خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

8 برنامه برای میزهای چوبی DIY


اضافه کردن میزهای چوبی DIY به آشپزخانه ، حمام ، اتاق رختشویی و حتی آشپزخانه در فضای باز شما به یک پروژه مرمت و بازاریابی معروف تبدیل شده است که حتی مبتدی نیز قادر به انجام آن است.


جای تعجب نیست که میزهای چوبی بسیار محبوب شده اند. ظاهر یک سطح چوبی باعث ایجاد گرمی و علاقه به فضای شما می شود و ظاهری به شما می دهد که بسته به نحوه تصمیم گیری برای اتمام آنها ، در هر نقطه از مدرن تا روستایی به نظر می رسد.


پروژه های DIY DIY چوب ، مرسوم ، مد روز ، سرگرم کننده و دوستدار محیط زیست

میزهای چوبی بسته به نوع چوبهایی که برای استفاده انتخاب می کنید می توانند علاوه بر بودجه نیز بسیار مناسب باشند.


بسیاری از برنامه های زیر از بلوک قصابی یا تخته های کاج استفاده می کنند تا پیشخوان های منحصر به فردی را ایجاد کنند که شخصیت بسیاری را به فضای شما اضافه می کند. شما می توانید هزاران دلار در ساخت این پیشخوان ها صرفه جویی کنید ، زیرا خرید پیشخوان های چوبی از پیش ساخته می تواند بسیار ارزشمند باشد.



Countertop Block Butcher

این زن و شوهر با الهام از نتایج بدست آمده با نصب قصاب در اتاق رختشویی خود ، تصمیم گرفتند تا پروژه بزرگتر نصب میزهای چوبی در آشپزخانه خود را انتخاب کنند. آنها شما را از طریق فرآیند اندازه گیری ، برش ، نصب و تهویه پیشخوان ها می گیرند تا نتیجه زیبایی کسب کنید.



کانکس های چوبی میزگرد Faux

این میزهای چوبی با استفاده از نقص چوب ، چوب جدیدی به خود می گیرند و با چند تکنیک پیری غافلگیرکننده که می خواهید از دست ندهید ، قدیمی به نظر می رسند. نتیجه یک کانتر منحصر به فرد است که درست در خانه در آشپزخانه به سبک Farmhouse به نظر می رسد. با کمال تعجب نیز مقرون به صرفه است ، کل هزینه کمتر از 400 دلار است.


پیشخوان قصابی با سینک زیر آب

به جای اینکه فقط به جزیره آشپزخانه بچسبید ، این طرح میز چوبی به شما نشان می دهد که چگونه آن را در تمام آشپزخانه قرار دهید ، از جمله کار دشوار برش بلوک قصاب برای سینک زیر کوه. همچنین نکاتی در مورد آماده سازی ، آب بندی و نگهداری پیشخوان های چوب درج شده است تا سالها به نظر عالی برسند.


میزهای چوبی آشپزخانه

اگر می خواهید مسیری آسانتر از ساخت پیشخوان های چوبی طی کنید ، می خواهید این طرح را از کجا شروع کنید با پیشخوان قصابی از IKEA. یک آموزش تصویری در مورد چگونگی برش میزهای چوبی با یک مدور اره ای آسان و همچنین پیگیری نحوه کار پیشخوان ها دو سال پس از پروژه وجود دارد.


کانتر چوب DIY

میزهای چوبی مناسب اتاق رختشویی هستند و از آنجا که این یک پروژه کوچک است ، یک پروژه عالی است اگر می خواهید قبل از شروع یک پروژه بزرگتر مانند آشپزخانه ، نحوه عملکرد آنها را امتحان کنید. از تخته های کاج مقرون به صرفه استفاده می شود و سپس کمی پیر می شود تا احساس گرم شود. این طرح رایگان شامل نحوه ساخت ، نصب ، رنگ آمیزی و سن پیشخوان هاست تا فقط ظاهر مورد نظر خود را بدست آورد.


کانترهای چوبی گران قیمت

این پروژه میز چوبی DIY برای نصب پیشخوان در آشپزخانه RV است اما می توانید از همان تکنیک ها برای قرار دادن آنها در هر نقطه از خانه استفاده کنید. با ساخت کانتر از تخته های کاج ، یک پیشخوان بادوام دریافت خواهید کرد که به نظر می رسد بسیار گرانتر از آنچه در واقع است. هر مرحله از طرح در اینجا شرح داده شده است از جمله نحوه اندازه گیری ، برش ، لکه گیری و نصب پیشخوان.


صفحه گسترده بلوک قصاب قصاب

این میزهای بزرگ بلوک قصاب ، حسادت هرکسی است که از آن دعوت می کنید. به نظر می رسد کاملاً بی نظیر است اما در واقع ساخت آن بسیار آسان است و در بیشتر بودجه ها متناسب است. در اینجا نکات و ترفندهای زیادی وجود دارد ، بنابراین شما واقعاً می توانید از روند آنها بیاموزید تا بتوانید نتایج خود را نرم تر کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.