خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

سخت افزار ، قیمت و تاریخ عرضه Samsung Galaxy S21

از زمان عرضه Samsung Galaxy S20 ، شایعات زیادی در مورد نسل بعدی سری S منتشر شده است. سری Samsung Galaxy S 20 به دلیل برخی مشکلاتی که در زمان معرفی در بازار و قیمت بالای آن با آن روبرو شده است با واکنش های متفاوتی روبرو شده است و جای تعجب نیست که برخی از کاربران در حال حاضر منتظر S30 هستند.

 


 

به همین دلیل است که بازار شایعات Galaxy S21 بسیار داغ است ، از تاریخ رسمی عرضه تا جزئیات و ظاهر این محصول ، همه چیز توسط افشاگران بی شماری بررسی شده است.


این امکان وجود دارد که این تلفن هوشمند در نسخه های مختلف با 8 یا 12 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت افزایش ظرفیت داخلی از طریق microSD در دسترس باشد.


انتظار می رود سامسونگ از یک دوربین دوگانه در Galaxy S21 استفاده کند که دارای دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی ، دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 64 مگاپیکسلی است. گفته می شود که همه دوربین ها از ضبط فیلم 4K 60fps با قابلیت Super Steady Stabilization پشتیبانی می کنند.


اگر این جزئیات در معرض و نسبتاً خاص را مانند قطعات پازل در کنار هم قرار دهیم ، مروری داریم بر محصول جدید سامسونگ. با ما همراه باشید تا جزئیات Samsung Galaxy S21 یا همانطور که برخی Galaxy S30 می گویند را بررسی کنید.


گلکسی اس 21 پلاس بین 1050 تا 1099 دلار قیمت دارد که بسیار کمتر از 119 دلار (گلکسی اس 20 پلاس) است. البته S21 Ultra با قیمت 1250 تا 1299 دلار و کمتر از 1،399 دلار Galaxy S20 Ultra قابل ارائه است.


Samsung Galaxy S21 می تواند با Wi-Fi 6E ، بلوتوث 5.1 ، GPS ، 5G ، UWB ، پورت USB Type-C ، بلندگوهای استریو و Samsung Pay همراه باشد. شایعه شده است که این گوشی از فناوری شارژ سریع ، شارژ بی سیم سریع و شارژ بی سیم معکوس استفاده می کند.


Max Winebek ، یکی از کسانی که پیام آشنا را اعلام کرد ، اظهار داشت که ظرفیت باتری مدل های معمولی Galaxy S21 ، Galaxy S21 Plus و Galaxy S21 Ultra به ترتیب 4000 ، 4800 و 5000 میلی آمپر ساعت است و می گوید همه گوشی ها در پایین ترین حد ممکن هستند وضعیت. از فناوری شارژ سریع 25 وات پشتیبانی می کند.


Galaxy S21 Ultra همچنین دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی با نرخ تازه سازی تطبیقی ​​120 هرتز و وضوح WQHD Plus LTPO خواهد بود و همچنین از صفحه لمسی S Pen پشتیبانی می کند. اما این قلم همراه با تلفن نیست.


در هفته های اخیر شایعات در مورد مدل جدیدی از سری Galaxy S که برخی از کارشناسان آن را Galaxy S21 و Galaxy S30 لقب داده اند ، افزایش یافته است.


سامسونگ سال هاست که روی یک تلفن تمام صفحه کار می کند و S30 می تواند این ایده را به واقعیت تبدیل کند. از مارس 2019 ، سامسونگ صحبت در مورد امکان از بین بردن سوراخ ها و شکاف های صفحه تلفن های خود را آغاز کرده است. این بدان معنی است که سوراخ ها و سوراخ های دوربین سلفی بر روی صفحه برداشته می شوند.


نتایج آزمایش تلفن هوشمند PHG Geekbench با شماره مدل "SM-G991U" منسوب به Samsung Galaxy S21 ، که با چیپست رمزگذاری شده "Lahaina" آزمایش شده است ، شایعات قبلی در مورد پرچمدار سری S را که از Snapdragon 888 استفاده نمی کند ، زیر س questionال می برد.


30S30 همچنان دارای یک قاب فلزی خواهد بود. اما طبق عکس های مجله LetsGoDigital ، قاب فلزی بیش از هر زمان دیگری صفحه را پوشش می دهد.


بخش موبایل سامسونگ با گلکسی S20 با توجه به رواج و محبوبیت این سری در بین عموم مردم ، ویژگی های چشمگیر پرچمدار جدید سامسونگ ، پتانسیل فروش بالا و موفقیت گلکسی ، توانسته است بسیاری از طرفداران و طرفداران خود را راضی کند. S20 در بازار است. خیلی زیاد است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.