خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

AnOrdain: ساعتهای منحصر به فرد و مقرون به صرفه ساخت اسکاتلند


پاییز سال گذشته ، ما برای اولین بار در مورد anOrdain ، یک شرکت اسکاتلندی تولید ساعت های مینای داخلی را در گلاسگو نوشتیم. در آن زمان ، این شرکت فقط شش نفر نیرو داشت و فقط قادر به از بین بردن 8 شماره گیری در هفته با استفاده از روش میناکاری بزرگ feu بود که شامل پوشاندن یک صفحه مسی با پودر مینای آسیاب شده و سپس پختن آن در کوره است.

 


 

تا زمان تأسیس اردن ، شرکت های بسیار کمی وجود داشت که می توان به دنبال یک ساعت مچی مینا با قیمت مناسب بود - به دلیل زمان و هزینه های مربوط به شلیک صفحات مینا (و منحنی یادگیری شیب دار) ، این ساعت ها اغلب ممکن است ده ها هزار هزینه داشته باشند دلار مطمئناً ، یک ساعت ساز عظیم مانند سیکو می تواند چیزی مانند Presage را با صفحه مینا تولید کند (که اتفاقاً ما آن را دوست داشتیم) ، اما اگر چیزی کمی غیر معمول از آن می خواستید ، سخت بود که آن را پیدا کنید .


لوئیس هیت ، بنیانگذار شرکت ، توضیح می دهد: "ما سعی کردیم صفحات مینا را در جاهای دیگر انگلستان ایجاد کنیم و مردم فقط قادر به تحمل نبودند و علاقه ای به انجام این کار نداشتند ، بنابراین ما خودمان شروع به انجام این کار کردیم." "نتیجه آن قیمت است. مواد اولیه خیلی گران نیستند ، پس از تسلط بر تکنیک ها ، هزینه آن برای کارگر تمام می شود - ما در حال رسیدن به مرحله ای هستیم که می توانیم هفتهانه 14 یا 15 را با یک تیم سه مینا کاری تولید کنیم ، بنابراین شروع می شود برای تبدیل شدن به یک تجارت مناسب ، اما از چهار سال گذشته فاصله زیادی داشته است. اگر ما آنها را در خانه نساختیم ، پس می توانستیم برای شخص ثالث علامت گذاری کنیم و این شما را خیلی سریع از قلمرو "مقرون به صرفه" خارج می کند. "


در نتیجه ، ساعتهای anOrdain حدود 1000 GBP (1200 تا 1300 دلار ~) کار می کنند که وقتی اندازه عملکرد آنها و محصولات زیبایی را که فقط در چند سال کوتاه تولید کرده اند در نظر بگیرید ، پول بسیار کمی است. anOrdain از طریق طراحی های الهام گرفته از کلاسیک ، رنگ های زیبای شماره گیری و نگرش دوستانه نسبت به مشتری های خود ، طرفداران خود را در سراسر جهان به دست آورده است ، اگرچه هیت در ساخت ساعت های منحصر به فرد مینا کاری نمی کند و کارهای هیجان انگیز زیادی در پیش است. پایین خط لوله.


"مهمترین چیزهای اردن همیشه در حین تلفیق طراحی با کار و آزمایش بوده است ، بنابراین ما از نظر مذهبی به مینا پایبند نیستیم - کارهایی در این زمینه انجام می شود که به زودی مینا کاری نمی شود ، اما مطمئناً چیزهای بیشتری برای کشف در اینجا وجود دارد ! "


ما به تازگی از anOrdain در گلاسگو بازدید کرده ایم تا ایده بهتری درباره نحوه کار شرکت در ساخت جادوی خود و ساخت این زیبایی های مقرون به صرفه دریافت کنیم.


 anOrdain در یک ساختمان چند منظوره به نام Templeton on the Green واقع شده است که زمانی کارخانه فرش Templeton بود ، اولین بار در سال 1892. افتتاح شد. .) در سال 1984 به یک مرکز تجاری تبدیل شد و سپس در سال 2005 به یک "دهکده سبک زندگی" با کاربردهای مختلف تبدیل شد ، این مرکز فعالیت های اردن و همچنین یک کارخانه آبجو سازی / بار / رستوران را در خود جای داده است.


 لوئیس هیت ، بنیانگذار anOrdain ، در حال بررسی دامنه خود. منطقه ساعت سازی و مونتاژ (در واقع ، کل کارگاه) دارای مبلمان سفارشی است و پنجره های بزرگ نور لازم را برای کار با قطعات کوچک فراهم می کنند. در سمت چپ این تصویر نیمکت ساعت سازی کریس قرار دارد.


 اولین ساعت anOrdain ، که در سال 2018 منتشر شد ، مدل 1 بود. با انواع مختلفی که از نقشه های قدیمی Ornance Survey مدل سازی شده است ، چندین رنگ شماره گیری مختلف و یک برچسب قیمت بسیار مقرون به صرفه برای یک ساعت مینا ، این یک ضربه فوری بود. این نسخه ویژه یک نسخه ویژه از 6 قطعه بود که با مخلوط کردن تمام رنگهای شماره گیری دیگر با هم ساخته شده است. متأسفانه ، همه مدلهای 1 اکنون به فروش رسیده اند.


 کریس ، که در انستیتوی هورولوژی بریتانیا آموزش دیده است ، ساعت ساز کارکنان اردن است ، مسئول مونتاژ و تنظیم جداگانه هر ساعت اردنی ، و همچنین انجام تعمیرات. به گفته هیت ، کریس تنها عضو فعال BHI در سن کار بود که وقتی در ساعت ها زنگ زد و به دنبال ساعت ساز بود ، در ساعت ها (و نه ساعت ها) تخصص داشت. هیت می گوید: "او یک مکانیک طبیعی است ، بسیار روشمند است و بلافاصله می فهمد که همه کارها چه ساعت جیبی باشد چه ماشین".


 اندازه کوچک anOrdain به شما امکان می دهد تا بر روی تک تک مشتری ها تمرکز کند. دانستن اینکه مشتری مثلاً ساعت مچی خود را می پوشد یا نوع زندگی خود را انجام می دهد ، به تیم امکان می دهد هر ساعت را برای مشتری خاص تنظیم کند.


 anOrdain در سال 2015 شروع به کار کرد ، سه سال کامل قبل از اولین مدل 1. این شرکت سرانجام 168 مینای دندان مختلف از پنج کشور مختلف را در مدت زمان 4000 ساعت در طول سه سال آزمایش کرد (چرا!) به منظور ایجاد مینای دندان کامل فرمول به دلیل فرایند سختگیرانه ای که در ساخت صفحات مینا کاری ایجاد می شود ، قیمت ها معمولاً بسیار بسیار بالاتر از آن است که هزینه قبلی اضافه می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.