خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

بهترین ساعتهای دیجیتال مردانه

لیست بهترین ساعهای دیجیتالی در جهان که فروش بسیار بالایی داشته اند و افراد زیادی از این بنردهای معروف خرید داشته اند.
  
Timex Ironman Classic 100

اگر مرد دونده ای هستید ، Timex Ironman Classic 100 مناسب شماست. یک نمایشگر دیجیتال بسیار بزرگ به شما امکان می دهد هنگام حرکت در حالی که تنظیمات زمان سنج پیشرفت شما را ثبت می کند ، با یک نگاه وقت بگیرید. جالبترین ویژگی آن فن آوری تلنگر داخلی است که به شما امکان می دهد با تلنگر مچ به چراغ شبانه Indiglo بروید. Ironman Classic همچنین تا 100 متر در برابر آب مقاوم است ، که آن را برای غواصی و شنا مناسب می کند.

کوارتز پرواز همیلتون خاکی هواپیمایی

ساعتهای همیلتون دارای سابقه طولانی هواپیمایی در طراحی ساعتهای خلبانان هستند که قدمت آنها به سال 1918 باز می گردد. به همین دلیل ، هواپیمای همیلتون خاکی با طیف وسیعی از ویژگی های خاص پرواز ارائه می شود. به عنوان مثال دفترچه راهنمای اختصاصی خلبان به شما امکان می دهد مسیرهای پرواز و فرود را ثبت کند. سایر عملکردهای هواپیمایی شامل زمان UTC ، کرونوگراف ، ضبط کننده زمان پرواز ، شمارش معکوس ، نمایشگر درجه حرارت ISA و تقویم است. بنابراین ، اگر یکی هستید که سر خود را در ابرها نگه دارید ، این ساعت اطمینان می دهد که گم نمی شوید.

براون BN0159

سری Braun BN0159 یک سری پیچیده است که با طراحی بی انتها و مینیمالیستی آن تعریف می شود. این قطعه با حرکت کوارتز ژاپنی و نمایشگر دیجیتال داخلی ، زیبایی کلاسیک آنالوگ و عملکرد ساعت دیجیتال را ترکیب می کند. نوار لاستیکی یک تناسب راحت را ایجاد می کند و صفحه با یک شیشه معدنی ضد خش مهر و موم می شود. این ساعت همچنین به مناطق زمانی دوگانه ، دزدگیر ، کرونوگراف و نور پس زمینه EL مجهز است.

کاسیو A168WG-9

تا آنجا که به ساعت های مچی مچی قدیمی می رسد ، Casio A168WG-9 یک قطعه واقعی از طلا است. البته نه فقط به خاطر رنگ آن. گرچه نمایشگر دیجیتال روشن ، کرونوگراف ، عملکردهای زنگ دار و دقت زمان البته از ویژگی های اساسی این مدل است ، جذابیت اصلی آن طراحی متمایز دهه 80 آن است. Casio A168WG-9 یک قطعه بیانیه ای است که لباس شما را در یک لحظه ارتقا می دهد. اگرچه بهترین قسمت این است که می توانید این گوهر را با قیمتی کمتر از 50 دلار تهیه کنید.

ساعت دیجیتال مردانه آدیداس

طراحی زیبا و دیدنی آدیداس دیجیتال دیده بان یکپارچه با سبک زندگی فعال است. این ساعت عملکردی بهترین بسته شروع کننده برای تازه کارهای تناسب اندام است. قاب و باند فولاد ضد زنگ آن باعث مقاومت در برابر آب در برابر 5 میله می شود. ساعت با حرکت کوارتز دیجیتال کار می کند ، که شامل نور پس زمینه ، تقویم سالانه ، زمان دوگانه ، تایمر شمارش معکوس و کرونوگراف 10 دور است.

کاسیو CA53W-1

مدتی است که دوباره طراحی های محبوب محبوب ساعت Casio دوباره قوی شده اند - و به نظر می رسد که آنها برای ماندن در اینجا هستند. این نمونه خاص ، Casio CA53W-1 عضوی از خانواده Casio’s Databank است و دارای یک ماشین حساب 8 رقمی است. در واقع ، این قطعه آب نبات کلاسیک را می توان مادربزرگ ساعت های ماشین حساب دانست. این ساعت علاوه بر طراحی عجیب و غریب ، شامل مجموعه ای از تنظیمات استاندارد مفید دیگر مانند منطقه زمانی دوگانه ، زنگ هشدار روزانه و تقویم خودکار نیز می باشد.

نیکسون A197-195

Nixon A197-195 که از بین ورزش و خیابان خلاص می شود ، یک ساعت کم فشار برای استفاده روزمره است و از جنبش کوارتز در یک نمایشگر دیجیتال بهره می برد. این صفحه در بدنه ای 49 میلیمتری از جنس استنلس استیل با پنجره صفحه معدنی تعبیه شده است که مقاومت در برابر آب را تا 100 متر تضمین می کند. در عین حال ، مچ بند پلی یورتان آن راحتی را ایجاد می کند و باعث ماندگاری می شود.

Luminox Pilot Pro Titanium Swiss-Quartz Aviator Watch

Luminox Men's SXC / XCOR Pilot Pro Titanium Watch برای استفاده روزمره بسیار عالی است. طراحی شیک متشکل از بند چرمی و بند تیتانیوم ، چشم نواز و در عین حال مردانه است. این ساعت دارای یک جنبش کوارتز سوییس است و از حرکت چند منظوره سوئیسی ETA Ani-Digi استفاده می کند ، بنابراین شما می توانید زمان خوبی را حفظ کنید. طرفدار دیگر این است که تا 10 متر در برابر آب مقاوم است و اگر در باران گیر نکنید هرگز نمی توانید با آن شنا کنید ، اما نیازی به استرس ندارید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.