خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

معرفی فروشگاه یک مرحله ای برای خریداران اول خانه در پرت


تحقیق دقیقاً در مورد آنچه برای خرید خانه اول شما لازم است می تواند بیش از حد اطلاعات را احساس کند. برای ساده کردن روند ، Aussie Living Homes اولین خریدار خانه HUB را در Brabham ایجاد کرده است ، یک فروشگاه یک مرحله ای برای خریداران خانه اول.

  

اولین خریدار خانه HUB یک بانک اطلاعات است که در دسترس هر کسی است که برای اولین بار به دنبال ورود به بازار ملک است. این که آیا شما به طور فعال به دنبال اولین خانه خود هستید یا فقط در حال جمع آوری برخی اطلاعات هستید تا بتوانید شما را برای تغییر اجاره به مالکیت خانه آماده کنید - اولین خریدار اصلی خانه HUB چیزی را برای شما فراهم کرده است.


هنگامی که به HUB رسیدید ، اطلاعات موجود برای ساده کردن سفر شما تقسیم می شود. بخشی وجود دارد که به اطلاعات مربوط به املاک و دسترسی به اراضی اطراف کلانشهر پرت اختصاص داده شده است. همچنین می توانید در مورد بسته های فعلی خانه و زمین و همچنین طراحی خانه ، برنامه های کف آنها و قیمت های مرتبط اطلاعات کسب کنید.




Aussie Living Homes با همکاری وام خانه Iconic همکاری می کند تا شما را در کمک هزینه نخستین خریدار خانه و گزینه هایی برای وام خانه با پس انداز کم یا وام خانه ضامن کمک کند. همچنین فرصتی وجود دارد که بتوانید مسابقه Rent vs Buy را بگیرید و تنها طی چند دقیقه متوجه شوید که آیا می توانید از اجاره خود خارج شوید و به خانه جدید بروید.


اگر خواندن چیز شما نیست ، می توانید احساس خود را از طریق بافت انتخاب های مختلف قبل از شروع روی صفحه نمایش احساس کنید. از طریق گزینه های مختلف کاشی ، انواع فرش و حتی وسایل و اتصالات راهنمایی شوید. این فرصت شما برای درک این است که چه ویژگی هایی را می توانید در خانه رویایی خود بدانید. در واقع ، ممکن است در حال حاضر واجد شرایط خرید خانه اول خود باشید. برای اطلاع از فرم فرم Can I I My Own Home (خانه من) دریافت کنید.


در حالیکه اطلاعات ضروری را به خریداران خانه اول ارائه می دهد ، نخستین خریدار خانه همچنین مکانی را برای مکالمه با ارزش دو طرفه بین کارمندان Aussie و مشتریان ما فراهم می کند. به این ترتیب Aussie Living Homes می تواند آنچه را که خریدار واقعاً می خواهد بفهمد و به ساخت خانه های شیک و در عین حال کاربردی ادامه دهد که باعث دلخوشی مشتریان آینده ما شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.