خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

تاریخ عرضه جهانی می بند 5

این نظارت مستمر SpO2 همچنین با هدف بهبود کیفیت خواب انجام می شود.از دیگر ویژگی های جدید می توان به ردیابی چرخه قاعدگی ، آموزش تنفس ، کنترل از راه دور برای دوربین گوشی هوشمند خود و شاخص جدید حیات PAI اشاره کرد.PAI مخفف Personal Activity Intelligence است و یک ویژگی است که از پوشیدنی های Amazfit Huami گرفته شده است.

 


 

مچ بند 5 دیجی


Mi Band 5 همچنین در اروپا و انگلیس به عنوان Mi Smart Band 5 در دسترس است (البته بدون NFC ، ردیابی SpO2 و کمک صوتی).


می بند 5 گلوبال دیجی کالا


99 پوند (50 دلار پوند) قیمت دارد اما با قیمت پرنده 34. این نشان می دهد که راه اندازی Mi Band 5 در هند می تواند قریب الوقوع باشد.در این صورت ، تعجب می کنید که چگونه دو باند هوشمند توسط Xiaomi در برابر یکدیگر قرار می گیرند ، حداقل روی کاغذ ، در اینجا یک مقایسه وجود دارد.


مچ بند 5 شیائومی ترب


هر دو نوع Mi Band 5 با گزینه های بند مشکی ، آبی ، صورتی ، نارنجی ، بنفش ، زرد و سبز عرضه می شوند و از 18 ژوئن در چین به فروش می رسند.در حالی که نسخه استاندارد Mi Band 4 (یا Mi Smart Band 4) برای خرید در هند با قیمت Rs در دسترس است.همانطور که گفته شد ، Mi Band 5 که به تازگی راه اندازی شده است دارای یک صفحه نمایش بزرگتر با رنگ آمیزی 1.ردیاب تناسب اندام همچنین دارای 11 حالت ورزشی است و شاخص فعالیت شخصی فعالیت شخصی (PAI) را ارائه می دهد که به کاربران کمک می کند فعالیت تناسب اندام خود را حتی بهتر ردیابی و درک کنند.


رونمایی می بند 5


نمایشگر Mi Band 5 و Mi Band 4 دارای یک محافظ شیشه ای 2.هر دو باند تا 50 متر در برابر آب مقاوم هستند و می توانند ضربات مختلف شنا را تشخیص دهند.Mi Band 4 همچنین دارای قابلیت تشخیص خواب 24 ساعته و بدون پشتیبانی از REM است.


ساعت می بند 5


شیائومی ادعا می کند که نوع NFC Mi Band 5 تا 14 روز عمر باتری را ارائه می دهد در حالی که گفته می شود نسخه استاندارد با یک بار شارژ تا 20 روز دوام می آورد.گوشی هوشمند Mi Smart Band 5 شیائومی (که در برخی بازارها Mi Band 5 نیز نامیده می شود) اوایل امسال معرفی شده است.ما بیش از یک ماه را با این پوشیدنی گذرانده ایم تا ببینیم این شرکت چه ویژگی های جدیدی را به ارمغان آورده است و آیا ارزش ارتقا از Mi Smart Band 4 سال گذشته را دارد.


آموزش کار با مچ بند 5


این بار شیائومی تصمیم گرفت با دو پایه pogo همراه با یک آهنربا کار کند تا این ابزار در هنگام شارژ بتواند در باند لاستیکی خود بماند.


شیائومی می بند 5 نسخه گلوبال


بیش از 65 صفحه ساعت به راحتی در دسترس است که می توانند حداکثر سه اطلاعات مختلف از طیف گسترده ای ارائه دهند ، اما مهمترین ویژگی آن Photo Watch Face - سرانجام شیائومی به کاربران خود امکان شخصی سازی ظاهر باند و قرار دادن یک عکس سفارشی را به عنوان پس زمینه می دهد.در بند لاستیکی منحنی کمی وجود دارد تا باند کمی راحت تر باشد ، اما مقدار زیادی خاک جمع می کند.شیائومی شرط می بندد که تمام جوجه های خود را روی ویژگی های جدید قرار دهد - Mi Band 5 ورزش های بیشتری را ثبت می کند ، خواب را با هوشمندی بیشتری دنبال می کند و PAI را به ارمغان می آورد - حالت هوش شخصی فعالیت.همچنین تمرینات تنفسی ، نظارت بر استرس ، شاتر دوربین وجود دارد و زنان می توانند روند بیولوژیکی ماهانه خود را ردیابی کنند.


مچ بند 5 نسخه nfc


ممکن است بی فایده به نظر برسد تا اینکه سرانجام تصمیم بگیرید یک دقیقه آرام شوید و تمرکز خود را بر روی نفس کشیدن بگذارید و سپس متوجه می شوید که دنیا بهتر شده است زیرا مشکلات از سر دورتر هستند.


کار با می بند 5


ما تصمیم گرفتیم Mi Band 4 در مقابل Mi Band 5 را در مقایسه با زندگی واقعی قرار دهیم ، و نتایج بسیار دلپذیر است.عدم توافق گروهها در مورد یک آمار مهم ، این سال را ایجاد می کند که آیا هیچ یک از آنها اصلاً قابل اعتماد است؟ هنوز ، ما در بخش نتیجه گیری در زیر ، پاسخ مرتبط با آن را ارائه داده ایم.


ویژگی های مچ بند 5


با استفاده از اعلان ها و میزان ردیابی خودکار و ضربان قلب ، میزان باتری شما 10 روز طول می کشد ، اما با خاموش شدن اعلان ها و محدود شدن ویژگی افزایش نمایش بین ساعات خاص روز ، باتری می تواند بدست آورد تا 12 تا 14 روز.با این حال ، همه زبان ها و حروف خارج از جعبه در دسترس نخواهند بود ، اما این شرکت قول داده است که به زودی نسخه OTA را به روز کند.


مشخصات ساعت مچ بند 5


این باند در اطراف ایده قیمت پایین ، ویژگی های ساده و طراحی ساده ساخته شده است بدون اینکه زیاد گرفتگی داشته باشد.


محافظ صفحه نمایش می بند 5


ساعت های کمتر از 50 دلار از صفحه نمایش قدیمی استفاده نمی کنند و یا از یک سو امکانات بهداشتی را برای شما فراهم نمی کنند ، اما شیائومی همیشه ثابت کرده است که باز است. همچنین دوام تسمه های این محصول و وزن کم آن از دیگر دلایلی است که شیائومی نباید ساختار سیلیکونی بندها را مجبور کند.


می بند 5 ترب


به همین دلیل ، این شرکت علاقه بیشتری به توسعه نوارها دارد.صفحه نمایش این گوشی هوشمند AMOLED است.


امکانات می بند 5


تشخیص آنها از یکدیگر بسیار دشوار خواهد بود.5D را مشاهده می کنیم ، مشابه آنچه در اوایل نسل سوم مشاهده کردیم. نگاهی دقیق به مشخصات mi band 5 خواهیم انداخت. اما او شاهد پیشرفت های چشمگیری در طراحی و کیفیت ساخت است.


مچ بند 5 انر


شیائومی می گوید نوت 5 با یک بار شارژ حداکثر 14 روز متوالی دوام می آورد. جدیدترین ردیاب تناسب اندام شیائومی با حمل میراث پیشینیان خود ، بسیاری از ویژگی ها را با قیمت بسیار ارزان ارائه می دهد. اندازه آن 1.این تفاوت زیادی ندارد اما صفحه نمایش اکنون حاشیه های کوچکتر و مساحت بیشتری برای نمایش اطلاعات بیشتر دارد.


بررسی مچ بند 5 زومیت


همچنین می توانید رابط باند را با افزودن ماژول های عملکرد بر اساس اولویت ، روحیه روزمره و سبک شخصی خود شخصی سازی کنید.با توجه به اینکه مردم این روزها خیلی از خانه خارج نمی شوند ، دیدن ویژگی های بیشتر فعالیت های داخلی در Mi Band 5 بسیار خوب است.


لوازم جانبی مچ بند 5


ردیاب می تواند به مدت هشت ساعت متوالی میزان اشباع اکسیژن خون را در هر ثانیه تشخیص دهد.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.