خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

IWC: مرکز تولید در تور عکس شافهاوزن

چالش های پیش روی شرکت بین المللی دیده بان در حالی که 150 سالگرد تأسیس آن به وجود آمده بود ، در واقع چالش های خوبی بود - یعنی چگونگی گسترش تجارت IWC و جمع آوری تمام تولید و مونتاژ آن زیر یک سقف ، و همه اینها ضمن احترام به گذشته شرکت و پیش بینی آینده آن . خوشبختانه ، وقتی مدیر عامل شما یک معمار آموزش دیده است ، این چالش ها بسیار ساده تر می شوند.

  

IWC برای پاسخگویی به این چالش ها به موقع برای 150 سالگرد شرکت ، یک مرکز کاملاً جدید با مساحت 13،500 متر مربع درست در خارج از مرکز شهر Shaffhausen ، سوئیس ، محل استقرار طولانی مدت این برند افتتاح کرده است.


Manufakturzentrum جدید ، که فقط در مدت 21 ماه و با سرعت 42 میلیون CHF به پایان رسید ، یک شاهکار درخشان از طراحی مدرن و کلاسیک است که قادر است نشانه های معماری متفاوت را در یک ساختمان منسجم قرار دهد.


Manufakturzentrum جدید در حومه Schaffhausen ، در یک چمنزار آرام و با فضای سبز باز در اطراف ، نشسته است. یک شرکت معماری آلمانی این ایده را داشت که این ساختمان 139 x 62 متری را طوری طراحی کند که در زمین شیب دار ادغام شود ، پس از آن مدیر عامل و معمار IWC ، کریستوف گرینگر-هر ، سپس مفاهیم اولیه طراحی نمای خارجی را توسعه داد.


Grainger-Herr هنگام طراحی نمای جدید Manufakturzentrum ، از جمله از معماری مسکونی و غرفه های نمایشگاه مدرنیست ، از منابع مختلف الهام گرفت.


غرفه های صادراتی مدرنیسم همه چیز در مورد به نمایش گذاشتن بهترین اختراعات ، بهترین مهندسی ، بهترین هنر کشور بود و ما در این مرز بین هنر و فناوری ، این نوع استودیوهای نیمه آزمایشگاهی ، نیمه هنرمند ، به نظر می رسد یک روش جالب برای بیان نام تجاری."


گرینگر-هر می گوید: "از نظر آنچه ساختمان باید از خارج نشان دهد ، من به دنبال عبارتی بسیار لوکس تر و بسیار مسکونی تر بودم." "ما توانستیم بگوییم خوب ، بیایید از این مواد مسکونی بیشتر در سراسر مسیر بازدید کننده استفاده کنیم ، و سپس به چیزی بسیار فنی ، سفید و تقریبا آزمایشگاهی برویم تا ظرافت محصولات را نیز نشان دهیم ، نوع تحقیق و توسعه محتوای کاری که ما انجام می دهیم ، که برای من مانند بیان مناسب احساس می شود. "


منطقه لابی و استقبال ، توده ای هوایی با ارتفاع 9 متر از فولاد ، شیشه ، سنگ مرمر و چوب است که منظره ای از جنگل را در آن طرف جاده قرار داده است. Grainger-Herr می گوید: "آنچه که من فکر می کنم همیشه می توانیم انجام دهیم این است که مردم را به سفری برسانیم که واقعاً آنها را از محیط دور کرده و به جایی دیگر برسانند که بتوانند تجربه کنند ... یک دنیای رویایی ، زیرا این یک محصول احساسی است." .


یکی از دیوارهای لابی Manufakturzentrum با پرتره هایی از مدیران و پرسنل طولانی مدت IWC ، از جمله بنیانگذار مارک ، فلورنتین آریستو جونز ، چشم انداز آمریکایی (سمت چپ) تزئین شده است. جونز در سال 1868 به شافهاوزن آمد و شرکتی را در کنار رودخانه راین تأسیس کرد که ساعت سازی سنتی را با تکنیک های پیشرفته تولید و مهندسی جفت می کند. چهار کارگردان اول با هم ریاست بیش از 100 سال ساعت سازی IWC را بر عهده داشتند.


در اینجا نمونه هایی از مواد اولیه مورد استفاده در تولید اجزای حرکتی مشاهده شده است. این مواد مانند برنج و فولاد به صورت میله های بلندی وجود دارد که در دستگاه در روغن به حالت تعلیق درآمده و سپس به اندازه های کوچکتر برش داده می شوند و پس از آن در صورت لزوم مشت ، برش ، صیقل داده می شوند و به پایان می رسند.


متخصصانی که این قطعات را برش می دهند "پلی مکانیک" نامیده می شوند ، و قبل از شروع کار لازم است چهار سال دوره کارآموزی را انجام دهند.


بیش از 1500 جز components در ناحیه تولید م componentلفه های حرکتی تولید می شود ، از جمله قطعات بسیار کوچکی که با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیستند. Grainger-Herr می گوید: "شما از خیابان های باریک شهر قدیمی می آیید ، سپس باز می شود و این لابی 9 متری را دارید ، و از آنجا به قسمت های کوچک می روید - از واقعاً گسترده تا هزارم میلی متر. کل این ایده گسترش و سپس دوباره محدود شدن یک چیز روان شناختی ظریف است. "


ماشین آلات برای تولید همزمان یک نوع قطعه برنامه ریزی شده اند و از دو روش تولید استفاده می شود: یکی از طریق تخلیه الکتریکی بدون تماس و دیگری از طریق فرآیند فرز. در حالی که انواع خاصی از دستگاه های قدیمی فقط قادر به کار کردن یک طرف صفحه برنج در یک زمان هستند ، مدل های پیشرفته تر مدرن می توانند یک صفحه را ورق بزنند تا هر دو طرف کار کنند ، که به IWC اجازه می دهد دستگاه را در آخر هفته ها ، 24 ساعت در شب کار کند روز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.