خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

7 سبک مبل و نحوه انتخاب صحیح برای خانه خود


مبل یکی از سخت ترین مبلمان اثاثیه منزل است که می توانید بخرید و ارزان نیستند! از مبل های چسترفیلد گرفته تا مدل های مدولار و مقطعی ، ما 7 سبک اصلی مبل را به اشتراک می گذاریم ، و اینکه چگونه می توانید یکی از آنها را پیدا کنید که مناسب شما باشد.
  
خرید مبل کمی شبیه ازدواج است: شما ابتدا ملاقات می کنید ، عاشق می شوید ، در کنار هم حرکت می کنید و سالها بعد راحت و خوشحال می شوید. اما در واقعیت ، بندرت ساده است.
برای اطمینان از یک رابطه طولانی و رضایت بخش ، شما باید مبل خود را عاقلانه انتخاب کنید ، بدانید که چگونه در قسمت داخلی کار می کند و مطمئن باشید که این صحیح است برای شما ، زیرا اگر واقعاً یکدیگر را نفهمید ، چه کسی می داند کجاست به پایان خواهد رسید؟
طلاق های مبل می توانند از نظر عاطفی در حال تخلیه باشند ، البته به صرفه نیست. بنابراین ، قبل از اینکه به خانه بیایید اولین چیزی که قلب شما را تنظیم می کند ، باید جعبه های مناسب را تیک بزنید - از آن به عنوان یک پیش مبل راحتی استفاده کنید.

شکل

انواع مختلفی از مبل ها وجود دارد. بنابراین ، کدام یک برای شما مناسب است؟
بهترین نقطه شروع بررسی اندازه و سبک اتاق مورد نظر شماست. لیزا کوهلر ، سبک داخلی می گوید: "این در مورد مفهوم کلی است." "در یک منطقه کوچک ، به عنوان مثال ، داشتن یک پا که توهم فضا را ایجاد می کند ، ایده خوبی است. در یک محیط بزرگتر ، شما می توانید انعطاف پذیر تر باشید اما مهم است که اطمینان حاصل کنید که مقیاس با محیط اطراف مطابقت دارد."

اندازه

تقریباً غیرممکن است که تصور کنید که یک قطعه مبلمان هنگام نشستن در نمایشگاه چگونه به نظر می رسد.
لیزا می گوید: "به این فکر کنید که کجا نشسته است." "به طور کلی بهتر است اگر به راحتی وارد یک مبل شوید ، نه اینکه وارد یک اتاق شوید تا قسمت پشت آن را ببینید. از یک صفحه با روزنامه نقشه بکشید ، بنابراین می دانید که چقدر فضای بازی با آن دارید." و اگر در حال تعویض یک تختخواب قدیمی هستید ، آن را اندازه بگیرید تا ایده ای در مورد اندازه مورد نظر خود بدست آورید.

قاب

این ایده خوبی است که به جای اینکه فقط روی انتخاب پارچه تمرکز کنید ، چند تحقیق انجام دهید و از ساخت مبل خود مطلع شوید. برای مثال یک قاب چوب سخت بیشتر از کاج خواهد بود و در یک قاب با کیفیت خوب ، اتصالات چسبان ، رولپلاک و پیچ خورده می شوند.
همچنین فریم های فلزی را به عنوان گزینه در نظر بگیرید. "نقش مبل در خانه چیست؟" از لیزا می پرسد. "اگر آن را برای اتاق بچه ها داشته باشد و امید به زندگی سه ساله داشته باشد ، این قاب چندان مهم نیست. اما اگر برای همیشه مبل شما باشد ، بسیار مهم است."

کوسن ها و چشمه ها

مانند قاب ، تنوع چشمگیری در کیفیت فنرها وجود دارد (در مبل های ارزان تر ممکن است وجود نداشته باشد) و این تا حد زیادی بر راحتی ، پشتیبانی و دوام تأثیر می گذارد. به همین ترتیب ، بالشتک در بالشتکها متفاوت خواهد بود.
لیزا می گوید: "مثل خرید تشک است." "اگر می خواهید چیزی محکم باشد یا دوست دارید درون کوسن ها ذوب شوید ، اولویت شخصی است." کوسن ها هنگام نشستن باید حالت خود را حفظ کنند و منحنی نشوند.
لیزا می افزاید: "فراموش نکنید که مبل راحتی در سالن نمایشگاه از قبل توسط بسیاری از افراد روبرو بوده است ، بنابراین تعجب نکنید که اگر اولین بار از مبل راحتی احساس راحتی کنید."

پشت و ارتفاعات ارتش

متوسط ​​ارتفاع مبل پشتی مبل در حدود 92 سانتی متر است - برخی از سبک های معاصر تا 83 سانتی متر پایین می روند و برخی از پشت های بلندی نیز می توانند بیش از یک متر باشند.
لیزا می گوید: "اگر یک نیمکت با کمر بلند انتخاب کنید ، در مقابل دیوار بهتر به نظر می رسد." "من کمر و عثمانی مطابق را پیشنهاد می کنم ، بنابراین می توانید بدون از دست دادن پشتیبانی ، حرکات کششی داشته باشید." ارتفاع صندلی را در کنار ارتفاع عقب فراموش نکنید.
اگر قصد دارید روی مبل خود دراز بکشید یا از تعطیل استفاده کنید ، یکی را با بازوی پایین انتخاب کنید. و هنگامی که از عرض بازو فرا می رسد ، به یاد داشته باشید که اگر اندازه گیری های کلی نیاز به یکسان باشد ، یک بازوی گسترده فضای صندلی با ارزش را اشغال می کند.

پارچه

کتان یا چرم؟ اگر در یک اردوگاه باشید ، احتمال دارد که شما را مجاب کند تا شما را به سمت دیگری سوق دهد.
چرم با دوام ، تمیز کردن آسان و لمس لوکس است ، اما همچنین به نگهداری نیاز دارد و دست و پنجه نرم کفش را دوست ندارد. پنبه در تابستان سردتر و در زمستان گرمتر است ، اما لکه ها و لکه ها را کمتر می بخشد.
لیزا می گوید: "این به عملکرد پایین می آید." "برای یک خانواده خانوادگی ، من پارچه ای را پیشنهاد می کنم ، زیرا لباس و پارگی را پنهان می کند. چیزی را با کمی مصنوعی در مخلوط کنید و قبل از آنکه به خانه بیاورید ، آنرا محافظت کنید."

آسایش

به فرض اینکه واقعاً روی مبل خود بنشینید ، نکته ای در خرید چیزهای افسانه ای وجود ندارد که اگر از آغوش آن ترسیدید ، چشمگیر باشد. تمام افرادی که قصد استفاده از نیمکت را دارند باید آن را امتحان کنند.
بسته به قد ، وزن و ترجیحات شخصی شما ، تجربه متفاوتی برای همه است اما همه شما باید یک رسانه شاد را ملاقات کنید. لیزا می گوید: "زیبایی شناسی باید عملکرد را برآورده کند." "شما می خواهید هر روز از آن استفاده کنید و هر بار که بنشینید ، مقدار آن آشکار خواهد بود."

قیمت

هزینه مبل از 200 دلار تا 10،000 دلار با برخی از قطعات حاوی موزون ، شامل اندازه های سفارشی و گزینه های اثاثه یا لوازم داخلی و اثاثه یا لوازم داخلی اثاثه یا لوازم داخلی ، حتی در صدر این موارد قرار دارد. بنابراین ، هنگام پاشیدن پول نقد چه حکمتی دارد؟
لیزا می گوید: "اگر این مبل برای همیشه شما است ، بهترین قیمت ممکن را بخرید." "گفته قدیمی که" شما آنچه را برای آن می پردازید دریافت می شود "در اینجا صادق است. کیفیت و کاردستی عمدتاً در جزئیاتی است که حتی نمی توانید ببینید ، از قاب گرفته تا توری و دوخت.
خرید و فروش را امتحان کنید - یک مبل عالی با کاهش قیمت ، یک سرمایه گذاری به مراتب بهتر از یک مبل سریع است که به راحتی ارزان است.


قیمت

هزینه مبل از 200 دلار تا 10،000 دلار با برخی از قطعات حاوی موزون ، شامل اندازه های سفارشی و گزینه های اثاثه یا لوازم داخلی و اثاثه یا لوازم داخلی اثاثه یا لوازم داخلی ، حتی در صدر این موارد قرار دارد. بنابراین ، هنگام پاشیدن پول نقد چه حکمتی دارد؟
لیزا می گوید: "اگر این مبل برای همیشه شما است ، بهترین قیمت ممکن را بخرید." "گفته قدیمی که" شما آنچه را برای آن می پردازید دریافت می شود "در اینجا صادق است. کیفیت و کاردستی عمدتاً در جزئیاتی است که حتی نمی توانید ببینید ، از قاب گرفته تا توری و دوخت.
خرید و فروش را امتحان کنید - یک مبل عالی با کاهش قیمت ، یک سرمایه گذاری به مراتب بهتر از یک مبل سریع است که به راحتی ارزان است.


7 نوع اصلی استایل های SOFA

SOFA بخش

این مبل چند تکه را می توان در تعدادی از تنظیمات متناسب با آن تنظیم کرد.


CHESTERFIELD SOFA

صندلی های لحاف دار یا دکمه ای شناخته شده ، صندلی ها را نمی توان از بین برد. محبوب برای یک ظاهر سنتی.


SOFA قرون وسطایی

این با نگاه در ذهن ساخته شده است: طراحی مینیمالیستی با خطوط تمیز. ارتفاع کلی مبل نسبت به انواع دیگر پایین تر است.


BRIDGEWATER SOFA

گاه به گاه و راحت ، بازوها کمی به سمت عقب چرخانده شده و پایین تر از قسمت عقب هستند.


LAWSON SOFA

مبل های Lawson دارای پشتی مربعی با بازوهای پایین هستند. پشت و کوسن های مبل معمولاً سست است و اغلب روی پای مربع می نشینند.

کابریول SOFA

بازوهای این مبل تداوم بخش پشتی ظریف آن است. معمولاً از چوب و پاها استفاده می شود.

CLUB / SOFA انگلیسی

یکی از سنتی ترین طرح ها ، آنها دارای پاهای کوتاه با بازوهای گرد و بالشتک های پشت هستند که در داخل ساخته شده اند.

خطاهای اصلی LISA KOHLER برای جلوگیری از استفاده از فروشگاه SOFA

نمی توانید مبل را از طریق درب در آورید. "من این را بارها دیده ام! شما 16 هفته صبر کرده اید تا مبل شما وارد شود و از داخل در / در آسانسور / بالا از پله عبور نمی کند. بنابراین اندازه گیری کنید ، و دوباره اندازه بگیرید. بسیاری از خرده فروشان حداقل عرض درب را ذکر می کنند و اگر اینطور نیست ، سؤال کنید. همچنین ، اگر پاها از کار بیفتند ، این باعث می شود تا کمی از راه شما بازگردد. "

مبل جدید شما با اتاق شما مطابقت ندارد. فکر می کنید که دیوارهای کرم با یک مبل بژ کار می کنند ، بسیار ساده است اما ممکن است دریابید که دکوراسیون شما خنک است و مبل گرم است ، و آنها برای همیشه مبارزه خواهند کرد. قبل از تصمیم گیری در مورد پارچه ، نمونه ای از خانه را به خانه ببرید و ببینید که چگونه تن با دیوار و کف شما می رود. "

مبل فضا را غرق می کند. بله متناسب است ، اما آیا مناسب است؟ شما باید رویکردی کل نگرانه اتخاذ کنید. یک کاناپه راحت و عالی بسیار عالی است اما اگر فضای کافی برای سفره کافی نت نگذارید ، کار نمی کند یا به اندازه تلویزیون نزدیک است که نیازی به ریموت ندارید. خودتان را به عنوان یک اتاق از اتاق قرار داده و آن را با خود بخرید. "

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.