خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

مچ بند 5 چین


این اساساً ردیابی سلامتی را با دادن نمره ای بین 1 تا 100 بر اساس فعالیت روزانه و ضربان قلب ، به دست می آورد.

  

خرید اینترنتی می بند 5


در چین ، Mi Band 5 از NFC و دستیار صوتی XiaoAI پشتیبانی می کند.


قیمت روز مچ بند 5


99 پوند (50 دلار پوند) قیمت دارد اما با قیمت پرنده 34. لیست کاربران Mi Band 5 با شماره مدل XMHS10HM توسط یکی از کاربران توییتر در پایگاه داده اداره استاندارد هند (BIS) مشاهده شد.


مچ بند 5 شیائومی گلوبال


ردیاب تناسب اندام همچنین دارای 11 حالت ورزشی است و شاخص فعالیت شخصی فعالیت شخصی (PAI) را ارائه می دهد که به کاربران کمک می کند فعالیت تناسب اندام خود را حتی بهتر ردیابی و درک کنند.


زمان عرضه می بند 5


هر دو باند تا 50 متر در برابر آب مقاوم هستند و می توانند ضربات مختلف شنا را تشخیص دهند.همچنین برای اولین بار ، شیائومی یک شارژر مغناطیسی را روی باند تناسب اندام خود معرفی کرده و دیگر نیازی به برداشتن کپسول از بند برای شارژ نیست.برای ردیابی موثر الگوهای خواب ، Mi Band 5 دارای یک سیستم نظارت بر خواب بهبود یافته است که اکنون از قابلیت تشخیص REM نیز برخوردار است.Mi Band 4 همچنین دارای قابلیت تشخیص خواب 24 ساعته و بدون پشتیبانی از REM است.هر دو ردیاب تناسب اندام توسط شیائومی 24 ساعته میزان ضربان قلب را کنترل می کنند.


فیلم مچ بند 5




مچ بند 5 کی میاد


این سومین Mi Band پشت سر هم است که با یک راه حل جدید برای شارژ همراه است.این اولین باری است که Mi Band می تواند این کار را انجام دهد - تاکنون کاربران مجبور بودند قرص را از باند خارج کنند و عمر بند را کوتاه کنند.اندازه Mi Band 5 نیز بزرگتر شده است ، به این معنی که بندها با مدل قبلی قابل تعویض نیستند.لبه های صفحه جلوی آن تا حدی خمیده است تا ظاهر کامل تری به آن ببخشد - این قطعاً بهترین Mi Band است که تاکنون توسط شیائومی تولید شده است.


فروش می بند 5


قسمت جلویی جذاب تر است - قسمت عقب با سنسور ضربان قلب معمول ، آرم Mi ، پین های پوگو کاملا استاندارد است.همچنین تمرینات تنفسی ، نظارت بر استرس ، شاتر دوربین وجود دارد و زنان می توانند روند بیولوژیکی ماهانه خود را ردیابی کنند. همچنین عملکرد را هنگام طناب زدن یا بیضوی بودن محاسبه می کند.


معرفی مچ بند 5


PAI یک شاخص شادابی است که شیائومی ادعا می کند داده های ضربان قلب را محاسبه کرده و آنها را به "یک امتیاز شخصی شده نشان می دهد که سطح فعالیت مورد نیاز برای حفظ سلامتی را نشان می دهد".شیائومی به داشتن ردیابی 24 ساعته خواب افتخار می کند.


قیمت می بند 5 دیجی کالا


همچنین سرانجام می تواند چرتهای میانی روز را ردیابی کند - همان روش محاسبه خواب منظم همراه با REM ، خواب عمیق و غیره است.اندازه Mi Smart Band 5 بزرگتر شد و این امکان را برای شیائومی فراهم می کند تا سلول بزرگتری را شلوغ کند و اکنون باتری آن 125 میلی آمپر است.


ویژگی های مچ بند 5


با استفاده از اعلان ها و میزان ردیابی خودکار و ضربان قلب ، میزان باتری شما 10 روز طول می کشد ، اما با خاموش شدن اعلان ها و محدود شدن ویژگی افزایش نمایش بین ساعات خاص روز ، باتری می تواند بدست آورد تا 12 تا 14 روز.از آنجا که از Mi Band 5 همراه با اعلان ها استفاده کردیم ، متوجه شدیم که سرانجام چیزی بیش از الفبای لاتین را پشتیبانی نمی کند - همچنین نمادهایی به زبان های ژاپنی ، عربی ، تایلندی ، اندونزیایی ، ویتنامی ، یونانی و سیریلیک را نشان می دهد. و ضمن گفتن این جمله ، می خواهیم به این نکته اشاره کنیم که برای کمک به شما برای داشتن زندگی بهتر نباید به یک لوازم جانبی هوشمند اعتماد کنید.


ویژگی مچ بند 5


با همراهی برنامه Mi Fit ، کار ردیابی برخی از مواردی که در طول روز اتفاق می افتد انجام می شود ، اما این در مورد آن است.شیائومی میبند 5 جدیدترین عضو خانواده محبوب شیائومی Mband است که به تازگی وارد بازار شده و برخی از ویژگی های مهم ساعت های هوشمند را با قیمت کمتر به صورت مچ دست هوشمند به ما ارائه می دهد.مشاهده خواهید کرد که در مقایسه با کل بند 4 صفحه نمایش بهبود یافته است.1 اینچی AMOLED و شارژر مغناطیسی و ویژگی های جدید سلامتی ، به نسخه Mi Band 4 تبدیل شده است.


ویژگی می بند 5


در واقع می بند 5 بسته کاملی از تجربه شیائومی از نسل های قبلی این ساعت هوشمند است که اسمبلی آن در یک محصول Mayband 5 نام دارد.شیائومی اولین نسل از دستبندهای هوشمند خود را در ژوئیه 2014 معرفی کرد.ساعت های کمتر از 50 دلار از صفحه نمایش قدیمی استفاده نمی کنند و یا از یک سو امکانات بهداشتی را برای شما فراهم نمی کنند ، اما شیائومی همیشه ثابت کرده است که باز است. شیائومی قطعاً از سیلیکون با کیفیت و ضد حساسیت برای این دستگاه استفاده کرده است که با استفاده طولانی مدت عوارض جانبی برای کاربر ایجاد نخواهد کرد.


می بند 5 شیائومی دیجی کالا


اندازه صفحه نمایش شیائومی Mi Band 5 کوتاه و مفید است که در مقایسه با Mi Band 4 با صفحه نمایش 0.لبه های کناری صفحه بسیار کم است و سرعت صفحه با قاب بالاتر از مدل های قبلی است.


اتصال می بند 5 به گوشی


برای برقراری ارتباط NFC بین دو دستگاه کافی است که آنها را در فاصله کمتر از 1 متر قرار دهید تا داده ها منتقل شوند.نوت 5 از ساعت های متحرک استفاده می کند.سری جدید ساعت های هوشمند شیائوم با نام Xiaomi Mi Band 5 به تازگی منتشر شده است.


نرم افزار می بند 5


شیائومی می گوید نوت 5 با یک بار شارژ حداکثر 14 روز متوالی دوام می آورد.شیائومی Mi Band 5 هم اکنون در اروپا و انگلیس در دسترس است.


برنامه می بند 5


وضوح تصویر در 126 29 294 پیکسل تنظیم شده و از 100٪ طیف رنگی P3 پشتیبانی می کند.بیش از 100 شماره گیری مضمونی جدید برای انتخاب وجود دارد ، از جمله 54 تم IP ویژه مانند Spongebob Squarepants ، Neon Genesis Evangelion ، Hatsune Miku و کارآگاه Conan.همچنین می توانید رابط باند را با افزودن ماژول های عملکرد بر اساس اولویت ، روحیه روزمره و سبک شخصی خود شخصی سازی کنید.Mi Band 5 همچنین چندین حالت ورزشی جدید دارد.


تاریخ معرفی مچ بند 5


علاوه بر حالت های ورزشی اضافه شده ، Mi Band 5 از ویژگی های جدید جدید ردیابی و بهبود برخوردار است.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.