خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

عکسهای خانوادگی Samsung Galaxy S30


از زمان معرفی Samsung Galaxy S20 شایعاتی درباره سری بعدی Galaxy S منتشر شده است. انواع شایعات درباره اهداف سامسونگ برای پایان دادن به تولید سری Note نیز رونق گرفت.
 
 
در همین حال ، خبری که کمی غیرمنتظره به نظر می رسید معرفی و تولید سری های آینده Galaxy S قبل از پایان سال بود. این خبر را چندی پیش در Tekrato مرور کردیم.

سرانجام ، امروز برخی رندرهای رسمی از سری جدید Galaxy S منتشر شد که کنجکاوی ما را بیش از پیش تحریک کرد.

در این ارائه می بینیم که گلکسی S30 از طراحی جدید و متفاوتی برخوردار است. نکته جالب در مورد این طراحی این است که به نظر نمی رسد آیفون 12 باشد. ما انتظار داشتیم که طراحی آیفون 12 ، از جمله لبه های تخت ، خیلی زود به طراحی موبایل گسترش یابد.

دست انداز دوربین Galaxy S30 بریده شده و در لبه ها متفاوت است. تفاوت شیشه روکش پشت مات یا مات و قاب دوربین از فاصله دور نیز باعث می شود که برجستگی 0.9 میلی متری آن کمتر به چشم بیاید. این طراحی خاص دوربین در قاب کناری دستگاه ادامه دارد.

طبق شایعات ، ابعاد گلکسی S30 151.7 x 71.2 x 8 میلی متر است. ما از اندازه صفحه نمایش اطلاعی نداریم اما ابعاد گلکسی S20 151.7 .1 69.1 8 8 میلی متر است ، به این معنی که عرض دستگاه افزایش یافته اما ضخامت و ارتفاع آن یکسان است. اگر اندازه صفحه نمایش در مقایسه با Galaxy S20 تغییر نکند ، ممکن است شاهد یک پنل 6.2 اینچی باشیم.

قاب پشتی Galaxy S21 Ultra همان گلکسی نوت 20 Ultra Matte خواهد بود اما شیشه دوربین آن براق است. همچنین دارای یک سنسور دوربین سلفی بسیار کوچک در بالای صفحه است. این نشان می دهد که ما هنوز نمی توانیم دوربین سلفی زیر صفحه را در گوشی های شاخص سامسونگ ببینیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.