خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

به زودی یک سری جدی از گوشی های جمع و جور سونی مشخص خواهد شد


شرکت سونی ژاپن معمولاً یک مارک شناخته شده در زمینه دستگاه های هوشمند است. روند تولید گوشی های هوشمند اندرویدی سونی نیز با عرضه سری Xperia Z آغاز شد.

  

تلفن های جمع و جور سونی در آن زمان در بازار بسیار محبوب بودند. آخرین مورد منوی ادغام شده سری سری Xperia XZ 2 بود. معمولاً این سری جمع و جور در یک فضای محدود و کوچک قابلیت های زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد.


در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد این دستگاه در دست نیست ، اما انتظار می رود که صفحه نمایش آن 5.5 اینچ باشد. در ماه سپتامبر ، گزارش هایی از Snapdragon 775 مشاهده کردیم. به نظر می رسد این چیپ ست به عنوان جایگزینی برای 765 / 765G وارد بازار می شود.


در حالی که چند مورد از تلفن های سونی گزارش شده است ، به نظر می رسد در پشت صحنه موارد زیادی در حال انجام است. گزارش شده است که شرکت ژاپنی تولید Xperia 10 II Plus را برای تمرکز بر تلفن های 5G متوقف کرده است.


تراشه هایی مانند MediaTek Dimension یا Snapdragon 690 که در Xperia 10 III استفاده خواهد شد ، قیمت تلفن های 5G را کاهش می دهد. با این حساب ، گوشی جمع و جور جدید سونی با اسنپدراگون 775 5G در میان پرچمداران Xperia 1 III و Xperia 10 III با پردازنده Snapdragon 690 قرار دارد.


تلفن های خانواده Xperia همیشه از محبوب ترین و قدرتمندترین گوشی های بازار بوده اند. شاید به یاد داشته باشید که Xperia Z3 یکی از بهترین گوشی های عصر خود بود.


این استراتژی می تواند این فرضیه را که سونی یک تلفن جمع و جور جدید دارد تقویت کند. از طرف دیگر ، این احتمال وجود دارد که همان دستگاه جمع و جور با چیپست اسنپدراگون 775 که یک چیپست است که هنوز ارائه نشده است ، برسد.


اما آن روزهای شکوه گذشته است و شرکت ژاپنی بیشتر از پیشرفت با شکست روبرو شده است. اما اکنون به نظر می رسد که ژاپنی ها قصد دارند با سری جدیدی از تلفن های جمع و جور خود را احیا کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.