خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

بهترین ساعتهای سیکو در سال جدید

تعداد بسیار کمی از تولیدکنندگان ساعت در جهان می توانند با تعداد مدل هایی که سیکو طی سال های گذشته تولید کرده است رقابت کنند. ساعت ساز ژاپنی همه چیز در مورد تنوع است ، و تقریباً برای هر قیمت قیمتی تولید می کند. از مدل های بوتیک پنج شکل گرفته تا بازگشت از یک اسکناس 100 دلاری.
  
Seiko Prospex 1968 حرفه ای 300 متر غواص بازآفرینی
هنگامی که سیکو پروسپکس را در سال 1965 راه اندازی کرد ، اولین غواص ژاپن شد و از سال 1966 تا 1969 توسط تیم اعزامی تحقیقاتی قطب جنوب ژاپن مورد استفاده قرار گرفت. 55 سال بعد ، سیکو برخی از مدل های سالگرد را به بازار عرضه کرد که شامل این مدل بازآفرینی 1968 است.

Seiko Prospex SPB153J 'Captain Willard'
جوان سازی دیگر ساعت کلاسیک Seiko به شکل این SPB153J Prospex است که در واقع یک تناسخ مجدد از 'Captain Willard' Seiko 6105 است. گرچه ممکن است نسخه ای با صفحه سیاه و حاشیه به جد خود وفادارتر باشد ، اما این شماره گیری سبز است. زیبایی که واقعاً باید بدنبال آن باشید.

شما می توانید در سایت کوک باش هم سگرانترین ساعتهای سیکو را مشاهده کنید. البته این سایت در مورد انواع ساعت هوشمند، ساعت عقربه ای،ساعت دیجیتالی، ساعت ، مچ بند هوشمند، ساعت دیواری،ساعت رومیزی و انواع اکسسوری ساعت هم مقالات راهنمای خرید زیادی را منتشر کرده است.

Seiko Presage اتوماتیک
برای سادگی و ظرافت بی ادب ، به دنبال این شماره گیری سفید Seiko Presage نباشید. مجموعه Presage از ایده آل ژاپنی در ایجاد زیبایی از سادگی الهام گرفته است ، و این در اینجا نشان داده شده است ، با طراحی Asanoha ژاپنی برای شماره گیری. این الگوی سبک برگ شاهدانه نماد رشد قوی در ژاپن است و درجه بندی الگو باعث بازتاب نور در زوایای مختلف می شود.

Seiko Prospex "Save the Ocean"
چه کسی عاشق یک ساعت همکاری نیست؟ برای این مدل پروسپکس ، سیکو با فابین کوستو ، کاوشگر اقیانوس ها همکاری کرد و ساعتی را تولید کرد که نیاز به کمک و اکتشاف اقیانوس ها را به منصه ظهور رساند. این ساعت 200 متری مقاوم در برابر آب ، با محافظ صفحه آبی 45 میلی متری "پادشاه لاک پشت" که دارای صفحه شماره گیری عمیق آبی اقیانوس و تصاویر مانتاری است ، بسیار خنک است و هم مورد نیاز جدی است.

Seiko Astron 5x Dual-Time Sport Titanium
سری Astron سیکو واقعاً پیشگام بود ، اولین کسی است که با انرژی خورشیدی تأمین می شود و بنابراین هرگز نیازی به تعویض باتری ندارد (یک فروش بزرگ برای بسیاری از صاحبان ساعت).

همچنین ادعا می شود که اولین سری ساعت هایی است که توانایی اتصال به شبکه GPS را دارد تا بتوانید بر اساس هر منطقه زمانی که قرار دارید با فشار یک دکمه به راحتی زمان را تنظیم کنید.

خورشیدی آنالوگ Seiko Prospex "Arnie Edition"
اگر شما خود را کمی آدم سرسختی دوست دارید ، از این "Arnie Edition" Seiko Prospex چنین نامگذاری شده است زیرا عضله معروف بدنامی عضو قبلی خود را در Predator و Commando به تن کرده است. انرژی این ساعت مچی burily from burly توسط حرکت کوارتز خورشیدی Seiko H851 تأمین می شود ، که زمان آنالوگ را نشان می دهد و همچنین صفحه نمایش دیجیتالی کوچکی را تأمین می کند که می تواند زمان را به صورت دیجیتال ، منطقه زمانی دوم ، عملکردهای کرونوگراف ، زنگ ساعت و تاریخ نشان دهد.

Seiko Presage 2020 نسخه محدود
سری Presage ساعتهای Seiko همیشه زیبایی بیشتری شبیه ساعت مچی لباس به خود گرفته است ، هرچند به اندازه ای غیررسمی هستند که می توان روزانه از آن استفاده کرد. این مدل نسخه محدود 2020 که در سه رنگ موجود است ، بازتولید صادقانه کرونوگرافی تاج Seiko است. اولین ساعت مچی ژاپنی با عملکرد کرنومتر ، Crown Chronograph در طول بازی های المپیک 1964 توکیو مورد استفاده قرار گرفت.

سیکو پنج
سری 5 ساعته Seiko شاید بهترین شناخته شده ترین و محبوب ترین ساعت آن باشد. ارائه کیفیت ساخت جامد و حرکت خودکار مقاوم و قابل اعتماد در 4R36 ، یکی از بهترین پیشنهادهای تماشای ساعت است. همچنین با پنج سری ورزشی ، حس ، کت و شلوار ، خیابان و متخصص که در هر طیف برای انعکاس شخصیت فرد پوشنده طراحی شده است ، در طیف گسترده ای از رنگ ها نیز موجود است.

Seiko Prospex "Mini Alpinist" 38 میلی متر
سیکو از ساعت مچی نمادین Alpinist SARB017 به عنوان الهام بخش برای یک سه ساعت جدید 38 میلی متری استفاده کرده است و به آنها مانیتور "Mini Alpinist" را می دهد. با این حال ، تنها عنصر طراحی واقعی که به این مدل های جدید منتقل شده ، دستهای کلیسای جامع است. در جای دیگر یک ساعت جدید از اندازه کوچکتر و حذف حاشیه داخلی چرخان است.

سیکو سولار
این یکی برای آقایان خوش لباس و مجلل است. Seiko Solar یکی از کلاسیک ترین ساعت های عتیقه در این لیست است. کوارتز کالیبر V115 در یک قاب فولادی ضد زنگ با ضخامت 6.1 میلی متر ضخیم و یاقوت کبود Hardlex مقاوم در برابر خراش قرار دارد. صفحه مستطیل شکل با اعدادی رومی محاصره شده است که توسط بند چرمی پوست گوساله و قلاب تانگ در برابر مچ دست نگه داشته می شوند. و فقط برای افزودن آن قطعه کوچک مدرنیته ، کاملاً با انرژی خورشیدی تأمین می شود و دارای ذخیره انرژی 12 ماهه است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.