خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

صوتی را مستقیماً به توییتر ارسال کنید


با امکان ارسال توییت های صوتی ، اکنون توییتر قصد دارد تا استفاده از Voice را در سایر قسمت های برنامه گسترش دهد. به گفته الکس آکرمن گرینبرگ ، مدیر پیامرسانی مستقیم توییتر ، این شرکت به زودی پیام های صوتی زنده را آزمایش می کند.

 


 

مدتی است که توییتر ویژگی جدیدی به نام Voice Twitter را آزمایش کرده است. توسعه دهندگان این ویژگی را به صورت محدود برای iOS آزمایش کرده اند و صدا هنوز برای همه کاربران در دسترس نیست. در حالی که به نظر می رسد این ویژگی برای مدت طولانی در حال آزمایش است ، توییتر ویژگی دیگری را به شبکه اجتماعی خود اضافه می کند که به کاربران امکان می دهد پیام های صوتی را مستقیماً برای افراد دیگر ارسال کنند.


آکرمن گرینبرگ در یک پیام صوتی 20 ثانیه ای گفت: "ما می دانیم که مردم گزینه های بیشتری برای اتصال و تعامل در توییتر می خواهند تا پیام خود را به صورت عمومی و خصوصی ارسال کنند." مانند ویژگی Voice Tweet ، استفاده از این ویژگی بسیار آسان است.


توییتر یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در جهان است که روزانه توسط بسیاری از کاربران مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل ، توسعه دهندگان این شبکه اجتماعی همیشه در تلاشند ویژگی های جدیدی را که تجربه کاربر را بهبود می بخشد ، اضافه کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.