خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

9 بهترین استراتژی تولید سرب B2B برای پیروزی در سال 2021


بازاریابی B2B همه چیز در مورد لیدها است.


این چرخه های فروش طولانی ، مطمئناً روابط پرورشی را حیاتی می کند. اما بدون تولید سرب B2B ، هیچ رابطه ای برای پرورش وجود ندارد. بدون سرب ، شما در آب مرده اید.

  

آیا لیدهای واجد شرایط تری می خواهید؟ سپس SEO می تواند یکی از با ارزش ترین تاکتیک های بازاریابی شما باشد. SEO در گرفتن ترافیک واجد شرایط در زمان دقیق نیاز استثنایی است. علاوه بر این ، این اطلاعات همچنین اطلاعات مربوطه را با توجه به هدف فرد در سراسر قیف ، تراز می کند.


علاوه بر این ، SEO یک موتور بینشی بالادستی با ارزش است. با بهره گیری از این بینش ها ، می توانید تمام استراتژی های تولید تقاضای B2B خود را تقویت کنید ، از جمله محتوا ، ایمیل ، رویدادها ، بازاریابی تأثیرگذار ، مشارکت های استراتژیک و موارد دیگر.


تولید سرب B2B چیست؟


تولید سرب B2B مجموعه ای از استراتژی هایی است که شما برای جلب مشتری بالقوه و انتقال آنها از طریق کانال فروش خود استفاده می کنید. این یک تعریف گسترده است ، بنابراین اجازه دهید آن را با اضافه کردن برخی از معیارهای کلیدی محدود کنیم.


اول ، برای پرورش رابطه با سرب ، در واقع شما باید اطلاعات تماس آنها را داشته باشید. دوم ، قبل از اینکه بتوانید سرب را "گرم" بدانید ، آنها باید نسبت به آنچه شما ارائه می دهید ابراز علاقه کنند. یعنی:


    جلسات وب سایت های فردی منجر نمی شوند - شما در مورد این بازدید کنندگان چیزی نمی دانید.

    لیست ایمیل خریداری شده لیستی از سرنخ های گرم نیست زیرا این افراد علاقه ای به شنیدن صحبت شما ندارند. اگرچه در صورت هدفمند بودن و مناسب بودن سرماخوردگی ، در برخی موارد سرب های سرد می توانند به لیدهای گرم تبدیل شوند.


B2C در مقابل B2B تولید سرب


اگرچه تعریف تولید سرب ساده به نظر می رسد ، تولید سرب B2B در واقع کاملاً پیچیده است. محصولات و خدمات فروخته شده به خرید ذینفعان احتیاج دارند که به معنای درگیر شدن در مکالمات در چندین نقطه تماس است. با یک فروش پیچیده ، شما معمولاً به خریدار اقتصادی ، خریدار کاربر ، خریدار فنی و تأثیرگذار مراجعه خواهید کرد. قیمت ها اغلب بالا هستند و منجر به چرخه های طولانی مدت فروش می شوند زیرا منجر به مقایسه گزینه های آنها می شود.


چگونه تولید سرب B2B در سال 2021 تغییر کرد


از نظر تاریخی ، مشاغل B2B از بازاریابی دیجیتال اجتناب می کردند و روی تاکتیک های تولید مستقیم سرب بیشتر تمرکز داشتند. در نتیجه ، آن شرکت ها نتوانستند ردیابی دیجیتال خود را توسعه دهند.


با این حال ، دیگر هیچ ارتباطی بین روابط آنلاین و آفلاین مشتری وجود ندارد. به عنوان مثال ، تبلیغات در تلویزیون و ارسال کنندگان مستقیم مشتریان را به خواندن بررسی های آنلاین ترغیب می کند. به عبارت دیگر ، بی توجهی به حضور دیجیتالی یک شرکت B2B عواقب تأثیرگذاری بر درآمد دارد.


قیف تبدیل دیگر فقط یک خط مستقیم نیست. نقشه سفر مشتری بیشتر از طریق چندین نقطه تماس ، اغلب بصورت آنلاین و آفلاین ، یک زیگ زاگ است. دیگر "یا /" نیست. درعوض ، کاملاً یکپارچه است. بازاریابی B2B تولید سرب در سال 2021 این یکپارچگی را پذیرفته و از آن استفاده می کند. ما در اینجا نحوه ساخت یک قیف تبدیل بهتر را توضیح می دهیم.


1. سئو


آیا می خواهید بر بازاریابی ورودی تسلط پیدا کنید؟ هیچ رسانه بازاریابی به اندازه SEO به یکباره با هر قسمت متحرک ارتباط نزدیک ندارد. بنابراین ، ما توصیه می کنیم از SEO به عنوان سنگ بنای استراتژی تولید سرب B2B خود استفاده کنید. برای آگاهی و تلفیق ابتکارات بازاریابی خود از جستجوی ارگانیک استفاده کنید.


از آنجا که مبتنی بر داده ها و تکرار مداوم است ، تولید SEO باعث می شود شما با علایق و نیازهای مخاطب خود همسو باشید. سئو شما را قادر می سازد تا بدانید که در هر مرحله از قیف بیشتر به کدام موضوعات علاقه مند هستید. از آنجا می توانید به درک هدف جستجو بپردازید تا عمیق تر با آنها درگیر شوید و آنها را به سمت عمل سوق دهید.


با انطباق کامل با مخاطب مورد نظر خود و دقیقاً نحوه تفکر آنها ، شما دقیقاً در آن زمان منجر به جذب مجوزهای واجد شرایط می شوید که بیشترین پذیرش پیام شما را دارند.


2. بازاریابی محتوا


"ارزش" را سنگ بنای اصلی استراتژی بازاریابی محتوای خود قرار دهید. در حالی که این کار را انجام می دهید ، از نظر استراتژیک برای س theالاتی که احتمالاً رهبران شما از آنها سال می کند ، نقاط درد که به احتمال زیاد تجربه می کنند و موضوعاتی که احتمالاً برای آنها مهم است ، بهینه می شوید. در نهایت ، سرنخ های شما مکالمه ای را شروع می کنند و شما را به جای رقابت انتخاب می کنند.


از تحقیقات SEO خود برای راهنمایی استراتژی ، موضوعات و تقویم محتوایی خود استفاده کنید. در نتیجه ، آنها عمیقاً با مخاطبان شما طنین انداز می شوند و یک بستر تولید سرب برای برند شما ایجاد می کنند.


3. بازاریابی از طریق ایمیل


مدت هاست که بازاریابی از طریق پست الکترونیکی یکی از محصولات اصلی تولید B2B است و بعید به زودی تغییر می کند. این به این دلیل است که بازاریابی از طریق ایمیل خلا gap را پر می کند: شما نمی توانید انتظار داشته باشید که شرکت شما به اندازه کافی شرکت شما را دنبال کند تا هر پیشنهاد را بخواند یا هر پست وبلاگ را بخواند. اما همچنین نمی توانید هر روز آنها را با تماس های فروش آزار دهید. بنابراین از بازاریابی ایمیلی برای متصل کردن محتوا ، پیشنهادات و خدمات به روشی قابل مشاهده و سازگار ، اما بدون مانع استفاده می کنید.


4. بازاریابی ویدئویی


گروه آبردین گزارش می دهد که بازاریابان ویدئو 66٪ منجر به صلاحیت بیشتر نسبت به افرادی که از ویدئو استفاده نمی کنند ، تولید می کنند. طبق نظرسنجی اخیر ویزول در زمینه بازاریابی ویدئویی ، 83٪ از بازاریاب های ویدئو می گویند ویدئو به آنها کمک کرده است تا تولید کنند در حالی که 80٪ می گویند ویدئو به طور مستقیم به افزایش فروش کمک کرده است. علاوه بر این ، 66٪ از هدایای شما برای دیدن اطلاعات در مورد یک محصول یا خدمات ، بیشتر از مطالعه به عنوان یک فیلم تماشا می کنند.


ویدیو را به فهرست محتوای خود اضافه کنید و فقط دامنه خود را گسترش داده اید. این مربوط به ویدیو در برابر متن نیست ؛ این به سادگی در مورد به حداکثر رساندن شانس شما با تأمین هرچه بیشتر تنظیمات برگزیده قالب است. از این گذشته ، یوتیوب بعد از گوگل دومین موتور جستجوگر محبوب است. اما این ارزش فراتر از قابلیت مشاهده فقط در YouTube است. همچنین یک استراتژی م SEOثر در مورد سئو ویدئو به محتوای شما کمک می کند تا در SERP های گوگل املاک و مستغلات را بدست آورید.


5. بازاریابی در شبکه های اجتماعی


یک افسانه عجیب و غریب پایدار وجود دارد که بازاریابی شبکه های اجتماعی برای شرکت های B2B مn’tثر نیست ، و این نمی تواند دور از حقیقت باشد. ما برای ایجاد و پرورش روابط از کانال های رسانه های اجتماعی استفاده می کنیم. و تولید سرب B2B چیست؟ دقیقا همون.


با احترام با مردم رفتار کنید ، واقعاً با آنها درگیر شوید و ارزش ارائه دهید. به آنها نفروشید. بدانید که لیدهای شما در کجا معلق هستند و روش مناسب ارتباط با آنها را در هر سیستم عامل درک کنید.


شما باید با LinkedIn شروع کنید زیرا محبوب ترین پلتفرم برای بازاریابان B2B است. اما فقط پیام رسانی سرد را در سیستم عامل شروع نکنید. در عوض ، قبل از اینکه هر وقت خواستید س makeال کنید ، روابط برقرار کرده و روابط را برقرار کنید. در اینجا چند نشانگر برای جستجوی LinkedIn آورده شده است.


6. بازاریابی رویداد


در حالی که ما بیش از هر زمان دیگری برای برقراری روابط راه داریم ، اما قدرت تعاملات غیرحضوری وجود ندارد. رویدادها و کنفرانس های صنعتی ، مهمترین فرصت را برای تولید سرنخ شخصی ، مهم نیست که در کجا قرار دارند. و فقط ممکن است برخی از کالاهای قدیمی مدرسه را پیدا کنید که در یک نمایشگاه یا کنفرانسی شرکت می کنند که به صورت آنلاین به آنها دسترسی پیدا نمی کنید.


میزبان یا اسپانسر رویدادها باشید ، در کنفرانس ها صحبت کنید یا کل تیم خود را در نمایشگاه ها به شبکه بفرستید. در مورد تاکتیک های تولید سرب b2b ، تا آنجا که می توانید کارت ویزیت تجارت کنید. میزبان یک ساعت خوش. محصولات یا خدمات را به صورت رایگان انجام دهید. این نام ها و مخاطبین را به استراتژی اطلاع رسانی خود اضافه کنید.


7. بازاریابی تأثیرگذار


اگر کلمه "اینفلوئنسر" را می شنوید و فکر می کنید کیم کارداشیان ، هرگز زمان بهتری برای به روزرسانی درک خود از بازاریابی تأثیرگذار نبوده است. هر صنعتی تأثیرگذار است. و این تأثیرگذاران راهی ارزشمند برای دستیابی به بازارهای جدید و ایجاد اعتبار هستند. مقدار زمان و محتوایی را که برای تأثیرگذار شما برای افزایش مخاطبانش لازم است در نظر بگیرید. وقتی با آنها کار می کنید ، آنها به شما مخاطب میانبر می دهند و اعتماد شما را جلب می کنند.


اینفلوئنسرها مخاطبان بسیار پرشور و وفاداری دارند. گرچه ممکن است آنها تعداد پیروان در سطح کارداشیان را نداشته باشند ، اما آنها در جلب مشارکت در جامعه ، آن را جبران می کنند.


8. PPC


هنگامی که مخاطبان شما درخواست های جستجوی پرارزش و پر ارزش را انجام می دهند ، وب سایت شما باید برای پاسخگویی به آنها باشد. SEO برای موفقیت طولانی مدت در این عرصه حیاتی است ، اما PPC مکمل قدرتمندی به عنوان بخشی از فرآیند تولید سرب B2B است. با استفاده از SEO ، دستیابی به نتایج به زمان نیاز دارد ، اما نتایج تاریخ انقضا ندارند. (در واقع ، آنها فقط با زمان ترکیب می شوند.)


با PPC ، سرمایه گذاری پیشین شما با بازگشت سریعی که مشاهده خواهید کرد نسبتاً متعادل است. گرفتن؟ هزینه های خرید بالاتر از سئو است ، و هنگامی که پرداخت را متوقف می کنید ، نتایج نیز متوقف می شود.


9. مشارکت های استراتژیک


لیستی از مشاغل تهیه کنید که محصولات یا خدمات غیر رقابتی ، مکمل را به مخاطبان مشابه ارائه دهند. از طریق تحقیقات SEO خود ، کسانی را که دارای دامنه و نمایه SEO قوی هستند شناسایی کنید. فهمیدم؟ اکنون با این شرکت ها تماس بگیرید و با هم مشارکت های استراتژیک ایجاد کنید.


شما همچنین می توانید محتوا را تشکیل دهید و مشارکت در جنرال الکتریک را بر عهده داشته باشید ، و با مشاغل دیگر برای تولید قطعات محتوای سنگین همکاری کنید یا یک وبینار را با هم اجرا کنید. شما و شریک زندگی خود می توانید تبلیغ متقابل کنید ، و این به معنی دسترسی به مخاطبان جدید است. یا می توانید محتوای با کیفیت بالا را برای وبلاگ یا بخش منابع وب سایت آنها تولید کنید. ذکر و پیوندهای هر یک از شرکا می تواند بازدید کنندگان با ارزش و واجد شرایط وب سایت را به سایت شما برساند ، در حالی که SEO شما را نیز تقویت می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.