خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی

 تبدیل دستشویی اهل ایران به دستشویی خارجی

امروزه در هر ساختمانی دستشویی موجود هست که در اصطلاح به آن سرویس بهداشتی ایرانی می‌گویند . به کارگیری از دستشویی نشسته یا این که دستشویی ایرانی برای اشخاص کهن سال و یا این که بیماران سخت است و در روز یک‌سری توشه با این نقص‌ روبرو می‌شوند .


به همین جهت به کارگیری از سرویس بهداشتی نشسته یا این که دستشویی فرنگی برای آن‌ها خوب تر و راحت تر است . با دقت به‌این این‌که عادت ایرانی ها به به کار گیری از دستشویی ایرانی است به طور معمول کسی رقبتی به به کارگیری از سرویس بهداشتی فرنگی ندارد مگر این‌که مشکلی داشته می بایست و زور در کار باشد .


در‌این حالت است که شخص از دستشویی خارجی به کار گیری می نماید . در بعضی از ساختمانها از به عبارتی اولِ ایجاد , دستشویی فرنگی را هم در ساختمان تعبیه می نمایند . یعنی ساختمان دارنده هر دونوع دستشویی فرنگی و سرویس بهداشتی ایرانی است که در‌این‌حالت‌ مشکلی وجود نخواهد داشت .


البته در صورتی سرویس بهداشتی فرنگی در ساختمان تعبیه نشده باشد به بدون چاره بایستی آن را به توالت بیش تر کرد . برای این کار می توان از دستشویی خارجی فراهم بهره برد .


این جور دستشویی فرنگی روی پیاله سرویس بهداشتی ایرانی قرار میگیرد و بعد از به کار گیری قابل نقل و انتقال هست . بعضی هم تمایلی به به کارگیری از این مدل دستشویی ندارند و مایل به به کار گیری از دستشویی فرنگی اثبات میباشند . در‌این حالت است که کار ما شروع میشود .



تبدیل دستشویی ایرانی به دستشویی فرنگی

تبدیل دستشویی ایرانی به سرویس بهداشتی فرنگی مقداری کار می‌برد . در آغاز می بایست ظرف دستشویی ایرانی را بیرون کرد و محل آن را مرمت کرد . آن گاه سرویس بهداشتی فرنگی را در محل جای‌دارد و تاسیسات و اتصالات آن را وصل کرد . این کار به یه خرده تخریب و آن‌گاه بنایی نیاز داراست .


پس بایستی در شکل لزوم این کار را انجام داراست . شرکت های تاسیساتی کارشناس فاضلاب و کارها مربوط به چاه و فاضلاب تبدیل دستشویی را انجام میدهد . نیروهای ما آمادگی تبدیل دستشویی اهل ایران به سرویس بهداشتی فرنگی را دارا‌هستند . ما سوای ایراد این کار را انجام می‌دهیم .


درصورتی که میخواهید سرویس بهداشتی خویش را تغییر تحول دهید یا این که نیاز به تعمیرات آن دارید با ما تماس حاصل نمایید . ما سرویس ها متمایز داریم .


نصب سرویس بهداشتی و تعمیرات مربوط به آن , لایه روبی چاه و ترمیم آن , تبدیل سرویس بهداشتی فرنگی به ایرانی , تخلیه فضولات چاه , تعمیرات دستشویی خارجی , ردوبدل و نصب پیاله سرویس بهداشتی , تاسیسات ساختمان , نصب سرویس بهداشتی فرنگی , نصب دستشویی و تعمیر آن , نصب اتصالات دستشویی فرنگی , نصب پیاله سرویس بهداشتی ایرانی , رفع گرفتگی فاضلاب دستشویی , از فی مابین بردن بوی بد دستشویی .



نصب دستشویی ایرانی و دستشویی فرنگی

شرکت تاسیساتی همینطور نصب دستشویی ایرانی را هم انجام میدهند . خدمت کاران آنها آمادگی نصب ظرف دستشویی ایرانی و پیاده سازی سرویس بهداشتی فرنگی و تاسیسات آن را دارا هستند . با یک تماس نیروهای آنها در محل حاضر میگردند . نصب دستشویی ایرانی و فرنگی به شایسته ترین صورت را از آنها بخواهید .


با به کارگیری از شایسته ترین نیروها به همشهریان سرویس رسانی می‌کنند . به راحتی با یک تماس می‌توانید از سرویس ها برخوردار گردید . سرویس ها متنوع و گوناگون کمپانی تاسیساتی رضایت مشتریان را به ملازم دارااست .


تعمیرات دستشویی , فاضلاب سرویس بهداشتی , تاسیسات سرویس بهداشتی فرنگی , لوله کشی آب و فاضلاب دستشویی , نصب اتصالات دستشویی فرنگی , خدمت امکانات دستشویی فرنگی اعم از سرویس ها کمپانی می‌باشد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.