خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

رئیس سامسونگ فوت کرد

شرکت های بزرگ از روز اول قدرتمند نبوده و افراد مختلفی در تلاشند تا آنها را اداره کنند. سامسونگ الکترونیک نیز از این قاعده مستثنی نیست. لی کانگ هی در مدت تصدی خود پیشرفت های بزرگی در شرکت داشته است. اما اخیراً اخبار ناخوشایند درباره این شخص در فضای مجازی منتشر شد.

  

مدیرعامل سامسونگ ، لی کانگ هی ، که مدت ها هدایت این شرکت را بر عهده داشت ، در سن 78 سالگی درگذشت. پیشرفت باورنکردنی سامسونگ از زمان خنثی سازی در دهه 1980 نتیجه رهبری موفق کون هی بوده است.


علت مرگ هنوز اعلام نشده است. اما لی سالها قبل از مرگ از کار افتاده بود. گفته می شود علت آن حمله قلبی بود که در سال 2014 متحمل شد و وی را از جامعه کنار کشید.


لی جه یانگ یا جی یی احتمالاً پس از مرگ پدرشان شرکت را اداره خواهند کرد. در سال های اخیر یکی از مهمترین گزینه ها برای مدیریت سامسونگ الکترونیک در نظر گرفته شده است.


لی کان هی با چالش ها و آشفتگی های بزرگی روبرو بود ، مانند بحران اقتصادی آسیا در اواخر دهه 1990 ، حباب دات کام. این منجر به از بین رفتن بسیاری از شرکت های الکترونیکی شد.


علی رغم این موفقیت ها ، لی کانگ هی در سال های اخیر با چالش های قابل توجهی نیز روبرو بوده است. او در اواخر دهه 2000 به اتهام فرار مالیاتی متهم شد ، اما رئیس جمهور وقت وی را به دلیل خدماتش به کشور عفو کرد. تلاش های Kan He برای ایجاد ثبات در پسرش لی جه یانگ نیز مورد انتقاد قرار گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.