خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

آیا وب سایت شما آنچه لازم دارد را دارد؟

اگر سایتی موجود دارید یا قصد ایجاد سایتی در آینده نزدیک را دارید ، مهم این است که ویژگی هایی را که می توانند اثر بخشی سرمایه گذاری آنلاین شما را ایجاد یا از بین ببرند ، درک کنید. سایتی غیر جذاب یا بد ساخت بیش از آنکه به آن کمک کند به ضرر کسب و کار شما خواهد بود. در این مقاله ، ما به پنج مولفه  کلی مربوط به موفقیت یک وب سایت نگاهی می اندازیم.

  

موثرترین سایت بهترین روش ها را در تمام این عناصر منعکس می کند.

ظاهر


وب سایت باید از نظر بصری جذاب ، صیقلی و حرفه ای باشد. به یاد داشته باشید که این شرکت ، محصولات و خدمات شما را منعکس می کند. وب سایت شما ممکن است اولین و تنها احساسی باشد که مشتری بالقوه از شرکت شما دریافت می کند.


یک سایت جذاب احتمالاً تأثیر مثبتی ایجاد می کند و بازدیدکنندگان را پس از ورود به سایت ، در آن نگه می دارد. در حالی که شرکت های بزرگ و کوچک به انتشار وب ادامه می دهند ، چالشی که آنها با آن روبرو هستند جذب و جلب توجه کاربران است. ایده هایی مانند این مواردی است که متخصصان روابط عمومی برای موفقیت در کسب و کار خود به آن توجه می کنند.

قوانین راهنما


    استفاده خوب از رنگ ها: یک رنگ بندی مناسب دارای دو یا سه رنگ اصلی است که به خوبی با هم ترکیب شده و حالت یا لحن مناسبی برای کار شما ایجاد می کند. در مصرف رنگ زیاده روی نکنید ، زیرا ممکن است حواس شما را از محتوای نوشته شده پرت کند.


    متن قابل خواندن: راحت ترین خواندن ترکیب متن سیاه و سفید روی زمینه سفید است ، اما اگر کنتراست در محدوده مناسب باشد بسیاری از ترکیبات رنگ دیگر قابل قبول هستند. از قلم های خوانا که در اکثر سیستم های رایانه ای کنونی یافت می شود استفاده کنید. با توجه به مخاطبان خود. اندازه قلم متن پاراگراف را بین 10 تا 12 نقطه نگه دارید.


    گرافیک با معنی: گرافیک مهم است ، زیرا باعث ایجاد تنوع بصری و جذابیت صفحه متن در غیر این صورت خسته کننده می شود. با این حال ، از آن زیاده روی نکنید ، و حتماً معنی یا زمینه ای را به محتوای نوشته شده خود اضافه کنید. هیچ صفحه ای را با بیش از 3 یا 4 تصویر بارگیری نکنید.


    عکاسی با کیفیت بالا: یک روش ساده برای افزایش جذابیت بصری استفاده از عکاسی با کیفیت بالا است. تصاویر با کیفیت محصول به ویژه برای خرده فروشان آنلاین از اهمیت بالایی برخوردار است.


    سادگی: آن را ساده نگه دارید و فضای سفید کافی را بگذارید. طرح های بدون سر و صدا به بینندگان اجازه می دهد تا روی پیام شما تمرکز کنند. فقط برای تحت تأثیر قرار دادن بینندگان خود ، سایت خود را با طراحی ، انیمیشن یا جلوه های بیش از حد پیچیده بارگذاری نکنید.


محتوا


علاوه بر سبک ، سایت شما باید دارای محتوایی باشد. به یاد داشته باشید که مخاطبان شما به دنبال اطلاعاتی هستند که به آنها در تصمیم گیری کمک کند ، بنابراین باید مفید و مرتبط باشد. از این فرصت برای افزایش اطمینان بازدید کننده خود از دانش و صلاحیت شرکت خود استفاده کنید.

قوانین راهنما


    نسخه کوتاه و سازمان یافته: موضوعات را به روشنی برچسب گذاری کنید و متن را به پاراگرافهای کوچک تقسیم کنید. بازدید کنندگان خود را با متن تصویری طاقت فرسا خسته نکنید. کمتر از 10 ثانیه وقت دارید تا بازدیدکنندگان خود را شکار کنید ، بنابراین با واضح ، موجز و جذاب توجه آنها را به خود جلب کنید.

    مطالب خود را مرتباً به روز کنید: هیچ کس دوست ندارد یک چیز را بارها و بارها بخواند. محتوای ثابت یا ایستا بازدیدکننده را به سایت شما باز نمی گرداند!

    با بازدیدکنندگان سایت خود صحبت کنید: از کلمه "شما" هرچه بیشتر استفاده کنید. استفاده از من ، ما و ما را به حداقل برسانید.

    یک حرفه ای را در نظر بگیرید: اگر نویسنده خاصی نیستید ، برای نوشتن یا ویرایش محتوای متن خود ، یک حرفه ای را استخدام کنید. یک منبع نوشتاری خوب نحوه نوشتن برای وب است.



اما رابط چیست؟


انیمیشن ها و تصاویر پر زرق و برق جذاب هستند و می توانند تأثیر بسیار مثبتی در تجربه کاربر داشته باشند. فقط با در نظر گرفتن چند راهنمای ساده از آنها به طور مناسب استفاده کنید:


برای سرگرمی و روشنگری چشم اندازهای خود از چندرسانه ای استفاده کنید. یک بنر متحرک ، فیلم سریع یا محتوای تعاملی به "امتیاز علاقه" سایت شما افزوده و بازدید کنندگان شما را برای مدت طولانی تری نگه می دارد. اما - بازدیدکنندگان خود را مجبور نکنید که چیزی را که برایشان مهم نیست یا وقت برای آن ندارند ، تحمل کنند و اجازه ندهید "رسانه های ثروتمند" محتوای دیگر شما را تحت فشار قرار دهند.


آن را "رفتن" قرار دهید. پادکست ها ، ارائه ها و فرم های قابل بارگیری را برای کاربرانی تهیه کنید که نمی توانند مدت زیادی بمانند ، اما می خواهند بخشی از اطلاعات شما را با خود ببرند.


برای درخشش از محتوای HTML خود غافل نشوید. موتورهای جستجو گوش ندارند و نمی توانند فایلهای Flash ، JavaScript یا حتی PDF را بخوانند.


مشاغل


هر جز component سایت شما باید سریع و درست کار کند. قطعات خراب یا بد ساخت بازدید کنندگان شما را از شرکت شما ناامید و ناامید نمی کند. در سراسر طیف ، همه چیز باید مطابق انتظار کار کند ، از جمله لینک های پیوندی ، فرم های تماس ، جستجوی سایت ، ثبت رویداد و غیره.


نسخه رایگان خطا: به یاد داشته باشید قرار گرفتن در معرض وب سایت شما. حقایق و ارقام خود را دوباره بررسی کنید ، زیرا نمی دانید چه کسی فردا از شما نقل قول می کند. همچنین نمی خواهید به دلیل غلط املایی ، دستور زبان نادرست ، علائم نگارشی یا املای غلط شناخته شوید یا از شما یاد شود. اشتباهات املایی و گرامر ضعیف به اندازه سایر مطالب شرکت در وب سایت قابل بخشش نیست.


راحتی در استفاده


یک جز important مهم ، اما اغلب نادیده گرفته شده از هر وب سایت موفق ، درجه قابلیت استفاده از آن است. خواندن ، پیمایش و درک سایت شما باید آسان باشد. برخی از عناصر اصلی قابلیت استفاده عبارتند از:


    سادگی: بهترین راه برای جلب توجه بازدید کنندگان از سایت شما ، محتوای ارزشمند ، سازماندهی مناسب و طراحی جذاب است. سایت خود را ساده و منظم نگه دارید.


    بارگیری سریع صفحات: صفحه باید در 20 ثانیه یا کمتر با شماره گیری بارگیری شود. بیش از این ، بیش از نیمی از بازدیدکنندگان بالقوه خود را از دست خواهید داد.


    پیمایش ساده: این خصوصاً در صفحه اول اهمیت دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد یک موضوع خاص ، از صفحه اصلی پیوند ایجاد کنید. حتی موتورهای جستجو به شما برای این رفتار پاداش می دهند.


    چیدمان سازگار: چیدمان سایت برای سهولت استفاده بسیار مهم است. از یک طرح ثابت استفاده کنید و برخی از عناصر را در سراسر سایت تکرار کنید.


    ناوبری منطقی برجسته: موارد منو را در بالای سایت خود قرار دهید ، یا از هر دو طرف قابل مشاهده باشد. موارد منو را به 10 یا کمتر محدود کنید. به یاد داشته باشید که بازدید کنندگان شما عجله دارند - آنها را وادار نکنید که به دنبال اطلاعات باشند.


    متن پیوندی توصیفی: آزمایش قابلیت استفاده نشان می دهد که متن لینک طولانی باعث می شود بازدیدکنندگان مسیر خود را در سایت بسیار آسان کنند. موتورهای جستجو نیز متن پیوندی طولانی و توصیفی را ترجیح می دهند. لینک دهی برای ایجاد احساس جهت در کاربران و جلوگیری از احساس گم شدن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در صورت لزوم از نقشه سایت و آرد سوخاری استفاده کنید.


    سازگاری بین پلت فرم / مرورگر: مرورگرهای مختلف اغلب قوانین مختلفی برای نمایش محتوا دارند. حداقل باید سایت خود را در آخرین نسخه های Internet Explorer (نسخه های فعلی 8 و 9) و همچنین Firefox و Safari آزمایش کنید.


    وضوح صفحه: وضوح صفحه نمایشگر رایانه معمولاً درحال افزایش است. امروزه ، وبگردی متوسط ​​از وضوح 1024 76 768 پیکسل استفاده می کند. با این حال ، باید اطمینان حاصل کنید که آنچه در این تنظیم خوب به نظر می رسد با سایر رزولوشن ها نیز مطابقت داشته باشد.


بهینه سازی موتور جستجو (SEO)


صدها قانون و دستورالعمل برای بهینه سازی موثر موتور جستجو وجود دارد و این مکان برای پوشش دادن همه آنها نیست. برای مبتدیان ، این قوانین ساده را دنبال کنید:


    مطالب زیادی را که با HTML نوشته شده اند ، اضافه کنید. برای پیمایش خود از Flash ، JavaScript یا فقط اشیا image تصویری استفاده نکنید.

    از کلمات کلیدی خود به طور مکرر و مناسب در نسخه خود استفاده کنید.

    استفاده از جداول را به حداقل برسانید و از ورق های سبک آبشار برای طرح و موقعیت استفاده کنید. کد HTML خود را بدون درهم و برهم نگه دارید.

    از پیوندها استفاده کنید - آنها را توصیفی کنید و از کلمات کلیدی خود در متن پیوند استفاده کنید


کتابهای بسیار زیادی در مورد SEO نوشته شده اند ، و دامنه آنها بسیار گسترده است و در اینجا نمی توان آنها را پوشش داد. می توانید اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع مهم را در صفحه SEO ما پیدا کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.