خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

نگاهی به سیر تکاملی نوت بوک های هواوی در سری MateBook بیندازید

هواوی پس از سال ها موفقیت در زمینه تلفن های هوشمند و گجت ها ، تولید لپ تاپ را نیز در سال های اخیر آغاز کرده است. تصمیم هواوی بخشی از برنامه بزرگتر آن برای ایجاد یک اکوسیستم یکپارچه و با کاربرد آسان است که به نظر می رسد با استفاده از صرفه جویی گسترده شرکت در طول سالها تجربه ، راهی پرهیجان را پیش روی خود قرار دهد.


 

یک اکوسیستم یکپارچه


استفاده یکپارچه از ساعتهای هوشمند و تلفن های هوشمند هواوی به مرور پیشرفت کرده و چینی ها قصد دارند این ارتباط بی وقفه را بین این دستگاه ها و کتاب های میتوی هواوی ایجاد کنند. راه حل هواوی تغییر نوع نگاه به لپ تاپ است ، از رایانه شخصی به دستگاه همراه مانند تلفن هوشمند.


موردی که مطمئناً دریچه های جدیدی برای نوآوری باز خواهد کرد. اولین قدم مستند و مفید هواوی در این زمینه ، که اکنون در لپ تاپ های سری MateBook قابل استفاده و استفاده است ، شامل ویژگی Huawei Share و شارژرهای قابل حمل است.


ویژگی Huawei Share به کاربر این امکان را می دهد تا تمام محتویات نمایش داده شده روی صفحه گوشی را فقط با قرار دادن یک بار گوشی روی لپ تاپ به Mittbook منتقل کند و پرونده ها و اطلاعات بدون هیچ گونه عملیات پیچیده و اضافی به همین روش منتقل می شوند. .


همچنین به لطف این ویژگی مفید و مفید ، کاربران می توانند از صفحه لمسی و صفحه کلید قابل حمل برای کنترل تلفن خود استفاده کنند. البته این ویژگی در حال حاضر فقط برای تعداد محدودی از گوشی های هواوی در دسترس است ، اما سهولت استفاده کلی آن باعث می شود آینده درخشانی برای Huawei Share متصور باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.