خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

برنامه خود را تنظیم کنید

ایجاد یک برنامه با لیستی از کارهای اولویت راهی عالی برای بهبود اوقات خود است. به علاوه ، همچنین می تواند به شما در حفظ انگیزه کار کمک کند.

 


 

نداشتن یک لیست اولویت بندی از آنچه شما باید هر روز کاری انجام دهید ، می تواند منجر به تعلل ، بی نظمی ، اولویت بندی اشتباه و به طور کلی کاهش بهره وری شود.


در اینجا راهنمای گام به گام نحوه ایجاد برنامه روزانه آورده شده است:


هر روز صبح ، آنچه را باید در آن روز انجام دهید ، ثبت کنید. همچنین می توانید برنامه عصر را قبل از روز بعد ایجاد کنید.

لیست کارهای خود را به ترتیب زمانی (از اولین کار صبح تا آخرین کار در پایان روز) ایجاد کنید.

کارهای بزرگتر را به مراحل کوچکتر تقسیم کنید.

یک ستاره یا یک علامت شناسایی دیگر در کنار وظایف با بالاترین اولویت قرار دهید.


برخی از برنامه ها می توانند به شما در برنامه ریزی کارها کمک کنند ، اما همچنین می توانید از Microsoft Excel یا Word برای ایجاد برنامه خود استفاده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.