خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

برای بروزرسانی سیستم برای همه اتومبیل های تسلا به مداخله انسانی کمتری نیاز است

نسخه بتا سیستم تمام اتومبیل های تسلا (FSD) با پیشرفت های اساسی روبرو شد و اخیراً یک به روزرسانی دریافت کرد که نیاز به مداخله راننده کمتری دارد.

 


 

به گفته مدیر عامل شرکت ، ایلان ماسک ، این به روزرسانی جدید نیاز به مداخله انسان را تقریباً 33٪ کاهش می دهد. ماسک جزئیات بیشتری در مورد به روزرسانی منتشر نکرده است ، اما هنوز هم نسبت به به روزرسانی اولیه بسیار پیشرفت کرده است.


طبق گفته ماسک ، ما انتظار داریم هر 5 یا 10 روز یک بار شاهد بروزرسانی جدید سیستم کاملاً وسایل نقلیه باشیم. مدیر عامل شرکت اظهار داشت که این سیستم هرگز کامل نخواهد بود ، اما وی امیدوار است که میزان خطا بسیار کمتر از آنچه از انسان انتظار می رود باشد.


این پیشرفت های سریع ضروری است و این شرکت انتظار دارد که نسخه بتا سیستم تمام اتومبیل در اختیار رانندگان بیشتری قرار گیرد و قبل از پایان سال جاری یعنی در ماه های آخر سال جاری آن را آزمایش کند. این سیستم باید به اندازه کافی پیشرفته و قابل اعتماد باشد تا رانندگان بتوانند بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنند.


اگرچه تسلا به توسعه این سیستم ادامه می دهد ، اما شرط بندی کرده است که راننده باید دستان خود را روی فرمان نگه دارد و آماده کنترل ماشین باشد. این شرکت در به روزرسانی های جدید از مداخله انسانی و بهبود شبکه عصبی خود استفاده می کند. در به روزرسانی اخیر ، علاوه بر کاهش نیاز به مداخله انسانی ، یک UI جدید نیز مشاهده می کنیم.


در حالی که تسلا شاهد فروش خوبی در بازار است ، انتظار می رود شرکت های بزرگی مانند فولکس واگن در آینده با عرضه چندین محصول ، آن را به چالش بکشند و علی رغم محبوبیت روزافزون خودروهای برقی ، ممکن است سهم آن با گذشت زمان کاهش یابد. انتظار می رود اختلاف قیمت بین آن و خودروهای معمولی در چهار سال آینده از بین برود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.