خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

افزایش چشمگیر تعداد قهرمانان در بازی های ویدیویی


تاکنون در بازی های ویدیویی ، اکثریت قریب به اتفاق جنسیت ها شخصیت های مرد هستند و در بیشتر موارد ، مردان ترجیح می دهند از زنان به عنوان قهرمان در بازی استفاده کنند.

 


 

اما امسال ، در سال 2020 ، برای اولین بار تعادل را در این نسخه مشاهده کردیم ، تقریباً همان معنی در عناوین مرتبط با جنسیت زن و مرد در بازی وجود داشت. به نظر می رسد این نشانه وجود قهرمانان بیشتری در بازی های ویدیویی در آینده باشد و این قطعاً یک واقعه بی سابقه است که می تواند به خودی خود جالب باشد.


تجزیه و تحلیل سالانه مگا فرکانس مگا رویداد E3 2020 و بازی های ارائه شده در این رویداد نشان می دهد که چگونه شخصیت های زن و مرد به قهرمانان تاریخ بازی های ویدیویی تقسیم می شوند. علاوه بر این ، آمار این تجزیه و تحلیل درصد بازی هایی را نشان می دهد که به کاربر اجازه می دهد جنسیت شخصیت بازی را به دلخواه خود انتخاب کند.



این آمار از سال 2015 تا به امروز مورد مطالعه قرار گرفته است و هر ساله مقیاس نسبت به جنسیت مرد تغییر می کند. امسال اوضاع متفاوت است ، اتفاق غیر عادی افتاد. در 18٪ از بازی های ویدیویی ، زنان به عنوان شخصیت های قابل بازی استفاده می شوند.


این نسبت به سالهای گذشته بسیار بیشتر است و برای اولین بار ، نسبت شخصیت های زن به نسبت شخصیت های مردی که در 23٪ بازی ها قهرمان بودند ، بازیابی شده بسیار نزدیک است. جالب اینجاست که بیش از یک سوم از سهم 18 درصدی بازی ها با شخصیت اصلی Sony PlayStation 5 ثبت شده است.


این گزارش می گوید نسل بعدی دستگاه های بازی می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند و سونی تأثیر بسزایی در صنعت بازی دارد. فروش پلی استیشن 4 نسبت به Xbox One در طول عمر کنسول بیش از دو برابر شده است. بنابراین اگر این یک استراتژی بزرگتر از سازنده کنسول باشد ، انتظار داریم تأثیرات بسیار بیشتری در سال های آینده داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.