خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

10 نکته عالی در مورد SEO که طراحی وب شما را بهبود می بخشد


اگر در هنگام ساخت یک وب سایت به دنبال چیزی می گردید ، کاربرپسند بودن آن است. اما ساختن یک طراحی عالی که مردم در صورت خطا ... آن را دوست داشته باشند ، هیچ فایده ای ندارد. هیچ کس آن را دوست ندارد.
 
ادامه مطلب ...

12 نکته در زمینه طراحی وب سایت


در آغوش گرفتن فضای سفید


مردم از هرج و مرج متنفرند. این برای طراحی وب سایت شما به چه معناست؟ از فضای سفید استفاده کنید. بالشتک زیاد روی پاراگراف ها فضای تنفس را فراهم می کند و خواندن آن را آسان می کند. این بخشی از نیروی محرکه روند اخیر صفحات وب بلندتر است که از طرح بندی های یک ستونی استفاده می کنند و یک روش عالی برای رانندگی موثر در ترافیک است.

  ادامه مطلب ...

آیا وب سایت شما آنچه لازم دارد را دارد؟

اگر سایتی موجود دارید یا قصد ایجاد سایتی در آینده نزدیک را دارید ، مهم این است که ویژگی هایی را که می توانند اثر بخشی سرمایه گذاری آنلاین شما را ایجاد یا از بین ببرند ، درک کنید. سایتی غیر جذاب یا بد ساخت بیش از آنکه به آن کمک کند به ضرر کسب و کار شما خواهد بود. در این مقاله ، ما به پنج مولفه  کلی مربوط به موفقیت یک وب سایت نگاهی می اندازیم.

  ادامه مطلب ...

نام تجاری وب

در دنیای تجارت امروز ، تعداد کمی از اصطلاحات یا مفاهیم به اندازه این اصطلاح - حتی مقدس - رایج هستند. (ما فکر کردیم که ممکن است یک هاله یا درخشش طلایی در اطراف این دو کلمه قرار دهیم.)
 
ادامه مطلب ...

پیوندهای HTML: در اینجا نحوه ایجاد پیوندها برای پیمایش سریع آورده شده است

افشای اطلاعات: پشتیبانی شما به فعال بودن سایت کمک می کند! ما برای برخی از سرویس هایی که در این صفحه توصیه می کنیم هزینه ارجاع می گیریم. بیشتر بدانید

  ادامه مطلب ...