خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

بهترین معاملات Prime Day در ساعت های هوشمند و ردیاب های تناسب اندام است


Prime Day دوباره اینجا است - و با این فرصت فرصتی برای پس انداز در ساعت های هوشمند و پوشیدنی برتر است


معاملات مختلفی از مارک هایی مانند Fitbit ، Garmin و Samsung وجود دارد. و در حالی که تعداد زیادی از خریداران واقعی وجود ندارد ، خریدهای هوشمندانه ای برای شکارچیان معاملات انجام شده است.

 

 

در ادامه با انتخاب بهترین معاملات قابل پوشیدن Prime Day آشنا شوید.

معامله برتر: Fitbit Inspire 2 - 59.99 دلار (صرفه جویی در 40٪)


یکی از انتخاب های Prime Day ، 59.99 دلار برای ردیاب اصلی Fitbit بسیار عالی است. با قیمت 99.99 دلار MSRP خرده فروشی می شود تا 40٪ پس انداز کنید. همچنین بسیار شگفت آور قدرتمند است ، فعالیت های امضای Fitbit ، ضربان قلب و نظارت بر خواب را ارائه می دهد و اگر تلفن هوشمند خود را نیز به همراه داشته باشید ، فعالیت های GPS را ضبط می کند.


Fitbit Sense - 199.99 دلار (پس انداز 100 دلار)


100 دلار مناسب برای MSRP برای Fitbit Sense ، که تخفیف های مشابهی را در جمعه سیاه دید. این قدرتمندترین ساعت هوشمند Fitbit است که دارای ECG ، قرائت دما و یک سنسور اختصاصی ردیابی استرس است. این ساعت هوشمند سلامت سال 2020 ما بود و توصیه می شود.


Fitbit Ace 2 - 29.99 دلار (صرفه جویی در 57٪)


Ace 2 جایگزین Ace 3 شده است که از طراحی ساعت هوشمند استفاده می کند. اما اگر Fitbit برای کودکان در لیست خواسته های شما قرار دارد ، 29.99 دلار بسیار کم نظیر است ، به خصوص اگر مطمئن نیستید که آیا می ماند یا نه. نشان هایی برای آنها وجود دارد که می توانند با فعالیت بدست آورند و تا 50 متر در برابر آب مقاوم است.


Amazfit GTS 2 Mini - 79.99 دلار (صرفه جویی در 20٪)


ما Amazfit GTS 2 Mini را دوست داشتیم که به نظر ما بهترین سازش بین ویژگی ها ، طراحی و قیمت در محدوده Zepp Health بود. صفحه AMOLED ، بهترین ویژگی های تناسب اندام و یک هفته عمر باتری 99.99 دلار خوب به نظر می رسد - و اکنون اعضای Prime 20٪ تخفیف در هنگام پرداخت در روز نخست آمازون دریافت می کنند.


Amazfit Bip U


به همین ترتیب ، Bip U نیز با یک قیمت سرسام آور 59.99 دلار تحت تأثیر هوشمندانی مناسب قرار گرفت. شما در این مدل GPS نمی گیرید و صفحه نمایش آن یک صفحه نمایش با رزولوشن پایین تر TFT است ، اما در غیر این صورت یک ساعت هوشمند خوب است و دوباره اعضای Prime در هنگام پرداخت 20٪ تخفیف می گیرند.


Nurvv اجرا کنید


این کفی های متصل هوشمند ، معیارهای درجه یک اجرا و آموزش را ارائه می دهند. شما آنها را برای کسب اطلاعات درباره اعتصاب ، ردیابی و سایر موارد به مربیان در حال اجرا خود اضافه می کنید. اگر از اعضای Prime Amazon هستید 40٪ تخفیف برای Prime Day در نظر گرفته شده است.


 

Garmin Forerunner 45S


ساعت های مچی Garmin بهترین ساعت ها هستند - و ما Forerunner 45S را دوست داریم. این کلیه اصول اولیه را در یک بسته مسخره کوچک و سبک ارائه می دهد که آن را به یکی از بهترین ساعت های دوشی زنانه تبدیل می کند.


گارمین ونو


Garmin Venu 2 اکنون خارج شده است ، اما هزینه آن همانند Apple Watch Series 6 است - بدون سبک یا قابلیت استفاده. اما Venu عالی اکنون می تواند در Prime Day تنها با 219 دلار خریداری شود ، که با توجه به قدمت بسیار قدیمی در حدود 40 دلار صرفه جویی در قیمت های اخیر است. این بهترین معامله در این Prime Day نیست ، اما مناسب کسانی است که به دنبال یک ساعت هوشمند اسپرت برای گوشی های هوشمند اندرویدی هستند.


Garmin Vivoactive 4


Vivoactive 4 در اصل همان Venu فوق است ، اما با هزینه صفحه نمایش AMOLED باعث افزایش عمر باتری می شود. این یک ساعت ورزشی عالی است و در بیشتر سال 2021 در حدود 269 دلار ثابت است.


Garmin Fenix ​​6S Pro


ما عاشق Fenix ​​6S Pro هستیم. مورد 42 میلی متر نه تنها در مچ دست های کوچکتر از Fenix ​​6 استاندارد بسیار دوستانه است ، بلکه ارزان ترین Fenix ​​نیز هست. این کمی باتری را از بین می برد اما هنوز حدود 25 ساعت ردیابی GPS دارید که با حالت های صرفه جویی در مصرف انرژی دو برابر می شود. مجموعه ای دیوانه از پروفایل های ورزشی ، داده های بیومتریک عمیق در اطراف VO2 Max و بازیابی ، به علاوه نقشه برداری روی صفحه را اضافه کنید و این یک ترکیب برتر است.


Garmin Fenix ​​5X Plus


اگر می خواهید ساعت مچی بزرگتری روی مچ دست خود داشته باشید ، Fenix ​​5X نیز یک فروش عمده با قیمت 389 دلار است. این قاب بزرگ 52 میلی متری کاملاً مردانه است ، اما ویژگی های کمی به Fenix ​​6 اضافه شده است ، به این معنی که 5X همچنان به عنوان یک ساعت شگفت انگیز در فضای باز ایستاده است. این صرفه جویی در زندگی واقعی 90 دلار نسبت به قیمت آن در سال 2021 است.


Galaxy Watch Active 2


یکی از انتخاب های Prime Day ، Galaxy Watch Active 2 ECG ، نظارت بر فشار خون و پروفایل های ردیابی ورزشی عالی را ارائه می دهد - و قیمت برای کوچکترین نسخه 40 میلی متری به 159 دلار قابل توجه رسیده است. این جانشین در راه است ، اما این یک قیمت مناسب است و اشتباه نکنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.