خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

باز کردن لوله در تهران

باز کردن لوله در تهران 


روزمره در تهران اشخاص متعددی با خلل گرفتگی لوله مواجه می گردند و برای حل این خلل مجبور به تماس با شرکت های موسوم به باز کردن لوله و خالی کردن فضولات چاه می باشند و همین قضیه منجر شده شغل باز کردن لوله از اهمیت بالایی برخوردار شده و قیمتهای آن دستخوش تغییر و تحول شود . تغییر و تحول قیمتها در بعضا موردها یک‌سری برابر بوده و بعضی هم قیمتهای نجومی اعلام کرده اند . اضطراری است تعرفه ای برای رفع گرفتگی لوله تهران وجود داشته باشد تا این قبیل مشکلات رفع شود . 

 


 

روزمره در تهران اشخاص متعددی با اختلال گرفتگی لوله مواجه میگردند و برای حل این نقص‌ مجبور به تماس با موسسه ها موسوم به رفع گرفتگی لوله و خالی کردن فضولات چاه میباشند و همین مورد سبب شده شغل رفع گرفتگی لوله از اهمیت بالایی برخوردار شده و قیمتهای آن دستخوش تغییر و تحول شود . تغییر و تحول قیمتها در برخی موردها یک سری برابر بوده و بعضی هم قیمتهای نجومی اعلام کرده اند . ضروری است تعرفه ای برای باز کردن لوله تهران وجود داشته باشد تا این قبیل مشکلات رفع شود . 



در قبلی که کانال فاضلاب شهری وجود نداشت تمامی ساختمان ها برای دفع فاضلاب از چاه به کارگیری می کردند . همین مورد سبب ساز میشد نیاز دیگری در ساختمانها به اسم خالی کردن فضولات چاه وجود داشته باشد . چاه های فاضلاب بعد از مدتی لبریز می شدند و نیاز بود فاضلاب درون آنان تخلیه شود و این نیاز فقط به وسیله شرکت های سرویس ها فنی که به آن‌ها کمپانی باز کردن لوله و خالی کردن چاه هم گفته می شود رفع میشد . البته با فعال‌ساز‌ی کانال فاضلاب بخش اعظمی از ساختمان ها بدین کانال متصل شدند و دیگر چاه های فاضلاب از رونق به زمین خورد . 


بجهت وجود لوله های فاضلاب در ساختمانهای شهری نسبتاً تمام ساختمان ها و ساکنین آنان رمز و کارشان با موسسات رفع گرفتگی لوله و تخلیه فضولات چاه افتاده است و دستکم یک توشه از سرویس ها آنان استعمال کرده اند . سرویس ها رفع گرفتگی لوله و لوله بازکنی های فاضلاب نیاز حیاتی هر ساختمانی است و در تهران به خاطر جمعیت دوچندان تعداد متعددی کمپانی سرویس ها جهت باز کردن لوله ها وجود دارا هستند . این شرکتها دستمزدهای متفاوتی برای سرویس ها خویش اخذ می نمایند که‌این بها ها نیاز به مشابه سازی داراست . 



گرفتگی لوله فاضلاب ساختمان 


همان طور که ذکر شد نقص‌ گرفتگی لوله برای هر ساختمان فیس می‌دهد ولی این اختلال هنگامی بدون شوخی می شود که در سوئیت های یک‌سری واحدی فیس دهد و لوله فاضلاب یک کدام از واحد یا این که بدتر از آن لوله فاضلاب کل سوئیت بگیرد . دراین‌صورت است که کل سوئیت با خلل گرفتگی لوله سرگرم می گردند و فاضلاب از تمام واحد ها خارج میزند . گرفتگی های کفشوی گرمابه , چاه سرویس بهداشتی , روشویی و ظرفشویی بعضا از گرفتگی های مرسوم در سوئیت ها هستند که بوسیله موسسه ها سرویس ها باز کردن لوله رفع می شود . 


البته درباره‌ی موسسات رفع گرفتگی لوله می بایست اظهار‌کرد که به خاطر ارتقاء تعداد عملیات های رفع گرفتگی لوله در تهران تعداد این شرکتها هم ارتقا یافته به نحوی که در باز کردن لوله یک حوزه‌ یا این که محله رقابت شدیدی دربین این شرکتها به‌وجود میاید . همین رقابت شدید و ارتقا تعداد شرکتها سبب شده چک روی آن ها کاسته شود و بعضی به هیچ عنوان نظارتی وجود نداشته باشد . تبلیغات باز کردن لوله و خالی کردن فضولات چاه روی دیوارها گویای این عدم تحلیل میباشد . 


عدم تحلیل بر باز کردن لوله در تهران 


این عدم چک تفاوت بها ها را در ادامه داشته به نحوی که شرکت های مجاز و دارای اعتبار باز کردن لوله که تعداد آن‌ها هم دوچندان کم است ذیل لحاظ اتحادیه بوده و دستمزدهای خویش را طبق تعرفه اخذ می نمایند . این شرکتها تعداد اندگی دارا‌هستند و تعداد ناچیز آن ها بین انبوه شرکت های باز کردن لوله به دیده نمی آید . تیم دیگر موسسه ها غیرمجاز می‌باشند که از اتحادیه جواز ندارند و خودشان درین بازار مالامال شلوغی کار می نمایند که اما قیمتهای آن ها هم طبق تعرفه نیست . گروهی دیگر هم در بازار رفع گرفتگی لوله عمل دارا‌هستند و از سر و صدا و عدم ارزیابی سوء به کار گیری می نمایند . 


قیمتهای متنوع شرکت ها باز کردن لوله 


همین مورد منجر شده بها باز کردن لوله در تهران گوناگون باشد و هر شرکتی برای هر ناحیه از تهران بها متمایز ارائه دهد . از قیمتهای تحت و ارزان گرفته تا قیمتهای نجومی و میلیونی که بوسیله بعضا شرکتها مطرح شده گردیده اند . همینطور قیمتهای شمال تهران با جنوب تهران هم تفاوت فاحشی داراست و همین ناشی از عدم چک بر این صنف است . 




تماس با شرکت ها مجاز باز کردن لوله 


قابل ذکر است برای لوله بازکنی صرفا با شرکت های مجاز و زیر لحاظ اتحادیه تماس حاصل نمایید و حتما گذشته از درخواست رفع گرفتگی لوله از تعرفه و سرویس ها کمپانی رفع گرفتگی لوله اطلاعت نتایج فرمائید تا از پرداخت هزینه مازاد خودداری بعمل آید . همینطور در صورت تماشا کلاهبرداران باز کردن لوله به هیچ وجه حقوق و دستمزد آن‌ها را پرداخت نکرده و سریعا با پلیس تماس حاصل نمایید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.