خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

نام تجاری وب

در دنیای تجارت امروز ، تعداد کمی از اصطلاحات یا مفاهیم به اندازه این اصطلاح - حتی مقدس - رایج هستند. (ما فکر کردیم که ممکن است یک هاله یا درخشش طلایی در اطراف این دو کلمه قرار دهیم.)
  
می شنوید که مارک ها و علائم تجاری همیشه در مورد آن بحث می شود شما آن را از تمام صنایع در کشورهای پیشرفته می شنوید. اما این کلمات دقیقاً به چه معنا هستند؟ چه چیزی وارد برند می شود؟ به طور دقیق تر ، نام تجاری چگونه در وب کار می کند؟ Tribute Media پاسخ این س answersالات را دارد. از همه مهمتر ، ما می توانیم از این دانش برای کار آنلاین استفاده کنیم.
مارک شما چیست؟

اصولاً نام تجاری شما در مورد نحوه درک مردم از شماست. آرم یکی از جنبه های مهم هویت برند است ، اما مارک تجاری بیش از این است. نام تجاری شما همچنین شامل ارتباط دیگران با تجارت شما از طریق:

    تصاویر
    اطلاعات
    تجربه

نام تجاری شما شامل عناصر بصری (آرم ، رنگ های رسمی ، فونت ها) و عناصر نوشته شده (آرم ، شعار ، صدای نام تجاری) است. نام تجاری شما باید داستانی را تعریف کند و برای مشتریان شما نیز آشنا باشد. به مارک هایی فکر کنید که بهترین آنها را می شناسید. چه چیزهایی مشترک هستند؟ ثبات و دید ، مطمئناً ، اما یک برند موفق تمرکز مشخص ، مخاطبان هدف و ارتباطات خوبی نیز دارد.

وقتی صحبت از هویت برند آنلاین شما می شود ، چیزهای دیگری وجود دارد که فقط به وب سایت خود فکر کنید. نام تجاری شما باید در بسیاری از سیستم عامل ها و رسانه ها بدرخشد - و ثبات داشته باشد.
عناصر برند

اگرچه هر برند عناصر مختلفی دارد و هر شرکتی از جنبه های مختلفی از اهمیت بالایی برخوردار است ، شما هنوز هم می توانید به این سه م threeلفه اصلی هر یک از هویت های تجاری فکر کنید.


ارزش ها و هدف

نام تجاری شما باید کاملاً در "چرا" ریشه داشته باشد - به این معنی ، چرا شرکت شما وجود دارد و آنچه را که شما روی میز می آورید. علاوه بر انتقال ارزش های نام تجاری شما ، وب سایت شما باید بتواند به سرعت به س questionsالهایی از این قبیل پاسخ دهد:

    شرکت شما دقیقاً چه کاری انجام می دهد؟
    چه محصولات و خدماتی را ارائه می دهید؟
    مشتریان چگونه از آن بهره مند می شوند؟

شخصی

علاوه بر کاری که انجام می دهید ، برند شما شامل نحوه انجام آن نیز می باشد.

برداشتی که مشتریان از کسب و کار شما دارند - نوآورانه ، سنتی ، مجلل یا پایین زمین - جز component اصلی برند شماست. عواملی از این دست در انتقال شخصیت برند شما نقش دارند:

    آرم خود را طراحی کنید
    آهنگ های زنگ را در وب سایت و وبلاگ خود زنگ بزنید
    رنگ هایی که در سایت و تبلیغات شما نشان داده می شوند

ثبات

آیا تا به حال دوستانی داشته اید که همیشه یک حرفی بزنند و حرف دیگری بزنند؟ در این صورت ، احتمالاً مدت زیادی است که آنها را به عنوان دوست نگه ندارید.

چه کسی می خواهد افراد حیله گر و غیر قابل اعتماد را در زندگی خود نگه دارد؟ از همه مهمتر ، چه کسی می خواهد پول خود را به شرکتی بدهد که چنین رفتاری داشته باشد؟ اگر شرکتی هدف یا هویت خود را نداند ، اعتماد به نفس مشتری و مشتری خود را ایجاد نخواهد کرد. به همین دلیل است که سازگاری هنگام ساخت یک برند بسیار مهم است. این می تواند ، از جمله چیزهای دیگر:

    پیام های خود را در تمام رسانه ها یکنواخت نگه دارید ، در حالی که هنوز به مخاطب فکر می کنید
    از رنگ ها ، قلم ها و موضوعات یکسان در وب سایت ، رسانه های اجتماعی و مواد بازاریابی خود استفاده کنید
    اطمینان از اینکه وب سایت شما به درستی کار می کند و بصری است که بازدید کنندگان از آن استفاده می کنند
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.