خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

جعبه گشایی می بند5

این کار همزمان با عملکرد ردیابی خواب Mi Band 5 برای ارائه بازخورد جامع تر درباره کیفیت خواب کار خواهد کرد.Mi Band 5 به غیر از حالت های جدید ورزشی و ویژگی های ردیابی ، یک تغییر عمده در طراحی ایجاد می کند.

 



دستبند سلامتی مچ بند 5


نسخه استاندارد یا غیر NFC Mi Band 5 دارای برچسب 189 CNY (تقریبا 2000 روپیه) است ، در حالی که قیمت نوع NFC آن 229 CNY (تقریبا 2500 روپیه) تعیین شده است. 2229 نوع NFC Mi Mi 4 در چین در حال حاضر 199 CNY (تقریباً 2100 روپیه) قیمت دارد.از طرف دیگر ، Mi Band 4 از صفحه نمایش OLED 0.


عرضه مچ بند 5


5D در بالا است و باندهای هوشمند دارای یک میکروفون داخلی برای فعال کردن دستورات صوتی هستند.هر دو باند تا 50 متر در برابر آب مقاوم هستند و می توانند ضربات مختلف شنا را تشخیص دهند.همچنین برای اولین بار ، شیائومی یک شارژر مغناطیسی را روی باند تناسب اندام خود معرفی کرده و دیگر نیازی به برداشتن کپسول از بند برای شارژ نیست.Mi Band 4 همچنین دارای قابلیت تشخیص خواب 24 ساعته و بدون پشتیبانی از REM است.


فارسی سازی می بند 5


از طرف دیگر ، نوع استاندارد Mi Band 4 با یک بار شارژ 20 روز به طول می انجامد.برای شارژ دستگاه ، کاربران بدنه کپسولی شکل را از بند جدا می کنند.


کار با مچ بند 5


روی کاغذ ، باند جدید دارای طیف وسیعی از ویژگی های جدید است که باید استفاده روزانه را حتی از قبل راحت تر کند ، بنابراین باند را باند کردیم و در اینجا آنچه را باید بگوییم پس از یک دوره طولانی تست است.


دستبند سلامتی می بند 5


بیش از 65 صفحه ساعت به راحتی در دسترس است که می توانند حداکثر سه اطلاعات مختلف از طیف گسترده ای ارائه دهند ، اما مهمترین ویژگی آن Photo Watch Face - سرانجام شیائومی به کاربران خود امکان شخصی سازی ظاهر باند و قرار دادن یک عکس سفارشی را به عنوان پس زمینه می دهد.Mi Band 4 7 حالت ورزشی به ارمغان آورد ، اما Mi Band 5 لیست را به 11 حالت افزایش داد.گذشته از حالت های واضح دویدن و دوچرخه سواری ، اکنون Rowing Machine وجود دارد که گروه باند ها ، زمان درایو را می شمارد و زمانی را برای بازیابی پیشنهاد می کند.


مچ بند 5 نسخه گلوبال


ویژگی تنفس بسیار ساده عمل می کند و برای مبارزه با استرس مداوم در زندگی ما یک افزودنی عالی است - یک انیمیشن و یک وزوز سریع و مرتعش به شما می گوید چه موقع استنشاق کنید و چه موقع بازدم دهید.اگرچه ، اگر تصمیم بگیرید که به شاخص PAI اعتماد کنید و از نظر مذهبی آن را دنبال کنید ، ممکن است در نهایت فعالیتی بیش از آنچه انتظار داشتید داشته باشید.


می بند 5 شیائومی قیمت


همچنین سرانجام می تواند چرتهای میانی روز را ردیابی کند - همان روش محاسبه خواب منظم همراه با REM ، خواب عمیق و غیره است. در حالی که ظرفیت افزایش یافته است ، ردیابی نیز قدرتمندتر است و صفحه نمایش بزرگتر و روشن تر است - در پایان ، برابر است.


می بند 5 نسخه گلوبال


با استفاده از اعلان ها و میزان ردیابی خودکار و ضربان قلب ، میزان باتری شما 10 روز طول می کشد ، اما با خاموش شدن اعلان ها و محدود شدن ویژگی افزایش نمایش بین ساعات خاص روز ، باتری می تواند بدست آورد تا 12 تا 14 روز.ما سال گذشته نیز نتایج مشابهی را با تست Mi Smart Band 4 داشتیم ، اثبات می شود که شیائومی در از بین بردن عمر خمیر کار بسیار خوبی انجام داده است.با این حال ، همه زبان ها و حروف خارج از جعبه در دسترس نخواهند بود ، اما این شرکت قول داده است که به زودی نسخه OTA را به روز کند.


می بند 5 نسخه nfc


این باند در اطراف ایده قیمت پایین ، ویژگی های ساده و طراحی ساده ساخته شده است بدون اینکه زیاد گرفتگی داشته باشد.شیائومی میبند 5 جدیدترین عضو خانواده محبوب شیائومی Mband است که به تازگی وارد بازار شده و برخی از ویژگی های مهم ساعت های هوشمند را با قیمت کمتر به صورت مچ دست هوشمند به ما ارائه می دهد.شیائومی Mi Band 5 ، جدیدترین دستبند هوشمند چین با نمایشگر بزرگتر 1.


قابلیت های می بند 5


دستبند 5 شیائومی مجموعه ای از تمام انتظارات کاربران از یک ساعت هوشمند است. نمایشگر بیضی شکل و بند سیلیکونی دو جز prominent برجسته در شکل ظاهری این بند هستند.


مچ بند 5 گلوبال


به همین دلیل ، این شرکت علاقه بیشتری به توسعه نوارها دارد.95 اینچی افزایش اندازه دارد.


مچ بند 5 ایمالز


در صفحه جلوی این ویجت شیشه 2.فناوری NFC که یک قابلیت ارتباطی استاندارد برای ابزارهای موبایل است که از طریق فرکانس های رادیویی انجام می شود. بنابراین ، دستبند جدید شیائومی از یک سنسور شتاب سنج ، یک ضربان قلب ، یک سنسور فشارسنج فرار و یک سنسور ژیروسکوپ استفاده می کند. به عنوان مثال ، در صفحه جلو شیشه 2.


امکانات مچ بند 5


ما مقاله اصلی را با تمام جزئیات به روز کرده ایم. جدیدترین ردیاب تناسب اندام شیائومی با حمل میراث پیشینیان خود ، بسیاری از ویژگی ها را با قیمت بسیار ارزان ارائه می دهد. بیایید نگاهی به همه موارد جدید Mi Band 5 و تفاوت آن با Mi Band 4 سال گذشته بیندازیم.برای شروع ، صفحه نمایش AMOLED Mi Band 5 کمی بزرگتر از Mi Band 4 است.


تاریخ معرفی می بند 5


وضوح تصویر در 126 29 294 پیکسل تنظیم شده و از 100٪ طیف رنگی P3 پشتیبانی می کند.بیش از 100 شماره گیری مضمونی جدید برای انتخاب وجود دارد ، از جمله 54 تم IP ویژه مانند Spongebob Squarepants ، Neon Genesis Evangelion ، Hatsune Miku و کارآگاه Conan. 11 به طور دقیق در مقابل ، Mi Band 4 در مجموع شش حالت ورزشی را ارائه می دهد.


جعبه گشایی مچ بند 5


علاوه بر حالت های ورزشی اضافه شده ، Mi Band 5 از ویژگی های جدید جدید ردیابی و بهبود برخوردار است.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.