خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

چگونه Google می داند چگونه یک صفحه را رتبه بندی کند؟


موتورهای جستجو فقط یک هدف واحد دارند. هدف آنها ارائه مناسب ترین پاسخ ها یا اطلاعات به کاربران است.
  
هر وقت از آنها استفاده می کنید ، الگوریتم های آنها صفحاتی را انتخاب می کنند که بیشترین ارتباط را با س quال شما دارند. و سپس ، آنها را رتبه بندی کنید ، ابتدا معتبرترین یا محبوب ترین ها را نشان دهید.

موتورهای جستجو برای ارائه اطلاعات صحیح به کاربران ، دو عامل را تحلیل می کنند:

    تناسب بین جستجوی جستجو و محتوای یک صفحه. موتورهای جستجو آن را با عوامل مختلفی مانند موضوع یا کلمات کلیدی ارزیابی می کنند.
    اقتدار ، با محبوبیت یک وب سایت در اینترنت اندازه گیری می شود. گوگل فرض می کند که هرچه یک صفحه یا منبع محبوبیت بیشتری داشته باشد ، محتوای آن برای خوانندگان با ارزش تر است.

و برای تجزیه و تحلیل تمام این اطلاعات آنها از معادلات پیچیده ای به نام الگوریتم های جستجو استفاده می کنند.

موتورهای جستجو الگوریتم های خود را مخفی نگه می دارند. اما با گذشت زمان ، سئوکاران برخی از عواملی را که هنگام رتبه بندی یک صفحه در نظر می گیرند ، شناسایی کردند. ما از آنها به عنوان عوامل رتبه بندی یاد می کنیم ، و آنها کانون استراتژی SEO هستند.

همانطور که به زودی خواهید دید ، افزودن محتوای بیشتر ، بهینه سازی نام پرونده های تصویری یا بهبود پیوندهای داخلی می تواند بر رتبه بندی و قابلیت مشاهده جستجو تأثیر بگذارد. و این به این دلیل است که هر یک از این اقدامات یک عامل رتبه بندی را بهبود می بخشد.

سه مoreلفه اصلی یک استراتژی قوی SEO

برای بهینه سازی سایت ، باید فاکتورهای رتبه بندی را در سه زمینه - راه اندازی فنی وب سایت ، محتوا و پیوندها بهبود ببخشید. بنابراین ، بیایید به نوبه خود از آنها عبور کنیم.

نصب فنی

برای رتبه بندی وب سایت شما باید سه اتفاق رخ دهد:

ابتدا ، یک موتور جستجو باید صفحات شما را در وب پیدا کند.

سپس ، باید آنها را اسکن کند تا موضوعاتشان را درک کنند و کلمات کلیدی آنها را شناسایی کنند.

و سرانجام ، باید آنها را به فهرست خود اضافه کند - یک پایگاه داده از تمام محتوایی که در وب پیدا کرده است. به این ترتیب ، الگوریتم آن می تواند نمایش وب سایت شما را برای س quالات مربوطه در نظر بگیرد.

ساده به نظر می رسد ، اینطور نیست؟ مطمئنا جای نگرانی نیست. پس از همه ، از آنجا که شما می توانید بدون هیچ مشکلی از سایت خود بازدید کنید ، بنابراین Google باید درست باشد؟

متأسفانه ، یک صید وجود دارد. یک صفحه وب برای شما و موتور جستجو متفاوت به نظر می رسد. شما آن را به عنوان مجموعه ای از گرافیک ، رنگ ، متن با قالب بندی و پیوندهای خود مشاهده می کنید.

برای یک موتور جستجو ، این چیزی نیست جز متن.

در نتیجه ، هر عنصری که نتواند از این طریق ارائه دهد ، برای موتور جستجو نامرئی می ماند. بنابراین ، علی رغم اینکه وب سایت شما به نظر خوب می رسد ، Google ممکن است محتوای آن را غیرقابل دسترسی بداند.

بگذارید مثالی بزنم. در اینجا نحوه مشاهده موتور جستجوی معمولی یکی از مقالات ما آمده است. اتفاقاً اگر می خواهید آن را با نسخه اصلی مقایسه کنید ، این یکی است.


    صفحه فقط متن است. اگرچه ما آن را با دقت طراحی کردیم ، اما تنها عناصری که موتور جستجو می بیند متن و پیوندها است.
    در نتیجه ، نمی تواند تصویری را در صفحه مشاهده کند (به عنصری که با یک فلش مشخص شده است توجه داشته باشید.) فقط نام آن را تشخیص می دهد. اگر آن تصویر حاوی کلمه کلیدی مهمی باشد که می خواهیم صفحه برای آن رتبه بندی شود ، برای موتور جستجو نامرئی است.

اینجاست که تنظیمات فنی ، بهینه سازی در سایت نیز نامیده می شود. این اطمینان را می دهد که وب سایت و صفحات شما به Google اجازه می دهند بدون هیچ مشکلی آنها را اسکن و فهرست کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.