خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

سری Ryzen 5000 از خرده فروشان اروپایی در دسترس است


سری Ryzen 5000 از خرده فروشان اروپایی در دسترس است. اگرچه تقریباً یک ماه با آخرین پردازنده های AMD فاصله داریم ، لیستی از این مدل ها را می توان در فروشگاه های آنلاین اروپا یافت. اعضای Overclock3D توانستند سری Ryzen 5000 را با قیمت های ذکر شده در بازار خرده فروشی انگلیس پیدا کنند.

  ادامه مطلب ...

ما به شما یک کارت Micro SD Western Digital 1TB ارائه می دهیم


وسترن دیجیتال هفته گذشته اعلام کرد که تعداد کارت های حافظه microSD را در سری WD Purple SC QD101 خود افزایش داده است. کارت حافظه جدید Western Digital دارای 1 ترابایت فضای ذخیره سازی برای اهداف نظارت است.


کارت حافظه نه تنها از نظر ظرفیت داخلی رکورد می زند ، بلکه توانایی مقاومت در برابر عوامل مختلف محیطی را دارد و در صورت استفاده صحیح ، تا 16 سال عملکرد خوبی دارد.


کارت حافظه Western Digital از یک گذرگاه UHS-I استفاده می کند ، بنابراین حداکثر سرعت خواندن و نوشتن آن با کارت های microSD اخیر WD Purple قابل مقایسه است. این کارت همچنین دارای کلاس کلاس 10 است و برای اطمینان از حداقل سرعت نوشتن 10 مگابایت بر ثانیه ، دارای کلاس کلاس UHS است.


جدیدترین کارت حافظه microSD وسترن دیجیتال ، معروف به WD Purple SC QD101 ، مبتنی بر یک حافظه سه بعدی NAND سه بعدی 96 شرکت است و از یک کنترلر اختصاصی استفاده می کند که از نظارت بر سلامت کارت حافظه پشتیبانی می کند. .


کارت حافظه WD Purple SC QD101 به راحتی می تواند در دمای بین -25 درجه سانتیگراد تا 85 درجه سانتیگراد کار کند. بعلاوه ، این کارت حافظه در برابر شرایط سخت آب و هوایی و همچنین رطوبت بالا مقاوم است. کارت حافظه جدید Western Digital مانند سایر کارت های microSD برای کار 24 ساعته در دسترس است و مشکلی در اجرای مداوم آن وجود ندارد.


کارت های حافظه مانیتور فلش اغلب به ترتیب داده ها را می نویسند. این روش نوشتن داده ها سرعت نوشتن و پایداری این نوع کارت حافظه را در مقایسه با حافظه ای که اغلب به صورت تصادفی می نویسد ، افزایش می دهد.


سوم ، در حدود 60 مگابایت در ثانیه ، نوشتن 512 ترابایت داده روی این کارت حافظه 5926 روز یا 16 سال طول می کشد. وسترن دیجیتال یک کارت حافظه 1 ترابایتی با 3 سال گارانتی ارائه می دهد ، بنابراین قابلیت های کارت حافظه فراتر از گارانتی است.


وسترن دیجیتال می گوید کارت حافظه 1TB WD Purple SC QD101 حداکثر 512 چرخه برنامه / اسکن دارد که طبق استانداردهای SSD کافی نیست. همچنین ، سه نکته برای بررسی وجود دارد.


اول ، کنترل کننده های SD از فناوری پیشرفته ECC مبتنی بر LDPC استفاده نمی کنند ، بنابراین کارت های حافظه نمی توانند از ثبات مشابه درایوهای SSD برخوردار باشند.