خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

چرا حجم اینترنت به زودی پایان می یابد

ظهور ویروس کرونا با چالش های بسیاری همراه بوده است و این چالش ها هنوز پابرجا هستند. یکی از چالش های اصلی تعطیلی دفاتر بود و بسیاری از افراد مجبور بودند از راه دور کار کنند.

 


 

 قرنطینه باعث شده است که بیشتر از گذشته برای سرگرمی به اینترنت روی بیاورند و زمان بیشتری را در شبکه های اجتماعی و سایت های خبری سپری کنند. بررسی ها نشان می دهد که در ماه های اخیر استفاده از اینترنت در سراسر جهان به شدت افزایش یافته است که این کاملا طبیعی است. طبق تخمین ها ، تغییرات عمده ای در الگوی مصرف ایجاد شده است و به طور کلی امروزه کاربران اینترنت بیشتر مصرف می کنند.


شبکه های اجتماعی ، سرویس های پخش ویدئو و نرم افزار سوئیچینگ IP


یکی از محبوب ترین راه های تفریح ​​حضور در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و TickTock است. ایرانیان حضور پررنگی در این دو شبکه اجتماعی دارند که هر دو بسترهایی برای مشاهده محتوای ویدیویی هستند. مطمئناً ، بیشتر کاربران بیشتر از هر زمان دیگری فیلم ها را مشاهده می کنند بدون اینکه متوجه شوند.


اگر شما علاقه مند به تماشای ویدیو در سیستم عامل هایی مانند YouTube هستید ، به طور طبیعی از خدمات سوئیچ IP استفاده می کنید. مطالعات نشان می دهد که استفاده از این سرویس ها همچنین استفاده از اینترنت را افزایش می دهد. امروزه کاربران علاقه زیادی به انجام بازی های آنلاین روی تلفن های همراه و رایانه های شخصی خود پیدا کرده اند.


بازی آنلاین دلیل دیگر کمبود اینترنت است. بارگیری فیلم ها و سریال ها و تماشای بازی های ویدئویی جریانی نیز تأثیر مستقیمی در این مسئله دارد. ممکن است بسیاری از کاربران خودشان متوجه این موضوع نشوند ، اما تعداد فیلم ها و سریال هایی که تماشا می کنند بیشتر از قبل است.


به روز رسانی خودکار در تلفن ها و رایانه ها


بسیاری از کاربران در مرور منوی تنظیمات تلفن خود مردد هستند و این ممکن است در نهایت منجر به افزایش استفاده از اینترنت شود بدون اینکه آنها بدانند. اگر پیش فرض های گوشی هوشمند را همانطور که هست بگذارید ، احتمالاً احساس خواهید کرد که اتصال اینترنت شما زودتر از حد معمول در حال از بین رفتن است. به عنوان مثال ، بدون اطلاع شما ، ممکن است یک سیستم به روزرسانی خودکار تلفن یا برنامه به روزرسانی خودکار برنامه فعال باشد و باعث کاهش صدها مگابایت اتصال به اینترنت شما شود.


بارگذاری محتوا در سرورهای ابری


نکته دیگری که باید به خاطر بسپارید (به خصوص کاربران iOS) این نیست که عکس های گالری خود را در سرورهای ابری بارگذاری کنید. به طور پیش فرض ، تلفن های خانواده آیفون در فواصل منظم عکس های شما را در سرورهای iCloud بارگذاری می کنند تا در صورت از دست دادن عکس ها و داده ها ، به راحتی همه چیز را بازیابی کنید. اول از همه ، فراموش نکنید که تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات بسیار هوشمندانه است. اما همین کار باید با آگاهی کامل انجام شود.


نقشه برداری آنلاین و وبگردی


طراحی نقشه آنلاین یکی از محبوب ترین کارهایی است که امروزه افراد انجام می دهند. Google Maps و Apple Maps شما را قادر می سازند نقشه ها را برای استفاده آفلاین بارگیری کنید. به یاد داشته باشید که بارها به نقشه برداری آنلاین نیاز خواهید داشت. همان نقشه هایی که در صفحه گوشی ظاهر می شوند ، اینترنت را مصرف می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.