خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

انواع کابینت آشپزخانه ؛ همه جنس ها و مدل ها یکجا

مطبخ‌ها که حالا جزء بخش آشکار خانه هستند برای تفکیک شدن از بقیه بخش‌ها به «کابینت» بسیار نیازمندند. در واقع کابینت است که مسئولیت تعیین عرصه و فضای آشپزخانه‌ها را برعهده دارد. 

 


 

از این رو انتخاب آن‌ها بسیار مهم است و از آن‌جا که ارتباط فضاهای خانه امروزی بسیار متفاوت و عمیق‌تر از گذشته است، ضروری‌ست که ارتباط بصری کابینت‌ با سایر عناصر خانه در نظر گرفته شود. کابینت‌ها انواع و طرح‌های گوناگونی دارند که در ادامه برای راحت‌تر شدن این انتخاب به توضیح و بررسی هریک از این انواع کابینت آشپزخانه پرداخته‌ایم:

در ابتدا کابینت‌ها را به سه دسته‌ی فلزی، چوبی و مضنوعات چوبی تقسیم کرده و به شرح هریک پرداخته‌ایم.

انواع کابینت آشپزخانه فلزی

یکی‌از قدیمی‌ترین کابینت‌ها، کابینت فلزی آشپزخانه است که در دهه‌‌های گذشته بسیار مورد استقبال بوده‌است ولی ‌با ظهور انواع جدید رفته‌‌رفته فراموش شده است.

کابینت‌های فلزی سه نوع را شامل می‌شوند:

  1. آلومینیوم
  2. گالوانیزه
  3. استیل

کابینت آشپزخانه آلومینیومی

کابینت آشپزخانه آلومینیومی

ورق‌های‌ ساخته‌ شده‌ از آلومینیوم دربرابر ضربه، فشار و خط و خش مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند و مزیت بزرگ آن‌ها این است که زنگ هم‌ نمی‌زنند. البته کابینت‌های آلومینیومی آشپزخانه می‌توانند طراحی‌های مختلف و زیبایی داشته‌ باشند. ترکیب فلز و شیشه بسیار مورد استفاده قرار میگیرد و می‌تواند بر زیبایی آشپزخانه اضافه‌ کند.

کابینت آشپزخانه گالوانیزه

کابینت آشپزخانه گالوانیزه

کابینت‌ فلزی گالوانیزه مقاومت خوبی دربرابر زنگ‌زدگی دارد اما ‌اگر ورق گالوانیزه خط و خش‌ عمیقی‌ بردارد، ممکن ‌است نقطه‌ آسیب دیده به‌تدریج زنگ زده‌ و پوسیده‌ شود. معمولا‌برای رنگ آمیزی کابینت‌های گالوانیزه از رنگ‌های استاتیک و کوره‌ای‌ که ‌برای رنگ‌‌ کردن فلزات مناسبند، استفاده‌ می‌شود.

کابینت آشپزخانه استیل

کابینت آشپزخانه استیل

فضایی‌ که کابینت فلزی استیل می‌سازد ساده و سرد، اما جذاب‌ است. این ا‌نواع‌ از کابینت به رنگ احتیاج ندارند و زیبایی ‌آنها در همین رنگ اصیلشان است. معمولا قیمت کابینت فلزی استیل نسبت به دو مدل قبلی بیشتر بوده و حتی‌ می‌تواند از کابینت‌ ام‌دی‌اف  نیز گران‌تر باشد. طول عمر این ‌نوع کابینت نسبت‌ به کابینت گالوانیزه بسیار بیشتر بوده‌ و در برابر رطوبت، ضربه هم مقاومت بسیار بالایی‌ دارد.

کابینت‌های تمام فلزی امروزه دیگر استفاده‌ی خود را از دست داده‌اند و کابینت‌های فلزی مدرن و استیل هنوز روی بورس هستند. کابینت‌های فلزی قیمت پایین‌تری دارند به همین خاطر هنوز هم اسکلت کابینت‌ها در برخی موارد از فلز ساخته می‌‌شود.

انواع کابینت آشپزخانه چوبی (تمام چوبی)

کابینت آشپزخانه تمام چوبی

از گران‌ترین انوع کابینت می‌باشد چرا‌که از چوب خالص برای ساخت آن استفاده می‌گردد که قیمت زیادی دارد. چهارچوب آن در برخی موارد با متریالی مانند ام‌دی‌اف و در برخی موارد از چوب ساخته می‌شود. کابینت تمام چوب هم پس از اجرا نیاز به پوشش رنگ پلی‌استر دارد.

انواع کابینت آشپزخانه با مصنوعات چوبی

کابینت ملامینه و کابینت ام‌دی‌اف (MDF)

به طور کلی ورق‌های چوبی مورد استفاده در صنایع چوبی دارای یک مغز و یک روکش هستند. ملامینه یک ورق می‌باشد که خرده‌های چوب با چسب مخصوصی به هم آمیخته و مخلوط شده‌اند و یک روکش زیبا بر روی آن پرس شده تا هم زیبایی به همراه داشته باشد و هم مقاوت ورق بیشتر شود. در واقع مغز ورق ملامینه مانند نئوپان از خرده چوب تهیه شده است.

کابینت آشپزخانه ملامینه

نوع مرغوب‌تر از ورق ملامینه، ورق‌های ام‌دی‌اف هستند. مغز این ورق بسیار فشرده است و مانند ورق ملامینه یک روکش بر روی آن قرار داده می‌شود.

کابینت آشپزخانه mdf

اگر بخواهیم این دو جنس را با هم مقایسه کنیم: ملامینه از نظر قیمتی ارزان‌تر از ام‌دی‌اف است. اما  در برابر آب و رطوبت مقاوم نیست و در صورتیکه در معرض رطوبت باشد باد کرده و از حالت طبیعی خود خارج می‌شود. به همین دلیل است که در محیط های مرطوب مانند آشپزخانه، برای تولید کابینت از ام‌دی‌اف استفاده می‌شود نه ملامینه و همچنین محصولات ام‌دی‌اف از مرغوبیت بالاتری نسبت به محصولات ملامینه برخوردار هستند. حساسیت ورق ام دی اف در برابر آب نسبت به ملامینه کمتر است اما باز هم به رطوبت حساس است.

انواع کابینت آشپزخانه های گلاس (High Gloss)

کابینت آشپزخانه های گلاس

در مورد هایگلاس باید گفت که نوعی ام دی اف است که روی آن با پلکسی گلاس پوشانده می‌شود. پلکسی گلاس ظاهری شبیه شیشه دارد ولی نوعی پلاستیک می‌باشد که  از شیشه سبک‌تر و دارای مقاومت بیشتری است و ظاهری شفافی نسبت به ام‌دی‌اف دارد.

چهارچوب اصلی این نوع کابینت معمولاً ازام دی اف  و درب های آن از جنس ورق «های گلاس» ساخته می‌شود. ورق های‌گلاس نسبت به ام‌دی‌اف دارای روکشی قوی تر و ضخیم‌تر است.عموماً قیمت های گلاس بیشتر از ام دی اف می‌باشد.

تمیز کردن کابینت‌های های‌گلاس نیز به دلیل UV که سطح صاف و سیقلی ایجاد می‌کند راحت است و پاک کردن چربی و گرد وخاک از روی آن بسیار ساده و سریع انجام می‌شود و انرژی زیادی صرف نمی‌کند.

هایگلاس مانند چوب قابل برش و سنباده کاری می‌باشد وتوسط چسب چوب براحتی چسبانده می‌شود و همچنین در برابر پوسیدگی و رشد قارچ ها بسیا مقاوم است.

انواع کابینت آشپزخانه ممبران (وکیوم)

کابینت آشپزخانه ممبران

چهارچوب اصلی کابینت‌های ممبران نیز عموماً از ام‌دی‌اف سفید ساخته می‌شود.

بخش های قابل رؤیت به این شکل ساخته می شوند که ام دی اف خام را توسط دستگاه CNC حکاکی کرده سپس تحت مکش و خلاء، روکش طرح داری از جنس PVC روی ام دی اف خامِ حکاکی شده چسبانده می‌شود.

مزیت این فرآیند امکان ایجاد طرح های زیبا و پرکار مانند طرح های کلاسیک است. قیمت وکیوم بیش از مدل های قبلی است.

کابینت پی وی سی (PVC)

کابینت آشپزخانه پی وی سی

طراحی و ساخت کابینت با پی وی سی یکی از ایده های نوین در صنعت کابینت‌سازی‌ست. پی وی سی (PVC) نوعی پلاستیک فشرده است که با ورق های نسبتاً ضخیمی با ضخامت بین ۱٫۵ تا ۲ سانتی متر دارد. یکی از کاربردهای اصلی کابینت آشپزخانه پی وی سی برای مکان هایی است که استفاده آب در آنجا زیاد بوده و امکان پوسیدگی در کابینت وجود دارد. این ماده دارای مقاومت و طول عمر بسیار بالایی است.

ورق های پی وی سی چگالی پایینی دارند، به همین دلیل وزن آن ها سبک است.این مدل کابینت نیازی به نگهداری و مراقبت ندارد زیرا بسیار با دوام است.در برابر حرارت مقاومت بالایی دارد، از این رو می توان آن را در مجاورت اجاق گاز نصب کرد چراکه نوعی عایق حرارتی و رطوبتی است. نصب این کابینت در مقایسه با کابینت تمام چوب راحت تر و با سرعت بالاتری انجام می‌شود.دوام و طول عمر پی وی سی حتی نسبت به چوب بالاتر است. ضد خش است و در برابر ضربه مقاوم می‌باشد.

اما عیب استفاده از ورق های پی وی سی تجزیه ناپذیری آنها و آسیب‌رسانی به محیط زیست است. قیمت این کابینت در مقایسه با کابینت ام‌دی‌اف بالاتر است.

کابینت روکش چوب

کابینت روکش چوب

برای ساخت این نوع کابینت بخش‌های بیرونی از ورق‌های ام‌دی‌اف با روکش چوب ساخته می‌شود. این نوع کابینت قیمت بالاتری نسبت به موارد بالا دارند اما نسبت به کابینت تمام چوب ارزانتر هستند. مثل بیشتر کابینت‌ها، معمولاً چهارچوب اصلی این نوع کابینت نیز از جنس ام‌دی‌اف می‌باشد.

روکش بلوط و ملچ از روکش‍‌های پرطرفدار این طرح‌ها هستند. پس از اتمام ساخت کابینت روی آن رنگ پلی‌استر می‌زنند که بخش زیادی از هزینه این نوع کابینت به آن مربوط می‌شود.

تعویض پردردسر و هزینه‌بر کابینت باعث می‌شود تا در انتخاب این دکوراسیون مهم وسواس بیشتری به خرج دهیم. به همین خاطر این انتخاب چه از لحاظ جنس و کیفیت و چه از لحاظ رنگ و طراحی، نیازمند دقتی همه‌جانبه است. که با توجه به آنچه پیش از این شرح دادیم، به‌راحتی می‌توان کابینت مناسب را برحسب نیاز و شرایط خود انتخاب کرد.

منبع:

https://wikisakhtemoon.com/1951/%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%DA%A9%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D8%A2%D8%B4%D9%BE%D8%B2%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87/

رفع نم و رطوبت را جدی بگیرید!!


یکی از چالش هایی که ساکنین ساختمان ها با آن مواجه می شوند رفع نم و رطوبت است که رایج ترین مشکلات ساختمان هاست و این مشکلات در محل های مختلفی مثل دیوارهای بیرونی ، سقف ، سرویس بهداشتی و حمام به وجود می آید.

 


 

برای حل این مشکل بزرگ می توانید با متخصصان ما تماس بگیرید. علت به وجود آمدن نم و رطوبت را برای شما در کمترین زمان تشخیص می دهند و نم و رطوبت را رفع می کنند.


رفع نم و رطوبت دیوارهای خانه بدون خرابی و با روش ساده:


رطوبت یک مشکل جدی برای بسیاری از خانواده هاست. مخصوصا خانه هایی که در مناطق مرطوب قرار دارند. این رطوبت ها درصد بالایی دارند نزدیک به 60 درصد تا 70 درصد است که این درصد می تواند مشکلاتی را به وجود بیاورد.


رفع نم و رطوبت


 


هیچ چیز نگران کننده تر از داشتن نم و خیسی در نقاط خانه نیست که می تواند خانه های شما را خراب کند. این مشکل همیشه نیاز به تخریب نیست می توان خیلی زود راهکاری پیدا کرد و از تخریب جلوگیری کرد.


 


عوارض و تاثیرات منفی نم و رطوبت در خانه:


فقط به چند مورد اشاره می کنیم:

• مگس ها

• بوی بد

• باکتری ها و قارچ ها

• کپک های روی دیوار و گوشه های دیوار


بعضی از افراد تحمل این مشکلات را ندارند و خانه های با رطوبت بالا را ترک می کنند. کسانی که بیشترین رنج را می برند کسانی هستند که آلرژی و بیماری های تنفسی دارند.


به همین دلیل بسیار مهم است که به سرعت این نم و رطوبت را از بین ببرید. در متن های زیر توصیه هایی برای کمک به شما جمع آوری کرده ایم.


 


روش از بین بردن نم و رطوبت در خانه


تهویه:


این مهم ترین توصیه ما به شما است. شما باید همیشه در خانه خود تهویه داشته باشید. مخصوصا در مناطقی که رطوبت دارد. سعی کنید پنجره ها را تا جایی که ممکن است باز نگه دارید. اگر این کافی نیست می توانید از فن برای تازه نگه داشتن خانه استفاده کنید.


تهویه می تواند به حفظ فضای خاصی از خانه کمک کند که در آن هیچ رطوبتی نباشد. ولی با این حال خیلی زیاد از تهویه استفاده نکنید چون هوایی که نفس می کشید باید رطوبت لازم برای جلوگیری از بیماری و خشک نشدن بینی را داشته باشد.


 


منابع رطوبتی را تشخیص دهید:


اگر جایی از خانه شما رطوبتی است باید سعی کنید منبع آن را پیدا کنید. لوله های شکسته یا دارای نشتی در جایی که قابل مشاهده نیست. یا لکه هایی که روی دیوار دیده می شود.


رفع نم و رطوبت


 


به یاد داشته باشید که اگر این نشتی آب به زودی جلوگیری نشود وضیعت بدتر می شود. حتی باعث آب گرفتگی می شود. سپس خیلی سریع این مشکل را حل کنید.


 


استفاده از رطوبت گیر:


آیا می دانستید این کار هم جواب می دهد؟


چیزهایی که نیاز دارید یک ظرف کم عمق و یک کیلو نمک است. نمک را در ظرف بریزید و بعد از چند روز خواهید دید که چطور رطوبت را به خود می کشد.


نمک جذب رطوبت بسیار بالایی دارد. علاوه بر اینکه برای رفع نم و رطوبت از آن استفاده می شود می توانید از آن برای حذف لکه های لباس نیز از آن استفاده کرد. وقتی دیدید که نمک سیاه شده و رطوبت زیادی به خود جذب کرده باید نمک را عوض کنید.


 


ترفندهایی جدید برای جلوگیری از رطوبت:


روش های دیگر برای جلوگیری از رطوبت و پیشگیری از رسیدن به نم و رطوبت به توصیه های که در زیر آورده ایم توجه کنید:


• هنگام پخت و پز هود و هواکش را روشن کنید.

• هرگز درجه گرمای هیترو وسیله های گرمایشی تان را بیشتر از 20 درجه سانتی گراد نکنید. باعث ایجاد رطوبت در دیواره ها و دیگر جاها می شود.

• لباس های خود را در بیرون از خانه برای خشک کردن پهن کنید. رطوبت در کل خانه پخش می شود.

• گیاهان زیادی در یک جای خانه نگذارید. ممکن است موجب رطوبت شود که بخار از گیاهان به بیرون می آید.

• باید چیزهایی مانند روشنایی طبیعی و هوا را در خانه تان بررسی و چک کنید.

• شما باید درها و پنجره های خانه خود را جایی قرار دهید که آفتاب و نور خورشید به داخل خانه برسد.

• باید و سایل منزل و …. را طوری بچینید تا هوای منزلتان به راحتی در حال گردش باشد.


 


نم و رطوبت در دیوار ها و رفع آن:


رفع نم و رطوبت


 


برای رفع نم و رطوبت در هر قسمت از ساختمان اول باید علت آن را مشخص کنید تا مشکل را رفع کنید. سپس اقداماتی مثل ( عایق رطوبتی ، گچ و نقاشی دیوار ) را انجام دهید.


• برای تشخیص علت نشت رطوبت و آب موارد زیر را باید در نظر گرفت.

• اگر آب چکه کند به احتمال زیاد نشت از لوله فاضلاب و عایق رطوبتی است.

• مشاهده تغییرشدت نم یا چکه آب ، با بستن فلکه اصلی آب در تشخیص علت آن مفید است.

• استفاده نکردن از سرویس بهداشتی برای چند روز و مشاهده تغییر چکه و رطوبت می تواند به تشخیص علت کمک کند.

• رنگ آب و رطوبت دیوار می تواند کمکی برای پیدا کردن علت آن شود.


 


رطوبت دیوار سرویس بهداشتی:


در صورتی که لایه ایزوگام و یا قیرگونی سرویس های بهداشتی به درستی عمل کنند نباید رطوبت از سرویس های بهداشتی به بیرون نشت کند. بیشتر اوقات نشت رطوبت به دلیل اجرای نکردن درست کفشور به وجود می آید.


بین لوله کفشور و لوله فاضلاب باید کمی فاصله عرضی باشد. یعنی باید لوله کفشور کاملا داخل لوله فاضلاب کیپ شود.


 


برای رفع نم و رطوبت سرویس های بهداشتی چند راه کار وجود دارد:


1. ریختن دوغاب و پودر سنگ و سیمان سفید روی کاشی کف.

در این روش سیمان سفید الک شده و پودر سنگ را به نسبت 1 به 3 مخلوط کنید. ( 1 قسمت سیمان سفید و 3 قسمت پودر سنگ ).

با اضاقه کردن آب به این مخلوط ، دوغاب بسازید و روی بند کاشی های سرویس بهداشتی بریزید.

پس از 5 تا 10 دقیقه که دوغاب سفت شد ، آن را با کیسه یا پارچه از روی سطح کاشی پاک کنید.


 


استفاده از مواد شیمیایی برای درز کاشی ها:


وقتی بند کاشی ها پر باشد و نم به دیوار سرویس نشت کرده باشد، این احتمال وجود دارد که آب از بند کاشی ها عبور کرده است. برای رفع این مشکل موادی ساخته و در ابزار فروشی ها موجود است.


بعضی از این مواد عبارتند از:

ژیکا بام ، ژل آب بندی c2 ، مایع آب بندی و…

هر یک از این مواد به روش های درج در بشور خود استفاده می شوند.


 


تخریب کف سرویس . اجرای لایه قیرگونی یا ایزوگام:


در این روش کل کف سرویس تخریب شده و خارج می گردد و پس از اجرای لایه قیرگونی و یا ایزوگام جدید، مجددا کف را با سرامیک می پوشانند.


قبل از اجرای ایزوگام یا قیرگونی، باید ازعدم نشت آب از لوله ها مطمئن شد.


 


سوالاتی در مورد نم دیوار:


رفع نم و رطوبت


 


1- آیا نم دیوار دستشویی و حمام خود به خود برطرف می شوند؟ خیر، نم کشیدن دیوار علتی دارد که می تواند ، باز شدن بند کاشی ، خراب شدن ایزوگام ، و یا قیرگونی سرویس بهداشتی باشد، می دانیم که این دو مشکل خود به خود برطرف نمی شوند ، در نتیجه نم دیوار هم به خودی خود حل نخواهد شد.


2- با نم دیوار چه کار باید کرد؟ اول باید ، علت نم دیوار را تشخیص داد ، اگر ایراد از بند کشی باشد ، راه حل آن ساده تر از بقیه موارد است.


3- رفع نم و رطوبت دیوار چقدر هزینه دارد؟ اگر علت بندکشی باشد ، با کمتر از 100 هزار تومان می توان مسئله را حل کرد. اما اگر علت آن لوله و ایزوگام باشد ، نهایتا تا 1 میلیون تومان هزینه خواهد داشت.


4- آیا برای رفع نم و رطوبت دیوار، بهتر نیست اول بند کشی کاشی ها را مجددا آنجام دهیم؟ آیا استفاده از مواد بندکشی مخصوص کاشی می تواند مفید باشد؟ اگر علت نم و رطوبت دیوار، فقط بندکشی باشد ، این راه حل می تواند مفید باشد ، در غیر اینصورت ، بندکشی و مواد پلیمری برای بند کشی ، مشکل را حل نمی کند.


اگر مشکل نم و رطوبت از نشت و ترکیدگی لوله های آب باشد.


ممکن است در قسمتی از ساختمان شما یا ساختمان همسایگان شما ترکیدگی لوله اتفاق افتاده و باعث ایجاد رطوبت شده باشد.


نشت آب چیزی است که باید به شدت نگران آن باشید. یکی از دلایل تخریب ساختمان ها ، ترکیدگی لوله و نشت آب است. حتی ممکن است نشت آب بسیار جزئی باشد.


ولی به مرور زمان ، کم کم به صورت رطوبت و نم جذب دیوارها و همچنین شالوده ساختمان شده و اگر باعث تخریب ساختمان نشود حتما به گچ دیوارها و سقف ساختمان صدمه زده و در مواردی باعث ایجاد بوی نم و رطوبت در کل منزل بشود.


متخصصان و تعمیرکارن در مورد اطمینان از نبود نشت آب یا ترکیدگی لوله ، از دستگاه مخصوص نشت یاب آب استفاده می کنند. به وسیله این دستگاه می توان تشخیص داد که آیا در ساختمان شما یا همسایگان شما ، ترکیدگی لوله اتفاق افتاده است یا خیر. رفع نم و رطوبت در تخصص تشخیص کار می باشد.


 


اگر مشکل رطوبت و نم ساختمان از آب باران باشد.


بعضی اوقات به علت عایق کاری نامناسب و وجود سوراخ در سقف ، پس از بارش باران ، آب و نم به داخل ساختمان نفوذ می‌کند. در مواردی ممکن است هیچ نوع نشتی در ساختمان وجود نداشته باشد و علت نم و رطوبت از آب باران باشد.


اگر پیدا کردن منشا ایجاد نم و رطوبت در ساختمان مشکل است با پیدا کردن محل رسوخ آب باران به منزل می‌توان مشکل را حل کرد و نم ساختمان را برطرف کرد. اگر مشکل از باران است باید به سرعت آن را رفع کنید.


 


اگر مشکل رطوبت و نم ساختمان از لوله کشی ساختمان باشد.


حتی در بعضی مواقع مشکل رطوبت و نم ساختمان از سیستم لوله کشی و تاسیسات ساختمان است. در موارد زیادی وجود نقص در لوله کشی ساختمان باعث به وجود آمدن رطوبت و نم است. اگر مشکل این باشد باید آن را حل کرد.


• اشکال در سیستم لوله کشی فاضلاب منزل

• اشکال در کارگذاشتن روشویی

• اشکال در سیستم تخلیه فاضلاب وان حمام

• سیفون تخلیه فاضلاب لباسشویی

• سینک ظرفشویی

• سیستم تخلیه توالت


 


و مشکلات مختلف دیگر که ممکن است در هر جایی از ساختمان به وجود بیاید. با پیدا کردن مشکل می‌توان اقدام به رفع نم و رطوبت را انجام داد. رفع نم و رطوبت ساختمان باید پس از رفع نشتی لوله انجام شود


 


چرا خانه های قدیمی بیشتر در معرض نم و رطوبت هستند؟


بسیاری از خانه های شهری به دلیل ساخت و ساز غیر اصولی و رعایت نکردن نکات فنی عایق بندی ، یا عدم استفاده از مواد و مصالح مناسب و یا قدیمی بودن منزل دچار نم در سرویس ها و آشپزخانه می شوند. در صورتی که رفع نم و رطوبت سرویس ها به موقع انجام نشود خسارت زیادی را به خانه های شما وارد می کند.


 


روند کاری سرویس کاران سایت تشخیص کار در نشت یابی و رفع نم و رطوبت


متخصصان برای رفع نم و رطوبت منزل شما ابتدا با دقت محل مورد نظر را بررسی می کنند تا نوع نم زدایی مشخص شود . در صورتی که این نم به صورت جزئی باشد با استفاده از مواد عایق بندی اقدام به رفع نم و رطوبت محل می کنند .


رفع نم و رطوبت


 


به طور مثال ممکن است سرامیک های کف سرویس های بهداشتی یا آشپزخانه به طور مناسبی به هم متصل نشده باشند و عایق بندی درستی مخصوصا در کناره های دیوار و گوشه ها انجام نشده باشد و با شستشوی کف ، آب از این منافذ به زیر سرامیک ها نفوذ کرده و به مرور زمان باعث ایجاد نم و رطوبت در کف می شود.


 


خدمات سایت تشخیص کار در رفع نم و رطوبت


در این مقاله برای شما شرح دادیم که چطور می توانید از نم و رطوبت منزل و…. جلوگیری کنید یا آن را رفع کنید. اگر خانه های شما دچار نم و رطوبت شده و نمی دانید که این نم از کجا به وجود آمده و می خواهید این نم را از بین ببرید می توانید از متخصصان با تجربه ما کمک بگیرید.


با شماره تماسی که در زیر درج شده می توانید با متخصصان ما تماس بگیرید و مشکل خود را برای آن ها بگویید. در زمان خیلی کم آن ها می توانند در محل مورد نظر شما بیایند و با مشخص کردن علت آن مشکل نم و رطوبت شما را حل کنند.


 


منتظر تماس شما هستیم


متخصصان ما به صورت 24 ساعته برای خدمات تشخیص ترکیدگی لوله و رفع نم و رطوبت آماده هستند. متخصصان ما در سراسر تهران و استان البرز و شهرستان ها خدمات رسانی می کنند.


گردآوری: سایت تشخیص کار

https://tashkhiskar.com/fix-and-moisture/

پرتقال خونی: نحوه رشد و مراقبت از این میوه مرکبات

پرتقال خونی: نحوه رشد و مراقبت از این میوه مرکبات


اگر بتوانید پرتقال ناف یا والنسیا را در منطقه خود پرورش دهید ، عاشق پرتقال خونی خواهید بود ، با میوه ای با طرح قرمز آن ، چند دانه ، آب میوه های زیاد و طراوت و طعم تازه و طعم شیرین.

 


 

پرتقال های خونی به همان اندازه تولید کننده زینتی هستند و درختی که دارای میوه است ، در زمستان و اوایل بهار چشم اندازی دلپذیر است.

برگه ای حاوی اطلاعات مشخص درباره چیزی


نام گیاه: مرکبات x aurantium گروه شیرین نارنجی

آفتاب کامل

ارتفاع: 8 متر

عرض: 3 متر

در تمام طول سال گیاه


شروع شدن


پرتقال های خونی به آب و هوای نیمه گرمسیری نیاز به یک معتدل گرم دارند. آنها تابستانهای گرم و زمستانهای معتدل و خشک را ترجیح می دهند - شرایط فصلی که باعث رنگ آمیزی میوه می شود.


برداشت محصول می تواند از زمستان تا بهار چندین ماه گسترش یابد و اگر روی درخت باقی بماند ، میوه تازه و آبدار باقی خواهد ماند.


پرتقالهای خونی مانند همه مرکبات به آفتاب کامل و خاک عمیق بدون آب و دارای کمپوست زیادی احتیاج دارند. کمی اسیدی خاک و پناهگاه در اثر وزش باد شدید باعث افزایش کارایی می شود.


آنها می توانند در هر زمان از سال کاشته شوند و تمام میوه های جوان باید برای دو سال اول از بین بروند. ارقام پرتقال خونی موجود در استرالیا شامل "آرنولد" ، "مالتی" ، "هاروارد" و "خون روبی" است.


مراقبت و نگهداری


چهار بار در سال بین اواخر زمستان و پاییز با یک کود آلی دانه متعادل و متعادل تغذیه کنید. علفهای هرز در اطراف درخت برای جلوگیری از آسیب رساندن به ریشه های تغذیه کننده سطح و حفظ لایه 5-7 سانتی متر مالچ بر روی خاک زیر سایبان برگ.


 اجازه ندهید که مالچ به تنه لمس شود. برای آبدارترین پرتقال ها ، آب به طور مرتب ، مخصوصاً هنگام تشکیل میوه. افت میوه نابالغ نشانگر آبیاری نامنظم در حین توسعه میوه است.


مرکبات برای شکل دادن به جای تولید میوه به هرس نیاز دارند. از بین بردن هر شاخه هایی که از زیر پیوند اتحادیه پیوند و هر گونه شاخه هایی که ضعیف یا بصورت لک هستند ، مهم است.


با رشد درخت ، مرتباً چوب مرده را جدا کنید. زمان برداشت محصول بهترین زمان برای شکل دادن درختان جوان است. بهترین ساقه های قائم را نگه دارید و هدف آن ایجاد یک تاج باز و گلدان شکل ، به اندازه کافی قوی برای حمایت از یک محصول سنگین است. میوه را هنگام برداشت محصول قطع کنید تا از آسیب دیدن جلوگیری شود.

آفات و بیماری ها


اشکالات نارنجی برنز در فصول گرم سال تغذیه می شود و درختان جوان را تضعیف می کند. در زمستان با روغن باغبانی اسپری کنید در حالی که این آفت در مرحله پوره است.


قالب دوده شاخ و برگ شاخ و برگ را سیاه می کند ، علامتی که حشرات یا شته ها در مقیاس تغذیه می کنند. با روغن باغبانی کاملا اسپری کنید.


تونل معدن برگ مرکبات از طریق بافت برگهای جدید تونل می شود و آنها را تحریف می کند. رشد خود را به طور مرتب با روغن اسپری باغبانی اسپری کنید تا از تخم گذاری جلوگیری شود.


پرواز میوه ممکن است در طول پاییز حمله کند ، بنابراین با طعمه ها و تله ها مانیتور شوید و در صورت خاتمه پرواز میوه از طعمه پاشیده بر روی شاخ و برگ استفاده کنید.



رفع نم و رطوبت را جدی بگیرید!!

رفع نم و رطوبت را جدی بگیرید!!


یکی از چالش هایی که ساکنین ساختمان ها با آن مواجه می شوند رفع نم و رطوبت است که رایج ترین مشکلات ساختمان هاست و این مشکلات در محل های مختلفی مثل دیوارهای بیرونی ، سقف ، سرویس بهداشتی و حمام به وجود می آید.

 


 

برای حل این مشکل بزرگ می توانید با متخصصان ما تماس بگیرید. علت به وجود آمدن نم و رطوبت را برای شما در کمترین زمان تشخیص می دهند و نم و رطوبت را رفع می کنند.


رفع نم و رطوبت دیوارهای خانه بدون خرابی و با روش ساده:


رطوبت یک مشکل جدی برای بسیاری از خانواده هاست. مخصوصا خانه هایی که در مناطق مرطوب قرار دارند. این رطوبت ها درصد بالایی دارند نزدیک به 60 درصد تا 70 درصد است که این درصد می تواند مشکلاتی را به وجود بیاورد.


رفع نم و رطوبت


 


هیچ چیز نگران کننده تر از داشتن نم و خیسی در نقاط خانه نیست که می تواند خانه های شما را خراب کند. این مشکل همیشه نیاز به تخریب نیست می توان خیلی زود راهکاری پیدا کرد و از تخریب جلوگیری کرد.


 


عوارض و تاثیرات منفی نم و رطوبت در خانه:


فقط به چند مورد اشاره می کنیم:

• مگس ها

• بوی بد

• باکتری ها و قارچ ها

• کپک های روی دیوار و گوشه های دیوار


بعضی از افراد تحمل این مشکلات را ندارند و خانه های با رطوبت بالا را ترک می کنند. کسانی که بیشترین رنج را می برند کسانی هستند که آلرژی و بیماری های تنفسی دارند.


به همین دلیل بسیار مهم است که به سرعت این نم و رطوبت را از بین ببرید. در متن های زیر توصیه هایی برای کمک به شما جمع آوری کرده ایم.


 


روش از بین بردن نم و رطوبت در خانه


تهویه:


این مهم ترین توصیه ما به شما است. شما باید همیشه در خانه خود تهویه داشته باشید. مخصوصا در مناطقی که رطوبت دارد. سعی کنید پنجره ها را تا جایی که ممکن است باز نگه دارید. اگر این کافی نیست می توانید از فن برای تازه نگه داشتن خانه استفاده کنید.


تهویه می تواند به حفظ فضای خاصی از خانه کمک کند که در آن هیچ رطوبتی نباشد. ولی با این حال خیلی زیاد از تهویه استفاده نکنید چون هوایی که نفس می کشید باید رطوبت لازم برای جلوگیری از بیماری و خشک نشدن بینی را داشته باشد.


 


منابع رطوبتی را تشخیص دهید:


اگر جایی از خانه شما رطوبتی است باید سعی کنید منبع آن را پیدا کنید. لوله های شکسته یا دارای نشتی در جایی که قابل مشاهده نیست. یا لکه هایی که روی دیوار دیده می شود.


رفع نم و رطوبت


 


به یاد داشته باشید که اگر این نشتی آب به زودی جلوگیری نشود وضیعت بدتر می شود. حتی باعث آب گرفتگی می شود. سپس خیلی سریع این مشکل را حل کنید.


 


استفاده از رطوبت گیر:


آیا می دانستید این کار هم جواب می دهد؟


چیزهایی که نیاز دارید یک ظرف کم عمق و یک کیلو نمک است. نمک را در ظرف بریزید و بعد از چند روز خواهید دید که چطور رطوبت را به خود می کشد.


نمک جذب رطوبت بسیار بالایی دارد. علاوه بر اینکه برای رفع نم و رطوبت از آن استفاده می شود می توانید از آن برای حذف لکه های لباس نیز از آن استفاده کرد. وقتی دیدید که نمک سیاه شده و رطوبت زیادی به خود جذب کرده باید نمک را عوض کنید.


 


ترفندهایی جدید برای جلوگیری از رطوبت:


روش های دیگر برای جلوگیری از رطوبت و پیشگیری از رسیدن به نم و رطوبت به توصیه های که در زیر آورده ایم توجه کنید:


• هنگام پخت و پز هود و هواکش را روشن کنید.

• هرگز درجه گرمای هیترو وسیله های گرمایشی تان را بیشتر از 20 درجه سانتی گراد نکنید. باعث ایجاد رطوبت در دیواره ها و دیگر جاها می شود.

• لباس های خود را در بیرون از خانه برای خشک کردن پهن کنید. رطوبت در کل خانه پخش می شود.

• گیاهان زیادی در یک جای خانه نگذارید. ممکن است موجب رطوبت شود که بخار از گیاهان به بیرون می آید.

• باید چیزهایی مانند روشنایی طبیعی و هوا را در خانه تان بررسی و چک کنید.

• شما باید درها و پنجره های خانه خود را جایی قرار دهید که آفتاب و نور خورشید به داخل خانه برسد.

• باید و سایل منزل و …. را طوری بچینید تا هوای منزلتان به راحتی در حال گردش باشد.


 


نم و رطوبت در دیوار ها و رفع آن:


رفع نم و رطوبت


 


برای رفع نم و رطوبت در هر قسمت از ساختمان اول باید علت آن را مشخص کنید تا مشکل را رفع کنید. سپس اقداماتی مثل ( عایق رطوبتی ، گچ و نقاشی دیوار ) را انجام دهید.


• برای تشخیص علت نشت رطوبت و آب موارد زیر را باید در نظر گرفت.

• اگر آب چکه کند به احتمال زیاد نشت از لوله فاضلاب و عایق رطوبتی است.

• مشاهده تغییرشدت نم یا چکه آب ، با بستن فلکه اصلی آب در تشخیص علت آن مفید است.

• استفاده نکردن از سرویس بهداشتی برای چند روز و مشاهده تغییر چکه و رطوبت می تواند به تشخیص علت کمک کند.

• رنگ آب و رطوبت دیوار می تواند کمکی برای پیدا کردن علت آن شود.


 


رطوبت دیوار سرویس بهداشتی:


در صورتی که لایه ایزوگام و یا قیرگونی سرویس های بهداشتی به درستی عمل کنند نباید رطوبت از سرویس های بهداشتی به بیرون نشت کند. بیشتر اوقات نشت رطوبت به دلیل اجرای نکردن درست کفشور به وجود می آید.


بین لوله کفشور و لوله فاضلاب باید کمی فاصله عرضی باشد. یعنی باید لوله کفشور کاملا داخل لوله فاضلاب کیپ شود.


 


برای رفع نم و رطوبت سرویس های بهداشتی چند راه کار وجود دارد:


1. ریختن دوغاب و پودر سنگ و سیمان سفید روی کاشی کف.

در این روش سیمان سفید الک شده و پودر سنگ را به نسبت 1 به 3 مخلوط کنید. ( 1 قسمت سیمان سفید و 3 قسمت پودر سنگ ).

با اضاقه کردن آب به این مخلوط ، دوغاب بسازید و روی بند کاشی های سرویس بهداشتی بریزید.

پس از 5 تا 10 دقیقه که دوغاب سفت شد ، آن را با کیسه یا پارچه از روی سطح کاشی پاک کنید.


 


استفاده از مواد شیمیایی برای درز کاشی ها:


وقتی بند کاشی ها پر باشد و نم به دیوار سرویس نشت کرده باشد، این احتمال وجود دارد که آب از بند کاشی ها عبور کرده است. برای رفع این مشکل موادی ساخته و در ابزار فروشی ها موجود است.


بعضی از این مواد عبارتند از:

ژیکا بام ، ژل آب بندی c2 ، مایع آب بندی و…

هر یک از این مواد به روش های درج در بشور خود استفاده می شوند.


 


تخریب کف سرویس . اجرای لایه قیرگونی یا ایزوگام:


در این روش کل کف سرویس تخریب شده و خارج می گردد و پس از اجرای لایه قیرگونی و یا ایزوگام جدید، مجددا کف را با سرامیک می پوشانند.


قبل از اجرای ایزوگام یا قیرگونی، باید ازعدم نشت آب از لوله ها مطمئن شد.


 


سوالاتی در مورد نم دیوار:


رفع نم و رطوبت


 


1- آیا نم دیوار دستشویی و حمام خود به خود برطرف می شوند؟ خیر، نم کشیدن دیوار علتی دارد که می تواند ، باز شدن بند کاشی ، خراب شدن ایزوگام ، و یا قیرگونی سرویس بهداشتی باشد، می دانیم که این دو مشکل خود به خود برطرف نمی شوند ، در نتیجه نم دیوار هم به خودی خود حل نخواهد شد.


2- با نم دیوار چه کار باید کرد؟ اول باید ، علت نم دیوار را تشخیص داد ، اگر ایراد از بند کشی باشد ، راه حل آن ساده تر از بقیه موارد است.


3- رفع نم و رطوبت دیوار چقدر هزینه دارد؟ اگر علت بندکشی باشد ، با کمتر از 100 هزار تومان می توان مسئله را حل کرد. اما اگر علت آن لوله و ایزوگام باشد ، نهایتا تا 1 میلیون تومان هزینه خواهد داشت.


4- آیا برای رفع نم و رطوبت دیوار، بهتر نیست اول بند کشی کاشی ها را مجددا آنجام دهیم؟ آیا استفاده از مواد بندکشی مخصوص کاشی می تواند مفید باشد؟ اگر علت نم و رطوبت دیوار، فقط بندکشی باشد ، این راه حل می تواند مفید باشد ، در غیر اینصورت ، بندکشی و مواد پلیمری برای بند کشی ، مشکل را حل نمی کند.



8 برنامه برای میزهای چوبی DIY


اضافه کردن میزهای چوبی DIY به آشپزخانه ، حمام ، اتاق رختشویی و حتی آشپزخانه در فضای باز شما به یک پروژه مرمت و بازاریابی معروف تبدیل شده است که حتی مبتدی نیز قادر به انجام آن است.


جای تعجب نیست که میزهای چوبی بسیار محبوب شده اند. ظاهر یک سطح چوبی باعث ایجاد گرمی و علاقه به فضای شما می شود و ظاهری به شما می دهد که بسته به نحوه تصمیم گیری برای اتمام آنها ، در هر نقطه از مدرن تا روستایی به نظر می رسد.


پروژه های DIY DIY چوب ، مرسوم ، مد روز ، سرگرم کننده و دوستدار محیط زیست

میزهای چوبی بسته به نوع چوبهایی که برای استفاده انتخاب می کنید می توانند علاوه بر بودجه نیز بسیار مناسب باشند.


بسیاری از برنامه های زیر از بلوک قصابی یا تخته های کاج استفاده می کنند تا پیشخوان های منحصر به فردی را ایجاد کنند که شخصیت بسیاری را به فضای شما اضافه می کند. شما می توانید هزاران دلار در ساخت این پیشخوان ها صرفه جویی کنید ، زیرا خرید پیشخوان های چوبی از پیش ساخته می تواند بسیار ارزشمند باشد.



Countertop Block Butcher

این زن و شوهر با الهام از نتایج بدست آمده با نصب قصاب در اتاق رختشویی خود ، تصمیم گرفتند تا پروژه بزرگتر نصب میزهای چوبی در آشپزخانه خود را انتخاب کنند. آنها شما را از طریق فرآیند اندازه گیری ، برش ، نصب و تهویه پیشخوان ها می گیرند تا نتیجه زیبایی کسب کنید.



کانکس های چوبی میزگرد Faux

این میزهای چوبی با استفاده از نقص چوب ، چوب جدیدی به خود می گیرند و با چند تکنیک پیری غافلگیرکننده که می خواهید از دست ندهید ، قدیمی به نظر می رسند. نتیجه یک کانتر منحصر به فرد است که درست در خانه در آشپزخانه به سبک Farmhouse به نظر می رسد. با کمال تعجب نیز مقرون به صرفه است ، کل هزینه کمتر از 400 دلار است.


پیشخوان قصابی با سینک زیر آب

به جای اینکه فقط به جزیره آشپزخانه بچسبید ، این طرح میز چوبی به شما نشان می دهد که چگونه آن را در تمام آشپزخانه قرار دهید ، از جمله کار دشوار برش بلوک قصاب برای سینک زیر کوه. همچنین نکاتی در مورد آماده سازی ، آب بندی و نگهداری پیشخوان های چوب درج شده است تا سالها به نظر عالی برسند.


میزهای چوبی آشپزخانه

اگر می خواهید مسیری آسانتر از ساخت پیشخوان های چوبی طی کنید ، می خواهید این طرح را از کجا شروع کنید با پیشخوان قصابی از IKEA. یک آموزش تصویری در مورد چگونگی برش میزهای چوبی با یک مدور اره ای آسان و همچنین پیگیری نحوه کار پیشخوان ها دو سال پس از پروژه وجود دارد.


کانتر چوب DIY

میزهای چوبی مناسب اتاق رختشویی هستند و از آنجا که این یک پروژه کوچک است ، یک پروژه عالی است اگر می خواهید قبل از شروع یک پروژه بزرگتر مانند آشپزخانه ، نحوه عملکرد آنها را امتحان کنید. از تخته های کاج مقرون به صرفه استفاده می شود و سپس کمی پیر می شود تا احساس گرم شود. این طرح رایگان شامل نحوه ساخت ، نصب ، رنگ آمیزی و سن پیشخوان هاست تا فقط ظاهر مورد نظر خود را بدست آورد.


کانترهای چوبی گران قیمت

این پروژه میز چوبی DIY برای نصب پیشخوان در آشپزخانه RV است اما می توانید از همان تکنیک ها برای قرار دادن آنها در هر نقطه از خانه استفاده کنید. با ساخت کانتر از تخته های کاج ، یک پیشخوان بادوام دریافت خواهید کرد که به نظر می رسد بسیار گرانتر از آنچه در واقع است. هر مرحله از طرح در اینجا شرح داده شده است از جمله نحوه اندازه گیری ، برش ، لکه گیری و نصب پیشخوان.


صفحه گسترده بلوک قصاب قصاب

این میزهای بزرگ بلوک قصاب ، حسادت هرکسی است که از آن دعوت می کنید. به نظر می رسد کاملاً بی نظیر است اما در واقع ساخت آن بسیار آسان است و در بیشتر بودجه ها متناسب است. در اینجا نکات و ترفندهای زیادی وجود دارد ، بنابراین شما واقعاً می توانید از روند آنها بیاموزید تا بتوانید نتایج خود را نرم تر کنید.

تأثیر نانوذرات بر مصالح ساختمانی

مصالح ساختمانی موادی هستند که به طور طبیعی یا مصنوعی در صنعت ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرند. مواد طبیعی از معادن سطحی استخراج می شوند و مواد مصنوعی با استفاده از تکنیک های جدید تولید می شوند. امروزه برخی از مواد مصنوعی از مقاومت و مقاومت بالاتری نسبت به مواد طبیعی برخوردار بوده و با تغییر شرایط آب و هوا آسیب نمی بینند.

 


 

ساختن یک سازه قوی و اصولی باید مبتنی بر دانش مصالح ساختمانی و ویژگی های آنها باشد. در هنگام انتخاب مصالح ساختمانی ، توجه به ویژگی ها و خصوصیات آنها بسیار مهم است ، زیرا در صورت انتخاب مواد با کیفیت پایین ، عمر مفید سازه در مدت زمان کوتاهی کاهش می یابد و آسیب می بیند. بطور کلی مصالح ساختمانی دارای خصوصیات فیزیکی ، شیمیایی و مکانیکی هستند:


مشخصات فیزیکی


خصوصیات بدنی به همه چیز مربوط به ظاهر مواد از جمله جرم ، وزن ، تخلخل ، رنگ ، تراکم ، ابعاد و غیره است. علاوه بر این ، این خواص شامل خواصی از قبیل عدم نفوذ پذیری در برابر آب و رطوبت ، مقاومت در برابر گرما و یخ زدگی و تعامل با تغییر شرایط آب و هوایی است.


خواص شیمیایی


خواص شیمیایی اثرات مواد شیمیایی مانند اسیدها ، پایه ها ، روغنها ، آب ، نمکها ، حلالها و شوره حیوانات مورد بررسی قرار می گیرد. علاوه بر این ، این خواص همچنین اثر شیمیایی مواد همسایه را تحلیل می کنند.


ویژگی های مکانیکی


ارزیابی خصوصیات مکانیکی استحکامات کششی ، برشی ، پیچشی و فشاری. این خصوصیات سفتی و تغییر شکل مواد به دلیل بار را بررسی می کنند و همچنین شامل توانایی و مقاومت مواد در جاده ها هستند.


امروزه با پیشرفت فناوری اقدامات مختلفی برای بهبود کیفیت مواد در نظر گرفته شده است. فناوری نانو یکی از فناوری هایی است که برای بهبود کارایی موادی که نقش موثری در افزایش عمر شاسی و ذخیره انرژی دارد ، به کار می رود.


امروزه به دلیل کمبود منابع انرژی ، ذخیره آن بسیار مهم است ، به ویژه در زمینه ساخت و ساز ، زیرا درصد بالایی از انرژی در ساختمان های تجاری ، اداری و مسکونی مصرف می شود. مهندسان ساختمان و متخصصان برنامه های مختلفی را برای افزایش استحکام ساختمان و عملکرد مواد از جمله افزودن نانوذرات به مصالح ساختمانی اجرا کرده اند. افزودن نانوذرات به موادی مانند فلزات ، سیمان و بتن باعث افزایش خاصیت هایی از قبیل مقاومت در برابر حرارت ، استحکام کششی ، مقیاس پذیری و بهبودی خود می شود. از جمله نانوذرات ایجاد کننده چنین خواصی در مواد عبارتند از:


نانولوله های کربنی


نانولوله های کربنی مقاومت مکانیکی و دوام سیمان را در برابر خوردگی افزایش می دهد. علاوه بر این ، افزودن این نانوذرات به سرامیک خواص مکانیکی و حرارتی آن را تقویت می کند. نانولوله های کربنی به دو دسته تقسیم می شوند:


نانو لوله های تک جداره: در ترتیب گرافیتی این نانوذرات فقط از یک دیواره کربن استفاده می شود.


نانو لوله های چند منظوره: این نانوذرات از دو یا چند صفحه گرافیتی در طول آنها تشکیل شده اند.


نانوذرات سیلیکون


این نانوذرات به بتن ، سرامیک و شیشه اضافه می شوند. با افزودن نانوذرات سیلیکون به بتن ، مقاومت مکانیکی آن افزایش می یابد و در برابر خوردگی ناشی از اسید تقویت می شود. اگر این ذرات به سرامیک اضافه شوند ، میزان انتقال نور در آنها افزایش می یابد ، علاوه بر این آنها تبدیل به سرامیکی مقاوم در برابر آتش می شوند. در یک ساختار شیشه ای مقاوم در برابر آتش ، یک لایه نازک از نانوذرات سیلیکون بین دو صفحه شیشه ای قرار می گیرد که باعث افزایش مقاومت در برابر حرارت شیشه می شود.


نانوذرات نقره


این نانوذرات در رنگ ها و روکش ها استفاده می شوند و از فعالیت های قارچی و باکتریایی جلوگیری می کنند. اگر از نانوذرات نقره برای پوشاندن نمای ساختمان استفاده شده باشد ، در این صورت نما از آلودگی و رشد میکروبی محافظت می شود.


نانوذرات مس


این نانوذرات به فولاد اضافه می شوند و همین امر باعث مقاومت در برابر زنگ زدگی شده و خاصیت انعطاف پذیری و انعطاف پذیری را افزایش می دهد.


نانوذرات دی اکسید تیتانیوم


اگر این نانوذرات به بتن اضافه شوند ، میزان رطوبت آنها افزایش می یابد و در برابر آلودگی و باکتری ها محافظت می شوند. این ذرات می توانند آلاینده ها و ترکیبات آلی را از طریق واکنش های فوتوکاتالیستی تصفیه کنند ، به همین دلیل از آنها در ساخت شیشه برای دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمانها استفاده می شود. این لیوان ها ضد لک هستند و خاک بر روی آنها نمی گذارد. علاوه بر این ، نانوذرات دی اکسید تیتانیوم به سیمان و رنگ اضافه می شوند.


نانوذرات اکسید آهن


این مواد مقاومت فشاری بتن را افزایش داده و دوام آن در برابر خوردگی را افزایش می دهد. اگر نانوذرات اکسید آهن به بتن اضافه شود ، می توان با اندازه گیری نیروی برشی ، فشار استرس بتن را کنترل کرد.

توشیبا بعد از سه دهه از بازار لپ تاپ خارج شد


توشیبا پس از چندین دهه حضور در بازار لپ تاپ ، رسما خروج خود را از بازار و فروش بقیه سهام شارپ اعلام کرده است.

 


 

شرکت ژاپنی اخیراً در بیانیه ای این موضوع را اعلام کرد. در سال 2018 ، این شرکت 80.1 درصد از سهام خود را به Sharp Citizenship واگذار کرد ، و مالک جدید آن تصمیم گرفت که محصولات خود را با نام تجاری "Dynabook" ادامه دهد. اکنون این شرکت تصمیم گرفته است 19.9٪ سهم را در Dynbook بفروشد.


توشیبا در بیانیه ای گفت شارپ تقریباً دو ماه پیش چیزی شبیه به این پیشنهاد داد و اکنون انتقال سهم به پایان رسیده است:


    "در نتیجه این انتقال ، Dynabook به یک شرکت تابعه کاملاً متعلق به شارپ تبدیل شد."


این شرکت ژاپنی بیانیه کوتاهی را منتشر کرد و اعلام کرد کاملاً خارج از بازار رایانه شخصی است و بیش از سه دهه در این زمینه ذکر نشده است. این شرکت اولین لپ تاپ سازگار با IBM خود ، T1100 را در سال 1985 معرفی کرد و به یکی از اولین رایانه هایی که در دنیای لپ تاپ رشد می کند تبدیل شده است.

توشیبا


توشیبا T1100


در حالی که سایر لپ تاپ ها در بازار ظاهر شدند ، T1100 به ویژگی های اساسی مجهز شد که دو دهه بعد برای لپ تاپ ها استاندارد شد. این ویژگی ها شامل باتری قابل شارژ داخلی ، صفحه نمایش LCD ، سازگاری با رایانه های IBM و پشتیبانی از فلاپی دیسک است.


لپ تاپ توشیبا مجهز به حافظه 256 کیلوبایت ، صفحه نمایش LCD 200 6 640 پیکسل ، عرض 25 خط 80 کاراکتر و پورت فلاپی دیسک با پشتیبانی از دیسک های 640 و 720 KB است. ابعاد این محصول 1/6 31 6/31 .5 5/30 سانتی متر و وزن آن 4.1 کیلوگرم بود. T1100 با قیمت 1999 دلار آغاز به کار کرد.

مایکروسافت مشخصات Surface Duo را منتشر کرد


مایکروسافت ویدئویی را در مورد مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری Surface Duo منتشر کرد. اسمارت فون clamshell مایکروسافت ، Surface Duo که دارای صفحه نمایش دوگانه و سیستم عامل اندروید است ، در ماه اکتبر رونمایی شد. پس از گذشت این مدت ، مایکروسافت برای تعجب کاربران ، ویدئویی از مشخصات این گوشی بدون سیم را منتشر کرد.

 


 

Panos Banai ، مدیر بخش مایکروسافت ، قابلیت های Surface Duo را در یک رویداد آنلاین معرفی کرد. در این کنفرانس ، مایکروسافت در مورد مشخصات سخت افزاری این گوشی clamshell بحث خواهد کرد ، علاوه بر این آنها مزایای نرم افزار خود را بیان می کنند.


مایکروسافت معتقد است که این تلفن قادر است از نیاز کاربران پیشی بگیرد. تلفن Microsoft clamshell از سیستم عامل Android استفاده می کند.


همچنین ، تمام برنامه های نصب شده در این گوشی از هر دو صفحه استفاده می کنند. به این روش ، کاربران می توانند از نرم افزارها بسیار روان استفاده کنند.

بهترین تصاویر ثبت شده در مسابقات هفته گذشته

گیم پلی این هفته تحت تأثیر DLC بازی قرار گرفته است و به نظر می رسد بسیاری از افراد به بازی برگشته اند و عکس های جالبی را از بین برده اند. البته Ghost of Tsushima هنوز یک بازی داغ است و تصاویر زیبایی نیز بسیار گرفته شده است.

 


 

ممکن است بازیکنان سرانجام روزی گرفتن عکس های خوب از بازی را متوقف کنند ، اما امروز امروز نیست. تصویر بازی این هفته همچنین شامل تصاویری از بازی های Doom Eternal و Uncharted 4 است.


آخرین نفر از ما قسمت دوم - Zayasgamephoto


شبح تسوشیما - کاربر DARRENMCSHERRY


Uncharted 4 - کاربر متغیر


شبح تسوشیما - محمد نظیف


کنترل بازی - کاربر BoredAloy


شبح تسوشیما - ناامیدی gr


کنترل بازی - کاربر AreeLyBadPun


شبح تسوشیما - BrokenOpus_


بازی کنترل - catandbolts کاربر


Doom Eternal - User - Comput_ART


Ghost of Tsushima - کاربر lookatallmyart


تقریباً تمام این تصاویر صفحه توسط کاربران توییتر گرفته شده است.

چرا حجم اینترنت به زودی پایان می یابد

ظهور ویروس کرونا با چالش های بسیاری همراه بوده است و این چالش ها هنوز پابرجا هستند. یکی از چالش های اصلی تعطیلی دفاتر بود و بسیاری از افراد مجبور بودند از راه دور کار کنند.

 


 

 قرنطینه باعث شده است که بیشتر از گذشته برای سرگرمی به اینترنت روی بیاورند و زمان بیشتری را در شبکه های اجتماعی و سایت های خبری سپری کنند. بررسی ها نشان می دهد که در ماه های اخیر استفاده از اینترنت در سراسر جهان به شدت افزایش یافته است که این کاملا طبیعی است. طبق تخمین ها ، تغییرات عمده ای در الگوی مصرف ایجاد شده است و به طور کلی امروزه کاربران اینترنت بیشتر مصرف می کنند.


شبکه های اجتماعی ، سرویس های پخش ویدئو و نرم افزار سوئیچینگ IP


یکی از محبوب ترین راه های تفریح ​​حضور در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و TickTock است. ایرانیان حضور پررنگی در این دو شبکه اجتماعی دارند که هر دو بسترهایی برای مشاهده محتوای ویدیویی هستند. مطمئناً ، بیشتر کاربران بیشتر از هر زمان دیگری فیلم ها را مشاهده می کنند بدون اینکه متوجه شوند.


اگر شما علاقه مند به تماشای ویدیو در سیستم عامل هایی مانند YouTube هستید ، به طور طبیعی از خدمات سوئیچ IP استفاده می کنید. مطالعات نشان می دهد که استفاده از این سرویس ها همچنین استفاده از اینترنت را افزایش می دهد. امروزه کاربران علاقه زیادی به انجام بازی های آنلاین روی تلفن های همراه و رایانه های شخصی خود پیدا کرده اند.


بازی آنلاین دلیل دیگر کمبود اینترنت است. بارگیری فیلم ها و سریال ها و تماشای بازی های ویدئویی جریانی نیز تأثیر مستقیمی در این مسئله دارد. ممکن است بسیاری از کاربران خودشان متوجه این موضوع نشوند ، اما تعداد فیلم ها و سریال هایی که تماشا می کنند بیشتر از قبل است.


به روز رسانی خودکار در تلفن ها و رایانه ها


بسیاری از کاربران در مرور منوی تنظیمات تلفن خود مردد هستند و این ممکن است در نهایت منجر به افزایش استفاده از اینترنت شود بدون اینکه آنها بدانند. اگر پیش فرض های گوشی هوشمند را همانطور که هست بگذارید ، احتمالاً احساس خواهید کرد که اتصال اینترنت شما زودتر از حد معمول در حال از بین رفتن است. به عنوان مثال ، بدون اطلاع شما ، ممکن است یک سیستم به روزرسانی خودکار تلفن یا برنامه به روزرسانی خودکار برنامه فعال باشد و باعث کاهش صدها مگابایت اتصال به اینترنت شما شود.


بارگذاری محتوا در سرورهای ابری


نکته دیگری که باید به خاطر بسپارید (به خصوص کاربران iOS) این نیست که عکس های گالری خود را در سرورهای ابری بارگذاری کنید. به طور پیش فرض ، تلفن های خانواده آیفون در فواصل منظم عکس های شما را در سرورهای iCloud بارگذاری می کنند تا در صورت از دست دادن عکس ها و داده ها ، به راحتی همه چیز را بازیابی کنید. اول از همه ، فراموش نکنید که تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات بسیار هوشمندانه است. اما همین کار باید با آگاهی کامل انجام شود.


نقشه برداری آنلاین و وبگردی


طراحی نقشه آنلاین یکی از محبوب ترین کارهایی است که امروزه افراد انجام می دهند. Google Maps و Apple Maps شما را قادر می سازند نقشه ها را برای استفاده آفلاین بارگیری کنید. به یاد داشته باشید که بارها به نقشه برداری آنلاین نیاز خواهید داشت. همان نقشه هایی که در صفحه گوشی ظاهر می شوند ، اینترنت را مصرف می کنند.

نگاهی به Xiaomi MIUI 12 بیندازید


نسخه منبع باز سیستم عامل اندروید به بسیاری از شرکت ها این امکان را می دهد تا برای ایجاد نسخه سفارشی برای تلفن های خود ، تغییرات سفارشی را در کد خود اعمال کنند.

 


 

 MIUI توسط شیائومی توسعه یافته است ، این یکی از محبوب ترین رابط های کاربری اندروید است که نسل به نسل بهبود می یابد و کار با دستگاه های شرکت چینی را لذت بخش تر می کند. این 400 میلیون کاربر در سراسر جهان است ، که به وضوح محبوبیت MIUI را نشان می دهد. شیائومی بزرگترین تولید کننده تلفن های همراه در بازار اصلی هند است و 100 میلیون کاربر در هند دارد که تعداد قابل توجهی است.


MIUI 12 تنها 6 ماه پس از انتشار رسمی MIUI 11 ارائه شد. نسخه پایدار MIUI 12 در بیشتر گوشی های شیائومی ، ردمی و پوکو در طول 15 ماه گذشته در دسترس بوده و روند انتشار آن ادامه دارد. به زودی پس از عرضه MIUI 11 ، MIUI 12 تغییر زیادی کرده و ویژگی های جدیدی دریافت کرده است. شیائومی تلاش کرده است تا ظاهر کلی UI را بهبود بخشد ، در نتیجه انیمیشن های نرم تر ، تصاویر مدرن تر و MIII 12 UI منسجم تر از همیشه ایجاد شده است.


شیائومی همیشه دو نسخه از رابط های کاربری خود را منتشر می کند ، یکی برای کاربران چینی و دیگری برای کاربران خارج از چین. در سال های اخیر ، شیائومی علاقه زیادی به کاربران بین المللی MIUI نشان داده است ، اما با انتشار MIUI 12 این تغییر کرد. با گذشت زمان ، شیائومی تمرکز خود را به گوشی های هوشمند پیشرفته تغییر داد. MIUI از طراحی و ویژگی های خوبی برخوردار است و اکنون در نسخه دوازدهم خود به مرحله ای رسیده است که می توان از آن به عنوان رقیبی مناسب برای رابط کاربری گوشی های سامسونگ و وان پلاس نام برد.


حریم خصوصی تلفن شیائومی دو زبانه است: آمار و مدیریت. در زبانه Statistics ، نمای کلی از همه برنامه هایی که در آن روز مجوزهای اساسی برای دسترسی به قسمت های مختلف تلفن دریافت کرده اند ، ارائه شده است. این صفحه شامل اطلاعاتی مانند داده های موقعیت مکانی ، مخاطبین ، گزارش تماس ، ضبط صدا و فضای ذخیره سازی است. کاربر با استفاده از گزینه All Programs می تواند اطلاعات دقیق تری در مورد همه برنامه های در حال اجرا یا آن دسته از برنامه هایی که اجازه باز شدن خودکار در پس زمینه را دارند ، بدست آورد. تب Administrator اطلاعات مفصلی در مورد همه برنامه هایی که می توانند به مجوز خاصی دسترسی پیدا کنند ارائه می دهد.


گوگل ویژگی های جدیدی را با اندروید 10 معرفی کرد و MIUI 12 از همین ویژگی پشتیبانی می کند. اگر از لبه سمت چپ یا راست صفحه به داخل صفحه بکشید ، صفحه برمی گردد. برای بازگشت به صفحه اصلی ، در هر کجا که هستید می توانید از پایین صفحه به سمت بالا بکشید. سرانجام ، اگر می خواهید به یک نمای کلی از برنامه های باز خود دسترسی پیدا کنید ، باید پایین بروید و انگشت خود را نگه دارید.


یکی از تغییرات جدید در MIUI 12 ، اضافه شدن مرکز کنترل است. همانطور که از نام مرکز کنترل حدس زده اید ، این قسمت از MIUI 12 شباهت زیادی به مرکز کنترل iOS دارد. برای دسترسی به مرکز کنترل ، صفحه اصلی را به پایین بکشید تا مجموعه ای از گزینه ها را با یک لغزنده روشنایی صفحه نمایش دهید.



طرح و عملکرد ارائه شده توسط مرکز کنترل MIUI مشابه مرکز کنترل iOS است. با این حال ، در مرکز کنترل Xiaomi ، می توانید ترتیب کاشی ها را برای تنظیمات سریع تغییر دهید. از آنجا که مرکز کنترل فضای زیادی از صفحه را اشغال می کند ، اکنون اعلان ها در پنجره های جداگانه ای وارد می شوند.


ویژگی دیگری که شیائومی به MIUI 12 اضافه کرده ، پنجره های شناور است. مشابه آنچه تلفن های سامسونگ ارائه می دهند ، می توانید پنجره برنامه را تغییر اندازه دهید و آن را در بخشی از صفحه قرار دهید. بهترین نکته در مورد ویندوزهای شناور این است که پنجره های مربوطه در برنامه های دیگر نمایش داده می شوند.


یکی از ویژگی های جالب و مهیج جدید MIUI ، 12 تصویر زمینه پویا است. MIUI 12 تصاویر پس زمینه پویا را به عنوان تصاویر پس زمینه زنده در برنامه Google Wallpapers مشاهده کنید. البته تصاویر زمینه شیائومی پویاتر هستند. شما می توانید بین تصویر زمین یا مریخ یکی را انتخاب کنید تا یک تصویر زمینه پویا به تلفن خود اضافه کنید. با فعال شدن صفحه ، یک انیمیشن نمایش داده می شود.


یکی از انتقاداتی که از سوی کاربران به شیائومی وارد شده ، نبود App Drawer در رابط کاربری MIUI است. با گذشت زمان ، تعداد بیشتری از شرکت های تلفن چینی App Drawer را به رابط های دستگاه خود اضافه کرده اند و شیائومی را مجبور به انجام همان کار کرده اند. پس از مدت ها انتظار ، سرانجام App Drawer از طریق MIUI 12 به تلفن های شیائومی اضافه شد.


حالت تاریک


منوی تنظیمات MIUI 12 سازگارتر از نسخه های قبلی MIUI است و این مستقیماً به فونت سیستم جدید و متن منوی بزرگتر پیوند می یابد. اگر MIUI 11 را در کنار MIUI 12 قرار دهید و منوی تنظیمات را باز کنید ، تغییرات قابل توجه است. قلم MIUI 12 خواناتر است و طراحی آن احساس مدرن تری به کاربر می دهد.

عکسهای خانوادگی Samsung Galaxy S30


از زمان معرفی Samsung Galaxy S20 شایعاتی درباره سری بعدی Galaxy S منتشر شده است. انواع شایعات درباره اهداف سامسونگ برای پایان دادن به تولید سری Note نیز رونق گرفت.
 
 
در همین حال ، خبری که کمی غیرمنتظره به نظر می رسید معرفی و تولید سری های آینده Galaxy S قبل از پایان سال بود. این خبر را چندی پیش در Tekrato مرور کردیم.

سرانجام ، امروز برخی رندرهای رسمی از سری جدید Galaxy S منتشر شد که کنجکاوی ما را بیش از پیش تحریک کرد.

در این ارائه می بینیم که گلکسی S30 از طراحی جدید و متفاوتی برخوردار است. نکته جالب در مورد این طراحی این است که به نظر نمی رسد آیفون 12 باشد. ما انتظار داشتیم که طراحی آیفون 12 ، از جمله لبه های تخت ، خیلی زود به طراحی موبایل گسترش یابد.

دست انداز دوربین Galaxy S30 بریده شده و در لبه ها متفاوت است. تفاوت شیشه روکش پشت مات یا مات و قاب دوربین از فاصله دور نیز باعث می شود که برجستگی 0.9 میلی متری آن کمتر به چشم بیاید. این طراحی خاص دوربین در قاب کناری دستگاه ادامه دارد.

طبق شایعات ، ابعاد گلکسی S30 151.7 x 71.2 x 8 میلی متر است. ما از اندازه صفحه نمایش اطلاعی نداریم اما ابعاد گلکسی S20 151.7 .1 69.1 8 8 میلی متر است ، به این معنی که عرض دستگاه افزایش یافته اما ضخامت و ارتفاع آن یکسان است. اگر اندازه صفحه نمایش در مقایسه با Galaxy S20 تغییر نکند ، ممکن است شاهد یک پنل 6.2 اینچی باشیم.

قاب پشتی Galaxy S21 Ultra همان گلکسی نوت 20 Ultra Matte خواهد بود اما شیشه دوربین آن براق است. همچنین دارای یک سنسور دوربین سلفی بسیار کوچک در بالای صفحه است. این نشان می دهد که ما هنوز نمی توانیم دوربین سلفی زیر صفحه را در گوشی های شاخص سامسونگ ببینیم.

5 حیوان خانگی کم هزینه برای هر خانوار مناسب است


فواید داشتن حیوان خانگی متعدد و مستند است: پایین آمدن میزان بیماری های قلبی ، تقویت ایمنی برای بچه ها ، کاهش سطح استرس و موارد دیگر. و البته ، حیوانات اهلی علاوه بر این باعث می شوند که خانه شما اضافه شود - تا زمانی که آنها حیوان خانگی مناسبی باشند.

 


 

اگر خانواده شما به ویژه شلوغ است ، یا اگر در یک فضای کوچک زندگی می کنید ، خرید یک حیوان خانگی alpaca یا توله سگ مخصوصاً فعال احتمالاً به نفع کسی نیست. اما این بدان معنی نیست که شما نمی توانید حیوان خانگی داشته باشید! نه آقا - ما پنج گزینه عالی برای مراقبت از حیوانات خانگی کم مراقبت و راحت برای هر خانوار داریم.



1. بودجه


برخلاف طوطی ها و پرندگان دیگر ، افراد جوان نسبتاً ساکت هستند و به فضای زیادی احتیاج ندارند. آنها دوستانه هستند و بر روی انگشت شما فرو می روند ، و حتی چند کلمه را تقلید می کنند. زباله های آنها به سرعت خشک می شوند و خیلی خوش بو نیستند ، بنابراین نیازی به تمیز کردن قفس آنها بیش از حد نیست. طول عمر مورد انتظار آنها بین 5-15 سال است.



2. پیوندهای Guinea


برخلاف سایر جوندگان حیوانات اهلی ، خوکچه هندی شبانه نیست ، به این معنی که: الف) شما را شب ها نگه نمی دارد ، و ب) وقتی بچه های شما هستند می توانید بازی کنید. آنها همچنین نیازی به نیش زدن ندارند - اگر چیزهای کمی داشته باشید یک جایزه بزرگ است! خوکچه های هندی معمولاً 4-6 سال زندگی می کنند.


3. ماهی BETTA


همچنین به عنوان جنگنده سیامی معروف است. در طبیعت ، این بچه ها در فضاهای کوچک و راکد زندگی می کنند ، بنابراین به فضای زیادی احتیاج ندارند. آنها بسیار سخت هستند و می توانند برای اکسیژن به سطح شنا کنند ، به این معنی که لازم نیست نگران نگهداری یک مخزن بکر نباشید.


4. گربه ها


بر خلاف سگ ها ، لازم نیست نگران انجام مناسب ورزش از گربه خود باشید - آنها این کار را به تنهایی انجام می دهند. گربه ها بسیار مستقل هستند و می توانند برای چند روز تنها بمانند (البته به شرط آنکه غذا و آب کافی داشته باشند). آنها حتی خود را شستشو می دهند! ایده آل.


5. دریاها


میمون های دریایی را از کودکی به یاد داشته باشید ؟! بله ، آنها هنوز هم یک چیز هستند. این موجودات ، که در دهه 50 از یک نژاد مصنوعی از میگوهای آب نمکی ایجاد شده اند ، احتمالاً کم هزینه ترین حیوان خانگی است که در آن پیدا خواهید کرد. فقط دو بار در هفته برای دو هفته اول و بعد از آن هر روز دوم آنها را تغذیه کنید. شما می توانید انتظار داشته باشید که این بچه های کوچک 1-2 سال زندگی کنند.



مایکروسافت در مورد توسعه ویندوز

سرانجام ، گزارش مالی نهایی صادر شده توسط مایکروسافت ، تعداد کارمندان ویندوز 10 ، در قالب مقایسه ای مقایسه شده با عموم مردم. غیر از بیماری عروق کرونر ، الگوی زندگی و عملکرد مردم در تمام نقاط جهان ، به عنوان تسلط گرما بر نگهبان ویندوز در نتیجه عمل و آموزش است.

 


 

با افزایش اقدامات پس از یادگیری و یادگیری الکترونیک ، تقاضا برای تجهیزات رایانه ای را افزایش داده و در توسعه سیستم ویندوز سهیم شوید. دستیابی به تجهیزات رایانه ای همچنین با تجهیزات نجات دهنده زندگی برای ایجاد ارتباطات تجاری و آموزشی و قدردانی از شیوه های تجاری برای کسانی که در بعد هستند ، همراه است.


در زمان این خرید ، مایکروسافت گزارش مالی خود را برای سه ماهه اول سال 2021 صادر کرد ، و به نظر می رسد که تعداد کارمندان در ویندوز 10 شهری متولد شده با بیش از 10٪ از خود بالاتر در مقایسه با عمومی است عمومی.



تعداد کارمندان Windows Servant را افزایش دهید تا Microsoft دوباره افزایش یابد. ساتیا نادیلا ، مدیر ارشد اجرایی مایکروسافت ، در بیانیه مالی گفت:


برای اثبات موقعیت شهر در هنگام گسترش مطالب در ویندوز و تجهیز رایانه به ابزارهای زندگی در یادگیری الکترونیکی و اقدام در مورد بعد و توسعه قسمت دیگر متعلق به رایانه. به همین دلیل ، تحمل خطرات تحول در این بازار مجاز است. برنامه را در ویندوز و Microsoft 365 بازی های مهم ویندوز برای این شرکت توضیح دهید.


به عنوان اصل اجرای نوآوری های مختلف برای بررسی پرداخت مورد نظر. تعداد شیشه های بزرگ و کوچک و اشیا of نجار و قایق های اصلی ساختمان ساختمان های مختلف ابزار موثری برای تکمیل نصب ویندوز برای کاربری است که از سیستم اشغال در این مکان استفاده می کند.


نادلا ادعا می کند که احیای استراتژیک این شرکت شبیه به "اگر در بازار یک شریک ویندوز بودید" بود. با ظهور برنامه های اندروید و دستگاه های مجهز به سیستم عامل iOS برای دستگاه های تلفن همراه در بازار ، ردموندی نمی تواند خود را در سمت امن ویندوز در صنعت پیدا کند. چگونه می توان دستگاه جدید Surface Duo را با کمک Google در Android Android دریافت کرد.


از نادلا حدیث ، می توان مشاهده کرد که احتمال بازگشت سیستم ویندوز به دستگاه قابل حمل وجود دارد ، زیرا کاربر ، مانند Surface Neo ، را به تجهیزات رایانه ای محدود نمی کند ، که اجازه نمی دهد برای استفاده از سیستم


از کسانی که مطمئن هستند فرمان ثابت است ، مشخص نیست و تا عملی شدن افکارشان منتظر آنها می مانند. با این حال ، این سیگنال تا زمانی که مایکروسافت از اعمال تغییرات ، از جمله در رابط کاربری ویندوز 10 به طور کلی 2021 صرف نظر کند ، تمدید خواهد شد ، اما تا زمانی که ردموند به پسوند ویندوز گسترش نیابد و روی دسک تاپ نباشد ، این سیگنال تمدید نخواهد شد.


توسعه رئیس در آزمایش تاج در دفع محصول در مصرف محصولات مایکروسافت ، از جمله Office 365 و خدمات لاجوردی شرکت ، و افزایش اعتراضات شرکت بر اساس 30٪ در سه ماهه اول از 20 سال


آخرین محصول برنامه های مایکروسافت را می توان Microsoft Power ذکر کرد که قبل از انتشار کشف شده بود. این قوانین را برای موسسات توضیح دهید تا به موقع بدون نیاز به آموزش یا تعداد کمی دانشجو برنامه ایجاد کنند.

کدام کشور در دنیا دارای هوش مصنوعی است؟

تاکنون بسیاری از پروژه های بزرگ در زمینه هوش مصنوعی توسط دولت ها و کشورهای مختلف اجرا شده است که در برخی موارد نتایج خوبی کسب کرده اند. اما همچنین ممکن است این سال برای شما پیش بیاید که کدام کشور در AI در حال حاضر پیشرو است و کدام یک AI در جهان پیشرو است.
 
 
چین یک برنامه دقیق برای توسعه هوش مصنوعی دارد و این برنامه ها آن را به مرکز هوش مصنوعی در جهان تبدیل می کند. اکنون هدف چین تبدیل شدن به قطب نوآوری در هوش مصنوعی تا سال 2030 است و با برنامه ریزی منظم ، این رویا محقق خواهد شد.

باید گفت که در آغاز هوش مصنوعی جهان در دست ژاپن بود و در ژاپن روز به روز شاهد گسترش هوش مصنوعی در زمینه های مختلف بودیم. اما اکنون ، با رقابت زیاد و کشورهایی که سعی در استفاده بهتر از هوش مصنوعی دارند ، شاهد رقابت شدیدی هستیم. در حال حاضر چین در زمینه هوش مصنوعی پیشتاز است و سال گذشته چین پروژه ای تحت عنوان مدیریت مصنوعی جهانی را تا سال 2030 راه اندازی کرد.

آمارها نشان می دهد که چین در زمینه هوش مصنوعی گام های بلندی برداشته است و انتظار می رود این کشور طی 12 سال آینده به یکی از مراکز اصلی هوش مصنوعی در جهان تبدیل شود. البته افزایش جمعیت و استقبال کاربران بخشی از موفقیت چین در فناوری و هوش مصنوعی است که باید به آن توجه داشت.

تاکنون سرمایه گذاری زیادی در زمینه هوش مصنوعی در چین انجام شده است که می توان به سرمایه گذاری 300 میلیاردی در زمینه تراشه ها و اتومبیل های برقی اشاره کرد. در واقع می توان گفت که در میان کشورهای جهان ، چین بیشترین سرمایه گذاری را در زمینه هوش مصنوعی دارد. از طرف دیگر ، توسعه هوش مصنوعی منجر به رشد کارآفرینی و تجارت در بین مردم چین شده و تأثیر خوبی بر مردم داشته است.

در این راستا ، مدارس استعدادها و علاقه مندان را برای حمایت از این بخش توسعه می دهند. در واقع ، سیستم آموزشی در چین با توجه به نیازهای جهان در حال تغییر است و سرمایه گذاری روی دانشجویان انجام شده است تا سرانجام در زمینه هوش مصنوعی ماهر شوند.

خرید ساعت چرم

این ساعت به عنوان وسیله ای پوشیدنی از ظاهر مهمی برای فرد برخوردار است.به همین دلیل است که سال ها بعد و ظهور فناوری های مختلفی مانند تلفن های همراه که به راحتی زمان را به شما نشان می دهند! ساعت مچی همچنان یکی از بزرگترین صنایع و بازارهای جهان است. 

 


 

این ساعت ها وضعیت اقتصادی و اجتماعی یک فرد را نشان می دهد.برای پاسخ به این س ،ال ، آیا باید مشکلاتی را که می تواند باعث شود ساعت بخریم ، بررسی کنیم؟ چگونه می توانیم فروشگاه هایی را جستجو کنیم که به اندازه بقیه آشنا باشند؟ زیرا صاحبان آن غالباً همان ساعت ها را برای دهه ها می پوشند و با آن به عنوان میراث شخصی رفتار می کنند.


اولین ساعتی را که از نظر ما زیبا بود خریداری کرد؟ یا آنهایی را پیدا کنید که بیشترین تخفیف را بین ساعت ها داشته باشند؟ بنابراین ابتدا باید تصمیم بگیریم که می خواهیم ساعت را با چه قیمتی بخریم یا بهتر از آن ، تصمیم بگیریم که چه مقدار برای ساعت خرج خواهیم کرد.ممکن است روند کار پیچیده به نظر برسد ، اما وقتی گزینه های خود را شناختید و تعدادی از آنها را ردیابی کردید ، هر زمان که بخواهید می توانید ساعت عالی خود را بسازید.


خرید ساعت چرم مردانه


اگر دوچرخه سوار هستید ، از طراحی منحصر به فرد دوچرخه سواران استفاده کنید.قبل از خرید ساعت مچی زنانه و مردانه ، باید یک سری نکات را در نظر داشته باشید تا از خرید احساس خستگی نکنید و بهترین ساعت را که نکاتی است که در این قسمت از دنیای مد مرطوب ذکر شده ، انتخاب کنید. ساعت های آنالوگ برای کارها و قرارهای رسمی مناسب هستند.


خرید ساعت خوب


در گذشته حتی یک ساعت گران قیمت از پدر به پسر به عنوان موجودی موروثی منتقل می شد و ساعت طلایی بازنشستگی نمادی مشترک از احترام و محبت برای فرد بود. به علاوه ، ساعت های متنوعی برای انتخاب وجود دارد!


خرید ساعت زنانه رولکس


همچنین می توانید به صورت آنلاین جستجو کرده و مقالاتی درباره شرکت های خاص و مدل ساعت آنها بخوانید ، فقط مطمئن شوید که مارکی که انتخاب می کنید از طرح مورد نظر شما برخوردار است.امروزه ساعت ها به دلیل کوچک بودن و امکانات متنوع یکی از صنایعی محسوب می شوند که ارتباط مستقیمی با فناوری روز دارند.آیا ساعت با تخفیف بیشتر بهتر است؟ آیا می توان ساعت را بر اساس قیمت انتخاب کرد؟ آیا ارزان ترین ساعت در هرجایی قابل اطمینان است؟


خرید ساعت ست ارزان


این ساعت ها با استفاده از مواد ارزان قیمت و کیفیت عالی توانسته اند توجه جهانیان را به خود جلب کنند.اگر سفرهای بین المللی زیادی برای تجارت و تجارت انجام می دهید ، یک ساعت هوشمند و رسمی را در نظر داشته باشید که زمان روز را در مناطق مختلف زمانی به شما اطلاع دهد و امکانات آن جادار و جادار باشد.در صنعت ساعت سازی نیز می توان فناوری های مختلف دیجیتالی و مکانیکی را با هم ترکیب کرد و نمایشگرهایی کاملاً دیجیتالی ، آنالوگ و ترکیبی ایجاد کرد.


خرید ساعت شطرنج


به عنوان مثال ، بسته به مکانی که می خواهید از ساعت استفاده کنید ، می توانید حداکثر نرخ ساعتی را تخمین بزنید. بنابراین ، افسران و سربازان ، با دو دست پر ، باید برای استفاده در جنگ با آنها مراقب باشند.


خرید ساعت صفحه لمسی


برای تنظیم ساعت به رنگ لباس و شکل لباس ، ساعت هایی را انتخاب کنید که خیلی گران نباشند و رنگ ، الگو و شکل مختلفی داشته باشند. شما می توانید هر جنسیتی را که بیشتر دوست داشته باشید دوست داشته باشید.اگر نمی خواهید هزینه زیادی برای یک ساعت بپردازید و یک ساعت گران قیمت بخرید ، به دنبال ساعت اصلی نباشید و وقت خود را تلف نکنید.اگر می خواهید ساعتی با کیفیت به غیر از نمونه اصلی تهیه کنید یا هدیه ای تهیه کنید ، به سراغ نمونه با کیفیت موتور سیکلت ژاپنی بروید و آن را ببینید ، به اصل بودن کیف و بند آن و جفت شدن آن توجه کنید.


خرید ساعت طرح اصلی


اندازه درست اندازه ای است که می توانید ساعت را روی دست خود حرکت دهید. آیا شما از آن دسته افرادی هستید که از داشتن ساعت 10 هزار دلاری مانند امگا خوشحال می شوند؟ آیا با یک ساعت ورزشی بزرگ مقاوم در برابر چکش احساس راحتی می کنید؟ آیا ظاهر تصفیه شده یا پیچیده ساعت برای شما در اولویت است؟ آیا می خواهید با داشتن ساعت های بسیار گران قیمت به اطرافیان خود افتخار کنید؟امیدواریم بتوانیم به شما در خرید ساعت مچی به روشنی و شفاف کمک کنیم و از شما سپاسگزاریم که برای ما نظر می گذارید تا بتوانیم مقالات کاربردی تری ارائه دهیم.


بحث بهتر است با ارائه برخی گزینه های اصلی برای خرید ساعت ادامه یابد. همچنین بند ساعت قابل تنظیم از جنس استنلس استیل یا پلاستیک ساخته شده است و اجازه می دهد تا ساعت به سرعت در قسمت بیرونی کت و شلوار کسی قرار گیرد.بودجه خود را تعیین کنید ، برخی می توانند بیشتر از دیگران برای خرید ساعت هزینه کنند.


خرید ساعت قدیمی


قیمت از نظر طراحی ، مواد ، مارک و حرکت متفاوت است ، به خاطر داشته باشید که نوع ساعتی که می خواهید خریداری کنید بر قیمت تأثیر می گذارد.ساعت های نظامی امروزی در برابر آب مقاوم هستند و با ویژگی هایی مانند صفحه عالی و چک دوم همچنان کیفیت نظامی خود را حفظ می کنند.


خرید ساعت کارتیر


آنچه این ساعت غواصی را متمایز می کند ، مورد ضدآب آن است که می تواند کیلومترها در زیر آب گسترش یابد.دنیای ساعت ها به قدری شگفت انگیز رشد کرده است که اگر می خواهید در انتخاب ساعت مروج باشید ، ممکن است سالها نتوانید ساعت خریداری کنید.


خرید ساعت کاسیو ادیفایس


اگر کوهنورد یا هواپیمابر هستید و یا به فعالیت های هیجان انگیزی مانند پریدن علاقه دارید ، هنگام خرید حتماً مقاومت در برابر فشار ساعت مورد علاقه خود را در نظر بگیرید.


خرید ساعت مچی زنانه ارزان


شرکت های ساعت ساز سنتی آنها را نوآوری جدیدی می دانند ، رقیب آنها در صنعت ساعت های جدید کوارتز.در این صنعت ساعت سازی ، ظاهر مهمتر از عملکرد است.اما پس از تعطیل شدن شرکت های ساعت هوشمند و ورود رایانه های کوچک به بازار ، وحشت از بین رفت.ساعتهای مد در دهه 1980 راکد مانده اند. با این حال ، برخی از آنها آنقدر کوچک هستند که تقریباً ناخوانا است.



جعبه گشایی می بند5

این کار همزمان با عملکرد ردیابی خواب Mi Band 5 برای ارائه بازخورد جامع تر درباره کیفیت خواب کار خواهد کرد.Mi Band 5 به غیر از حالت های جدید ورزشی و ویژگی های ردیابی ، یک تغییر عمده در طراحی ایجاد می کند.

 



دستبند سلامتی مچ بند 5


نسخه استاندارد یا غیر NFC Mi Band 5 دارای برچسب 189 CNY (تقریبا 2000 روپیه) است ، در حالی که قیمت نوع NFC آن 229 CNY (تقریبا 2500 روپیه) تعیین شده است. 2229 نوع NFC Mi Mi 4 در چین در حال حاضر 199 CNY (تقریباً 2100 روپیه) قیمت دارد.از طرف دیگر ، Mi Band 4 از صفحه نمایش OLED 0.


عرضه مچ بند 5


5D در بالا است و باندهای هوشمند دارای یک میکروفون داخلی برای فعال کردن دستورات صوتی هستند.هر دو باند تا 50 متر در برابر آب مقاوم هستند و می توانند ضربات مختلف شنا را تشخیص دهند.همچنین برای اولین بار ، شیائومی یک شارژر مغناطیسی را روی باند تناسب اندام خود معرفی کرده و دیگر نیازی به برداشتن کپسول از بند برای شارژ نیست.Mi Band 4 همچنین دارای قابلیت تشخیص خواب 24 ساعته و بدون پشتیبانی از REM است.


فارسی سازی می بند 5


از طرف دیگر ، نوع استاندارد Mi Band 4 با یک بار شارژ 20 روز به طول می انجامد.برای شارژ دستگاه ، کاربران بدنه کپسولی شکل را از بند جدا می کنند.


کار با مچ بند 5


روی کاغذ ، باند جدید دارای طیف وسیعی از ویژگی های جدید است که باید استفاده روزانه را حتی از قبل راحت تر کند ، بنابراین باند را باند کردیم و در اینجا آنچه را باید بگوییم پس از یک دوره طولانی تست است.


دستبند سلامتی می بند 5


بیش از 65 صفحه ساعت به راحتی در دسترس است که می توانند حداکثر سه اطلاعات مختلف از طیف گسترده ای ارائه دهند ، اما مهمترین ویژگی آن Photo Watch Face - سرانجام شیائومی به کاربران خود امکان شخصی سازی ظاهر باند و قرار دادن یک عکس سفارشی را به عنوان پس زمینه می دهد.Mi Band 4 7 حالت ورزشی به ارمغان آورد ، اما Mi Band 5 لیست را به 11 حالت افزایش داد.گذشته از حالت های واضح دویدن و دوچرخه سواری ، اکنون Rowing Machine وجود دارد که گروه باند ها ، زمان درایو را می شمارد و زمانی را برای بازیابی پیشنهاد می کند.


مچ بند 5 نسخه گلوبال


ویژگی تنفس بسیار ساده عمل می کند و برای مبارزه با استرس مداوم در زندگی ما یک افزودنی عالی است - یک انیمیشن و یک وزوز سریع و مرتعش به شما می گوید چه موقع استنشاق کنید و چه موقع بازدم دهید.اگرچه ، اگر تصمیم بگیرید که به شاخص PAI اعتماد کنید و از نظر مذهبی آن را دنبال کنید ، ممکن است در نهایت فعالیتی بیش از آنچه انتظار داشتید داشته باشید.


می بند 5 شیائومی قیمت


همچنین سرانجام می تواند چرتهای میانی روز را ردیابی کند - همان روش محاسبه خواب منظم همراه با REM ، خواب عمیق و غیره است. در حالی که ظرفیت افزایش یافته است ، ردیابی نیز قدرتمندتر است و صفحه نمایش بزرگتر و روشن تر است - در پایان ، برابر است.


می بند 5 نسخه گلوبال


با استفاده از اعلان ها و میزان ردیابی خودکار و ضربان قلب ، میزان باتری شما 10 روز طول می کشد ، اما با خاموش شدن اعلان ها و محدود شدن ویژگی افزایش نمایش بین ساعات خاص روز ، باتری می تواند بدست آورد تا 12 تا 14 روز.ما سال گذشته نیز نتایج مشابهی را با تست Mi Smart Band 4 داشتیم ، اثبات می شود که شیائومی در از بین بردن عمر خمیر کار بسیار خوبی انجام داده است.با این حال ، همه زبان ها و حروف خارج از جعبه در دسترس نخواهند بود ، اما این شرکت قول داده است که به زودی نسخه OTA را به روز کند.


می بند 5 نسخه nfc


این باند در اطراف ایده قیمت پایین ، ویژگی های ساده و طراحی ساده ساخته شده است بدون اینکه زیاد گرفتگی داشته باشد.شیائومی میبند 5 جدیدترین عضو خانواده محبوب شیائومی Mband است که به تازگی وارد بازار شده و برخی از ویژگی های مهم ساعت های هوشمند را با قیمت کمتر به صورت مچ دست هوشمند به ما ارائه می دهد.شیائومی Mi Band 5 ، جدیدترین دستبند هوشمند چین با نمایشگر بزرگتر 1.


قابلیت های می بند 5


دستبند 5 شیائومی مجموعه ای از تمام انتظارات کاربران از یک ساعت هوشمند است. نمایشگر بیضی شکل و بند سیلیکونی دو جز prominent برجسته در شکل ظاهری این بند هستند.


مچ بند 5 گلوبال


به همین دلیل ، این شرکت علاقه بیشتری به توسعه نوارها دارد.95 اینچی افزایش اندازه دارد.


مچ بند 5 ایمالز


در صفحه جلوی این ویجت شیشه 2.فناوری NFC که یک قابلیت ارتباطی استاندارد برای ابزارهای موبایل است که از طریق فرکانس های رادیویی انجام می شود. بنابراین ، دستبند جدید شیائومی از یک سنسور شتاب سنج ، یک ضربان قلب ، یک سنسور فشارسنج فرار و یک سنسور ژیروسکوپ استفاده می کند. به عنوان مثال ، در صفحه جلو شیشه 2.


امکانات مچ بند 5


ما مقاله اصلی را با تمام جزئیات به روز کرده ایم. جدیدترین ردیاب تناسب اندام شیائومی با حمل میراث پیشینیان خود ، بسیاری از ویژگی ها را با قیمت بسیار ارزان ارائه می دهد. بیایید نگاهی به همه موارد جدید Mi Band 5 و تفاوت آن با Mi Band 4 سال گذشته بیندازیم.برای شروع ، صفحه نمایش AMOLED Mi Band 5 کمی بزرگتر از Mi Band 4 است.


تاریخ معرفی می بند 5


وضوح تصویر در 126 29 294 پیکسل تنظیم شده و از 100٪ طیف رنگی P3 پشتیبانی می کند.بیش از 100 شماره گیری مضمونی جدید برای انتخاب وجود دارد ، از جمله 54 تم IP ویژه مانند Spongebob Squarepants ، Neon Genesis Evangelion ، Hatsune Miku و کارآگاه Conan. 11 به طور دقیق در مقابل ، Mi Band 4 در مجموع شش حالت ورزشی را ارائه می دهد.


جعبه گشایی مچ بند 5


علاوه بر حالت های ورزشی اضافه شده ، Mi Band 5 از ویژگی های جدید جدید ردیابی و بهبود برخوردار است.



حداکثر انرژی و زمان رکود خود را بدانید

همه ما در ساعات مختلف روز سطح انرژی متفاوتی داریم. هیچ شخصی در کار تمام وقت فعال و باانگیزه نیست. بدانید چه زمانی بیشترین انرژی را دارید و چه زمانی سطح انرژی شما پایین است.
 
 
این به شما کمک می کند برنامه روزانه خود را بهبود ببخشید و بهره وری خود را افزایش دهید.

سخت ترین کارها را هنگامی انجام دهید که سطح انرژی شما در اوج باشد. وقتی سطح انرژی شما پایین است کارهای ساده و کم طاقت را انجام دهید.

به خودتان جایزه بدهید

این پاداش ها بهترین انگیزه ها هستند. دانستن اینکه ما چیزی برای انتظار داریم و باعث افزایش سطح انرژی ذهنی و جسمی می شویم.

همیشه پس از اتمام تعداد مشخصی از کارها یا اتمام یک روز کاری سخت ، به خود پاداش دهید. روش های مختلفی برای پاداش دادن به خود وجود دارد ، مانند استراحت در قهوه ، تماشای یک برنامه تلویزیونی ، گوش دادن به پادکست ، خوردن چیزی که دوست دارید یا بازدید از یکی از وب سایت های مورد علاقه خود.

فقط مطمئن شوید که پاداش ها به اندازه کافی بزرگ هستند که انگیزه شما را فراهم کنند اما آنقدر زیاد نیستند که باعث حواس پرتی شوند.

تماشای 2 فیلم YouTube ، سپس 2 ویدیوی دیگر ، سپس 2 فیلم دیگر آسان است! بعداً خواهید فهمید که شما قبلاً یک ساعت آنلاین بوده اید و هنوز کار خود را انجام نداده اید.

به همین دلیل است که جدول های زمانی مهم هستند ، به ویژه اگر مستعد حواس پرتی یا گاهی اوقات با مدیریت زمان هستید.

Montblanc: چگونه یک ساعت لوکس می سازند


رانندگی از میان کوه های آلپ سوئیس مانند یک تجربه بی انتها احساس می شود ، از آنجا که مناظر از 200 سال پیش بدون تغییر به نظر می رسد - یک برف مانند پنبه مانند برف خانه های چوبی دنج را در روستاهای کوچک پوشانده است ، و همه چیز دورتر از 30 فوت از شما دور می شود ؛ گلدسته های سفید کلیسا آسمان را سوراخ می کنند و به نظر می رسد گوسفندان بیش از همتایان انسانی خود هستند.
 
 
این محیط زیبا و منزوی است که ساعت سازی سوئیسی در آن جوانه زده و متعاقباً از آن به جهان پخش شده است.

اگرچه Montblanc ، شرکتی که شاید برای ابزار نوشتن زیبا شناخته شود ، فقط در سال 1996 تولید ساعت را آغاز کرد ، اما مطمئناً در مدت زمان بسیار کوتاهی راهی طولانی و طولانی را طی کرده است ، و در چندین خط مختلف (مانند 1858 و Heritage Heritage ، عضله وحشتناک آن

مونتبلانک هنگامی که تولید مینروا را که از سال 1858 به طور مداوم ساعت تولید می کرد ، به دست آورد ، تاریخچه ای ممتاز را به ارث برد که به آن اجازه می داد تا در فضای تماشای میراث گسترش یابد ، و با طراحی های جدیدی که به دوران طلایی ساعت مکانیکی قرن گذشته بازمی گردد.

آرم Montblanc "snow peak" تزیینات لو لوکل این شرکت را تزیین می کند و حدود دو ساعت در خارج از ژنو بر روی دو ساختمان بلند در کوه گسترش یافته است. Montblanc خود در سال 1906 در آلمان تأسیس شد و هنوز دفتر مرکزی آن در هامبورگ (محل تولید قلم های آن) است ، اگرچه تولید ساعت در سوئیس و تولید کالاهای چرمی در ایتالیا انجام می شود.

اولین ساختمان از دو ساختمان Montblanc در تاسیسات Le Locle آن به عنوان یک خانه خانوادگی در سال 1906 ساخته شده است. اگرچه بیشتر عناصر معماری دست نخورده باقی مانده اند ، این شرکت در زیر ساختمان اصلی یک ساختمان عالی برای مونتاژ میراث ساخته است. خط تماشا

ساختمان دوم در لو لوکل تیم های طراحی ، بازاریابی و توسعه را برای تمام خطوط تماشای Montblancs در اختیار دارد. دو تیم مسئول پروژه و دو سازنده در تیم توسعه هستند و تولید یک مجموعه جدید به طور متوسط ​​یک سال طول می کشد.

گاهی اوقات یک طرح منفرد قبل از تولید نهایی از 150+ تکرار مختلف عبور می کند.

 دستگاهی که در جلوی این ساعت ساز قرار دارد و دسته های آن با رنگهای مختلف برای اعمال فشار دقیقاً کنترل شده بر روی عقربه ها به منظور چسباندن آنها به یک حرکت ساعت استفاده می شود.

هر حرکت برای فشار دادن عقربه ها به فشار متفاوت و بسیار خاصی نیاز دارد که از طریق صفحه رایانه مقابل ساعت ساز کنترل می شود (متوجه سیم USB می شوید).

 حرکات Montblanc باید قبل از جدا شدن ، تمیز کردن و سپس دوباره مونتاژ ، مونتاژ و تنظیم شوند. به محض اینکه این روند به پایان رسید و یک ساعت مشخص عملکرد مطلوبی داشت ، به تست 500 ساعته ارسال می شود و در آنجا با آزمایش های فیزیکی زیادی روبرو می شود که قبل از فروش باید از آن عبور کند.

 یک سینی از ساعتهای 30 و 30 میلی متری Montblanc Bohème در انتظار آزمایش است. یک ماشین الکترونیکی که همزمان 10 ساعت را در خود نگه می دارد موقعیت های مختلفی را که ممکن است ساعت ها در آن باشند را شبیه سازی می کند و صحت حرکات آن موقعیت ها را آزمایش می کند.

اگر یک ساعت از این تست عبور کند ، این فرایند پس از 24 ساعت تکرار می شود و سپس زمان سنج ذخیره انرژی خود را آزمایش می کند. در صورت عدم قبولی در آزمون تغییر موقعیت ، ساعت باید دوباره تنظیم شود و دوباره آزمایش شود.

 یک ساعت مونت بلانک از مجموعه 1858 با کارت حمل می شود که به شما اطلاعات فنی در مورد منشأ آن را می دهد ، مانند نام مجموعه ، نوع کالیبر حرکت ، شماره سریال ، شماره پرونده و موارد دیگر.

 با وجود آتش سوزی در سال 1973 که بخشی از ساخت و سازهای Villeret را نابود کرد ، مینروا از سال 1858 به طور مداوم ساعت و حرکات را تولید می کند. پس از خریداری شرکت مونتبلانک ، بسیاری از مطالب مستند تاریخچه مارک تجاری یافت شد که برخی از آنها در حال حاضر به نمایش گذاشته شده است. این دفترهای ورود به سیستم دفاتر فروش مربوط به اوایل تاریخ شرکت هستند.

 از دیگر موارد نمایش داده شده در تولید Villeret می توان به ابزارهای مینروا ، ادبیات ، عکس ها و جعبه های کرونومتر مینروا اشاره کرد. برای طرفداران این مارک ، این یک گنجینه مجازی است که جزئیات تاریخ ساخت را شرح می دهد.

 شاید یکی از آموزنده ترین مصنوعات تولید شده در ماینروا ، مجموعه ای عظیم از کشوهای چوبی پر از صفحه و صفحه های بی سابقه و استفاده نشده باشد ، که به دقت از نظر اندازه و نوع طبقه بندی می شوند و اغلب هنوز در بسته های کاغذی اصلی آنها بسته بندی می شوند. آنها تاریخچه میراث ساعت سازی مینروا را با شکوه و زیبایی به تصویر می کشند.

 یک کرونوگراف مینروا با فشار تک حالته مینروا با حاشیه چرخان ، مقیاس تله متر و اعداد لومینسانت پوشش داده شده با رادیوم. مینروا ساخت حرکات کرونوگراف را در سال 1909 آغاز کرد و به سرعت با مدل های تک فشار خود معروف شد. این منابع تاریخی مبنای مجموعه مدرن 1858 مونتبلان شد.