خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

پیوندهای HTML: در اینجا نحوه ایجاد پیوندها برای پیمایش سریع آورده شده است

افشای اطلاعات: پشتیبانی شما به فعال بودن سایت کمک می کند! ما برای برخی از سرویس هایی که در این صفحه توصیه می کنیم هزینه ارجاع می گیریم. بیشتر بدانید

  

از لنگر برای ایجاد پیوندهای بین لنگر منبع و لنگر مقصد استفاده می شود. منبع متن ، تصویر یا دکمه ای است که به منبع دیگری پیوند می یابد و مقصد منبعی است که لنگر منبع به آن مرتبط است.


هایپرلینک ها یکی از فناوری های اصلی هستند که وب را به شاهراهی برای اطلاعات تبدیل می کنند و درک نحوه استفاده از عناصر پیوند یکی از اولین مواردی است که هنگام یادگیری HTML باید به آن تسلط داشته باشید.



عنصر لنگر


برچسب عنصر لنگر حرف "a" در براکت های زاویه ای مانند: <a> است. هر دو ویژگی باز و بسته لازم است و تمام محتوای بین برچسب ها لنگر را تشکیل می دهد.



در حالی که مثالهای فوق موارد پهلو را تولید می کنند ، اما استفاده چندانی ندارند زیرا ما هیچ دستورالعمل اضافی را شامل نمی شود در حال حاضر ، این عناصر چفت و بست هیچ ارتباطی ندارند. برای اتصال یک لنگر منبع به لنگر مقصد ، باید برخی از ویژگی های اضافی را به عنصر لنگر اعمال کنیم.


در این آموزش کوتاه ، ما ویژگی هایی را که می توانید برای افزودن لنگر و لنگر مقصد به پیوندهای پیوندی خود استفاده کنید ، به مرورگر بگویید که با لینک چه کاری انجام دهد ، و معنای معنایی به عناصر لنگر برای استفاده در مرورگرها و خزنده های وب اضافه می کنیم.

مهمترین ویژگی های لنگر


برای ایجاد پیوندهای کاربردی سه ویژگی لنگر وجود دارد که باید بدانید. این ویژگی ها href ، target و بارگیری هستند.

هدف هایپر لینک را مشخص کنید: href


مرجع ابر متن ، یا مشخصه href ، برای تعیین هدف یا مقصد برای عنصر لنگر استفاده می شود. این معمولاً برای تعیین URL جایی است که عنصر لنگر باید به آن پیوند یابد.



Href می تواند کارهای دیگری غیر از لینک دادن به وب سایت دیگری انجام دهد.


    از این طریق می توان مستقیماً به هر عنصر موجود در صفحه وب که شناسه اختصاص داده شده است پیوند داد.

    می توان از آن برای پیوند دادن به منبعی با استفاده از پروتکلی غیر از http استفاده کرد.

    می توان از آن برای اجرای اسکریپت استفاده کرد.



منبعی را برای بارگیری انتخاب کنید: بارگیری کنید


همچنین از پیوندها استفاده می شود تا به مرورگر بگویید شروع به بارگیری کند. از ویژگی بارگیری برای تعیین پیوندی استفاده می شود که باید شروع به بارگیری کند و مقدار تعیین شده برای ویژگی بارگیری نام پرونده ای برای بارگیری است.


ویژگی href همچنین هنگام تنظیم عنصر پیوند که بارگیری را شروع می کند ، نقش دارد. در حالی که ویژگی بارگیری فایل را نامگذاری می کند ، ویژگی href محلی را برای میزبانی فایل نشان می دهد.



پیوندهای داخلی و خارجی


دو نوع منبع وجود دارد که می توانیم آنها را با یک مورد پیوند دهیم: داخلی و خارجی. پیوندهای داخلی آنهایی هستند که به صفحات دیگر وب سایت ما اشاره می کنند. پیوندهای خارجی به صفحات وب که بخشی از وب سایت ما نیستند اشاره دارد.


ایجاد اتصالات داخلی به چند دلیل مختلف مهم است:


    از پیوندهای داخلی برای ایجاد منوهای ناوبری استفاده می شود که به بازدید کنندگان وب سایت کمک می کند تا در سایت ما پیمایش کنند.

    از پیوندهای داخلی در متن محتوای وب سایت استفاده می شود تا به بازدیدکنندگان وب سایت کمک کند محتوای مربوطه را شناسایی کنند.

    از لینک های داخلی نیز توسط خزنده های وب برای موتورهای جستجو استفاده می شود تا صفحات وب سایت را پیدا کرده و اختیارات خود را (که به آن آب پیوند نیز می گویند) با سایر صفحات وب سایت به اشتراک بگذارند.


هنگام نوشتن پیوندهای داخلی ، حتماً زیاده روی نکنید. آب پیوند برای هر صفحه وب خاص بین پیوندهای موجود در صفحه به اشتراک گذاشته شده است. بنابراین هرچه پیوندهای بیشتری در صفحه قرار دهید ، آب رقیق شده به هر پیوند رقیق تر می شود. یک قانون خوب این است که بیش از 100 پیوند در هر صفحه وجود ندارد اگرچه در مورد وب سایت های بسیار بزرگ و پیچیده استثنا وجود دارد.


پیوندهای خارجی نیز به دلایل مختلف از اهمیت برخوردارند:


    پیوندهای خارجی ممکن است برای ارائه انتساب مناسب به منبع یا منبع ایده ، توصیه شده ، مورد نیاز یا بهترین روش ها باشد.

    پیوندهای خارجی به ما امکان می دهد بازدیدکنندگان وب سایت را به محتوای مفید و مرتبط معرفی کنیم.

    هنگامی که وب سایت های دیگر پیوندهای خارجی را با اشاره به وب سایت ما ارسال می کنند ، این پیوندها که به عنوان بک لینک شناخته می شوند باعث می شوند که آب پیوند به وب سایت ما سرازیر شود و موقعیت وب سایت ما را در صفحات نتیجه موتور جستجو (SERP) بهبود بخشد.


هنگام نوشتن پیوندهای خارجی ، سعی کنید از ایجاد ارتباط با رقبای مستقیم خودداری کنید. شما نمی خواهید به رتبه بندی SERP آنها برای عبارات جستجوی مورد نظر برای وب سایت خود کمک کنید. همچنین بهتر است هنگام نوشتن پیوندهای خارجی از ویژگی target = "_ blank" استفاده کنید. با باز کردن پیوندهای خارجی در یک برگه جدید ، بازدیدکنندگان را برای مدت طولانی تری در سایت خود نگه می دارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.