خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

مایکروسافت در مورد توسعه ویندوز

سرانجام ، گزارش مالی نهایی صادر شده توسط مایکروسافت ، تعداد کارمندان ویندوز 10 ، در قالب مقایسه ای مقایسه شده با عموم مردم. غیر از بیماری عروق کرونر ، الگوی زندگی و عملکرد مردم در تمام نقاط جهان ، به عنوان تسلط گرما بر نگهبان ویندوز در نتیجه عمل و آموزش است.

 


 

با افزایش اقدامات پس از یادگیری و یادگیری الکترونیک ، تقاضا برای تجهیزات رایانه ای را افزایش داده و در توسعه سیستم ویندوز سهیم شوید. دستیابی به تجهیزات رایانه ای همچنین با تجهیزات نجات دهنده زندگی برای ایجاد ارتباطات تجاری و آموزشی و قدردانی از شیوه های تجاری برای کسانی که در بعد هستند ، همراه است.


در زمان این خرید ، مایکروسافت گزارش مالی خود را برای سه ماهه اول سال 2021 صادر کرد ، و به نظر می رسد که تعداد کارمندان در ویندوز 10 شهری متولد شده با بیش از 10٪ از خود بالاتر در مقایسه با عمومی است عمومی.



تعداد کارمندان Windows Servant را افزایش دهید تا Microsoft دوباره افزایش یابد. ساتیا نادیلا ، مدیر ارشد اجرایی مایکروسافت ، در بیانیه مالی گفت:


برای اثبات موقعیت شهر در هنگام گسترش مطالب در ویندوز و تجهیز رایانه به ابزارهای زندگی در یادگیری الکترونیکی و اقدام در مورد بعد و توسعه قسمت دیگر متعلق به رایانه. به همین دلیل ، تحمل خطرات تحول در این بازار مجاز است. برنامه را در ویندوز و Microsoft 365 بازی های مهم ویندوز برای این شرکت توضیح دهید.


به عنوان اصل اجرای نوآوری های مختلف برای بررسی پرداخت مورد نظر. تعداد شیشه های بزرگ و کوچک و اشیا of نجار و قایق های اصلی ساختمان ساختمان های مختلف ابزار موثری برای تکمیل نصب ویندوز برای کاربری است که از سیستم اشغال در این مکان استفاده می کند.


نادلا ادعا می کند که احیای استراتژیک این شرکت شبیه به "اگر در بازار یک شریک ویندوز بودید" بود. با ظهور برنامه های اندروید و دستگاه های مجهز به سیستم عامل iOS برای دستگاه های تلفن همراه در بازار ، ردموندی نمی تواند خود را در سمت امن ویندوز در صنعت پیدا کند. چگونه می توان دستگاه جدید Surface Duo را با کمک Google در Android Android دریافت کرد.


از نادلا حدیث ، می توان مشاهده کرد که احتمال بازگشت سیستم ویندوز به دستگاه قابل حمل وجود دارد ، زیرا کاربر ، مانند Surface Neo ، را به تجهیزات رایانه ای محدود نمی کند ، که اجازه نمی دهد برای استفاده از سیستم


از کسانی که مطمئن هستند فرمان ثابت است ، مشخص نیست و تا عملی شدن افکارشان منتظر آنها می مانند. با این حال ، این سیگنال تا زمانی که مایکروسافت از اعمال تغییرات ، از جمله در رابط کاربری ویندوز 10 به طور کلی 2021 صرف نظر کند ، تمدید خواهد شد ، اما تا زمانی که ردموند به پسوند ویندوز گسترش نیابد و روی دسک تاپ نباشد ، این سیگنال تمدید نخواهد شد.


توسعه رئیس در آزمایش تاج در دفع محصول در مصرف محصولات مایکروسافت ، از جمله Office 365 و خدمات لاجوردی شرکت ، و افزایش اعتراضات شرکت بر اساس 30٪ در سه ماهه اول از 20 سال


آخرین محصول برنامه های مایکروسافت را می توان Microsoft Power ذکر کرد که قبل از انتشار کشف شده بود. این قوانین را برای موسسات توضیح دهید تا به موقع بدون نیاز به آموزش یا تعداد کمی دانشجو برنامه ایجاد کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.