خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

5 ساعت امگا با قیمت مناسب برای کلکسیونرهای جدید


امگا در طول این سالها ساعت های نمادین متعددی تولید کرده است ، از جمله شاید معروف ترین کرونوگراف جهان ، که در سراسر جهان به عنوان ساعت مچی امگا معروف است. در اینجا پنج مدل با قیمت قابل دسترس برای کلکسیونرهای جدید و با تجربه آمده است.

  

1. Omega Speedmaster Moonwatch Professional


Speedmaster که در سال 1957 راه اندازی شد ، مترادف پرواز فضایی و ماجراجویی است. مانند بسیاری از نمادهای بزرگ ، طراحی در طول چند دهه تغییر کمی کرده است ، به این معنی که امروزه Moonwatch در سراسر جهان شناخته شده است. پرچمدار Speedmaster که آخرین بار در ابتدای سال 2021 به روز شد ، دارای یک صفحه مشکی متمایز است که توسط یک کریستال هزالیت یا یاقوت کبود پوشانده شده است و دارای عقربه های ساعت و دقیقه باریک علامت تجاری ، ثانیه های کوچک فرعی ، ضبط کننده های 30 دقیقه ای و 12 ساعته و یک مرکز مرکزی مشخص است. کرونوگراف ثانیه عقربه قاب مشکی با مقیاس تاکیمتر خود روی قاب فولادی ضد زنگ 42 میلی متری نصب شده است که تا 50 متر در برابر آب مقاوم است.


بهترین ساعتهای سیکو در سال جدید


در قلب این کرونوگراف ، کالیبر مکانیکی امگا 3861 قرار دارد ، که در اصل یک نسخه به روز شده و دارای مدرک Master Chronometer از کالیبر مشهور 1861 است. اگرچه این حرکت زخم دست چندین بار در طول سالها ارتقا یافته است ، اما در اصل همان حرکتی است که از ساعت هایی که فضانوردان ناسا را ​​در شش سفر به ماه همراهی می کردند ، استفاده کرد.


2. صورت فلکی امگا هم محور


امگا خانواده Constellation را در سال 1952 راه اندازی کرد ، اگرچه در ایالات متحده ، این مجموعه در ابتدا با نام Globemaster شناخته می شد ، به دلیل درگیری با علامت تجاری که در سال 1956 حل شد.


گنبد رصدخانه ژنو به عنوان تاج خانواده عمل می کرد ، زیرا امگا سال گذشته رکورد دقیق زمان سنجی خود را در آنجا شکسته بود. این گنبد توسط هشت ستاره احاطه شده بود که نشان دهنده بزرگترین دستاوردهای زمان سنجی امگا در رصدخانه های جهان است ، از جمله "نظافت" در سال 1931 در رصدخانه ژنو که امگا در آن رکورد دقت در هر رده را شکست.


این ساعت ها تابستان را فریاد می زنند


در سال 1982 ، امگا صورت فلکی "منهتن" را راه اندازی کرد. این ساعت چهار "گریف" یا چنگک آشنا را در ساعت 3 و 9 معرفی کرد ، که در اصل کریستال یاقوت کبود را در جای خود نگه داشته و از ضد آب بودن ساعت اطمینان حاصل کرد.


3. Omega Seamaster Aqua Terra Master Co-Axial


Seamaster Aqua Terra یک ساعت قوی با خطوط تمیز و متمایز است. صفحه های مجموعه Aqua Terra 150 M یادآور عرشه های چوبی زیبایی است که در بهترین قایق های بادبانی لوکس یافت شده است. نمونه ای که در بالا نشان داده شد در سال 2021 راه اندازی شد و دارای صفحه نقره ای لاک دار تزئین شده با الگوی Teak Concept است و با زیر صفحه ثانیه های ثانویه ای که امسال برای اولین بار معرفی شد قابل تشخیص است.


چگونه با راهکارهای ABM رهبری صنعت را تقویت کنیم


جنس استنلس استیل 41 میلی متری بهترین ویژگی را دارد: یک حرکت سنج سنج Omega Master Co-Axial با کالیبر 8916 COSC که مخصوص میدانهای مغناطیسی مقاومتی بیش از 15000 گاوس ساخته شده است. بر خلاف اکثر ساعتهای ضد مغناطیسی ، حرکت Aqua Terra را می توان از طریق پشتی شفاف مشاهده کرد.


4. Omega Seamaster Planet Ocean 600 M Master Chronometer


امگا حداقل به دلیل عملکرد در دریاها و عملکرد در فضا به خوبی شناخته شده است و در واقع ، این مارک پیشگام در هر دو حوزه بود. در سال 1932 ، امگا مارین را راه اندازی کرد ، که توسط بسیاری به عنوان اولین ساعت مچی که از ابتدا به بالا طراحی شده بود (یا از سطح به پایین) طراحی شده است که در غواصی عمیق استفاده می شود. از همان روزهای اولیه ، ساعتهای امگا بسیاری از کاشفان را در سفر به اعماق همراه کرده اند. ویلیام بیبی ، زیست شناس دریایی و کاشف دریایی ، در طول رکوردشکنی در غواصی در حمام کره ، از فرمانده دریانورد امگا استفاده کرد ، و فرمانده ایو لو پریور ، مخترع اسکوبا. ژاک کوستو به طور معروف از Omega Seamaster PloProf استفاده می کرد و ژاک مایول-آزادکار مشهور معروف به The Dolphin Man-نیز در غواصی های رکوردش از یک امگا دریانورد استفاده می کرد.


5. Omega De Ville Prestige


حتی ماجراجویان سرسخت باید گاه گاه یک ساعت مچی لباس بپوشند ، و در اینجا دوباره ، امگا مجموعه ای با افتخار را ارائه می دهد. مجموعه De Ville Prestige دارای استایل خالص و کلاسیک و ظاهری مجلل است که هرگز از مد نمی افتد. مدل نشان داده شده در بالا دارای یک قاب 39.5 میلی متری از جنس استنلس استیل با صفحه آبی دو ناحیه ای خورشیدی است که توسط کریستال یاقوت کبود ضد خش محافظت می شود. این قاب دارای مقاومت 30 متری در برابر آب است.


در قلب این ساعتسنج کالیبر Co-Axial با سیم پیچ اتوماتیک 2500 قرار دارد. این حرکتی است که در آن فرار Co-Axial در سال 1999 در صحنه جهانی آغاز شد و اهمیت تاریخی پایداری را به ارمغان آورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.