خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

Montblanc: چگونه یک ساعت لوکس می سازند


رانندگی از میان کوه های آلپ سوئیس مانند یک تجربه بی انتها احساس می شود ، از آنجا که مناظر از 200 سال پیش بدون تغییر به نظر می رسد - یک برف مانند پنبه مانند برف خانه های چوبی دنج را در روستاهای کوچک پوشانده است ، و همه چیز دورتر از 30 فوت از شما دور می شود ؛ گلدسته های سفید کلیسا آسمان را سوراخ می کنند و به نظر می رسد گوسفندان بیش از همتایان انسانی خود هستند.
 
 
این محیط زیبا و منزوی است که ساعت سازی سوئیسی در آن جوانه زده و متعاقباً از آن به جهان پخش شده است.

اگرچه Montblanc ، شرکتی که شاید برای ابزار نوشتن زیبا شناخته شود ، فقط در سال 1996 تولید ساعت را آغاز کرد ، اما مطمئناً در مدت زمان بسیار کوتاهی راهی طولانی و طولانی را طی کرده است ، و در چندین خط مختلف (مانند 1858 و Heritage Heritage ، عضله وحشتناک آن

مونتبلانک هنگامی که تولید مینروا را که از سال 1858 به طور مداوم ساعت تولید می کرد ، به دست آورد ، تاریخچه ای ممتاز را به ارث برد که به آن اجازه می داد تا در فضای تماشای میراث گسترش یابد ، و با طراحی های جدیدی که به دوران طلایی ساعت مکانیکی قرن گذشته بازمی گردد.

آرم Montblanc "snow peak" تزیینات لو لوکل این شرکت را تزیین می کند و حدود دو ساعت در خارج از ژنو بر روی دو ساختمان بلند در کوه گسترش یافته است. Montblanc خود در سال 1906 در آلمان تأسیس شد و هنوز دفتر مرکزی آن در هامبورگ (محل تولید قلم های آن) است ، اگرچه تولید ساعت در سوئیس و تولید کالاهای چرمی در ایتالیا انجام می شود.

اولین ساختمان از دو ساختمان Montblanc در تاسیسات Le Locle آن به عنوان یک خانه خانوادگی در سال 1906 ساخته شده است. اگرچه بیشتر عناصر معماری دست نخورده باقی مانده اند ، این شرکت در زیر ساختمان اصلی یک ساختمان عالی برای مونتاژ میراث ساخته است. خط تماشا

ساختمان دوم در لو لوکل تیم های طراحی ، بازاریابی و توسعه را برای تمام خطوط تماشای Montblancs در اختیار دارد. دو تیم مسئول پروژه و دو سازنده در تیم توسعه هستند و تولید یک مجموعه جدید به طور متوسط ​​یک سال طول می کشد.

گاهی اوقات یک طرح منفرد قبل از تولید نهایی از 150+ تکرار مختلف عبور می کند.

 دستگاهی که در جلوی این ساعت ساز قرار دارد و دسته های آن با رنگهای مختلف برای اعمال فشار دقیقاً کنترل شده بر روی عقربه ها به منظور چسباندن آنها به یک حرکت ساعت استفاده می شود.

هر حرکت برای فشار دادن عقربه ها به فشار متفاوت و بسیار خاصی نیاز دارد که از طریق صفحه رایانه مقابل ساعت ساز کنترل می شود (متوجه سیم USB می شوید).

 حرکات Montblanc باید قبل از جدا شدن ، تمیز کردن و سپس دوباره مونتاژ ، مونتاژ و تنظیم شوند. به محض اینکه این روند به پایان رسید و یک ساعت مشخص عملکرد مطلوبی داشت ، به تست 500 ساعته ارسال می شود و در آنجا با آزمایش های فیزیکی زیادی روبرو می شود که قبل از فروش باید از آن عبور کند.

 یک سینی از ساعتهای 30 و 30 میلی متری Montblanc Bohème در انتظار آزمایش است. یک ماشین الکترونیکی که همزمان 10 ساعت را در خود نگه می دارد موقعیت های مختلفی را که ممکن است ساعت ها در آن باشند را شبیه سازی می کند و صحت حرکات آن موقعیت ها را آزمایش می کند.

اگر یک ساعت از این تست عبور کند ، این فرایند پس از 24 ساعت تکرار می شود و سپس زمان سنج ذخیره انرژی خود را آزمایش می کند. در صورت عدم قبولی در آزمون تغییر موقعیت ، ساعت باید دوباره تنظیم شود و دوباره آزمایش شود.

 یک ساعت مونت بلانک از مجموعه 1858 با کارت حمل می شود که به شما اطلاعات فنی در مورد منشأ آن را می دهد ، مانند نام مجموعه ، نوع کالیبر حرکت ، شماره سریال ، شماره پرونده و موارد دیگر.

 با وجود آتش سوزی در سال 1973 که بخشی از ساخت و سازهای Villeret را نابود کرد ، مینروا از سال 1858 به طور مداوم ساعت و حرکات را تولید می کند. پس از خریداری شرکت مونتبلانک ، بسیاری از مطالب مستند تاریخچه مارک تجاری یافت شد که برخی از آنها در حال حاضر به نمایش گذاشته شده است. این دفترهای ورود به سیستم دفاتر فروش مربوط به اوایل تاریخ شرکت هستند.

 از دیگر موارد نمایش داده شده در تولید Villeret می توان به ابزارهای مینروا ، ادبیات ، عکس ها و جعبه های کرونومتر مینروا اشاره کرد. برای طرفداران این مارک ، این یک گنجینه مجازی است که جزئیات تاریخ ساخت را شرح می دهد.

 شاید یکی از آموزنده ترین مصنوعات تولید شده در ماینروا ، مجموعه ای عظیم از کشوهای چوبی پر از صفحه و صفحه های بی سابقه و استفاده نشده باشد ، که به دقت از نظر اندازه و نوع طبقه بندی می شوند و اغلب هنوز در بسته های کاغذی اصلی آنها بسته بندی می شوند. آنها تاریخچه میراث ساعت سازی مینروا را با شکوه و زیبایی به تصویر می کشند.

 یک کرونوگراف مینروا با فشار تک حالته مینروا با حاشیه چرخان ، مقیاس تله متر و اعداد لومینسانت پوشش داده شده با رادیوم. مینروا ساخت حرکات کرونوگراف را در سال 1909 آغاز کرد و به سرعت با مدل های تک فشار خود معروف شد. این منابع تاریخی مبنای مجموعه مدرن 1858 مونتبلان شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.