خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

لوله بازکنی منطقه کامرانیه توسط دستگاه تراکم هوا و پمپ هوا


دستگاه ترکم هوا و پمپ هوا ، فشار بسیار بالایی دارد و با پمپاژ این هوای متراکم شده به داخل لوله های گرفته شده و لوله های فاضلاب و …. باعث باز شدن گرفتگی آن می شود. در این عملیات نحوه لوله بازکنی فرد لوله بازکن مقدار کمی آب را به داخل لوله فاضلاب می ریزد که هوای متراکم شده از درز دوربر لوله خارج نشود.

 

 

سپس لوله دستگاه تراکم هوا را وارد چله فاضلاب کرده و بعد از روشن کردن دستگاه فشار هوای شدیدی وارد لوله فاضلاب می شود. در این روش لوله بازکن کارمانیه باید تجربه و مهارت کافی را در استفاده و نحوه تنظیم دستگاه را داشته باشد.



لوله بازکنی در کامرانیه با دستگاه فنر:


یکی از عمده ترین و پرکاربرد ترین روش لوله بازکنی منطقه کامرانیه استفاده از فنر است که به آن فنر لوله بازکنی هم می گویند. فنر در دستگاه وجود دارد. کار آن ارسال فنر به داخل لوله و چرخاندن فنر است.


 در بیشتر موارد با موفقیت کار خود را انجام می دهد و گرفتگی ها را باز می کند. فنر علاوه بر رفع گرفتگی لوله فاضلاب مسیر لوله ها را جرم گیری می کند. تمام مواد که در مسیر لوله وجود دارند را جابه جا کرده و گرفتگی را از بین می برد. مواد پس از جا به جا شدن به داخل چاه می روند و اگر به فنر بچسبد ان را تخلیه می کنند و از لوله خارج می کنند.


مواردی که باعث می شود دستگاه فنر کار خود را به این خوبی انجام دهند. عبارتند از: نوع سر فنر لوله بازکنی و قدرت دستگاه و طول فنر لوله بازکنی و چرخش فنر نیز می باشد.


 


روش کار با دستگاه فنر در لوله بازکنی کامرانیه:


استفاده از این دستگاه با فنر و سر دریل یا موتور مخصوص وصل می شود و سر فنر را درون لوله فرو ببرید و بعد از آن دستگاه را روشن کنید تا فنر شروع به چرخش کند. زمانی که موتور آن روشن شد.


فنر لوله بازکنی را به آهستگی و آرامی به درون لوله فشار دهید این کار را تکرار کنید تا فنر به گرفتگی برخورد کند و وقتی سر فنر به گرفتگی رسید باعث می شود خاک و مواد جامد سفت و سخت فشار داده می شود و به سمت چله حرکت می کنند و وارد چاه می شوند و گرفتگی از بین می رود.




لوله بازکنی کامرانیه با مواد شیمیایی :


لوله بازکنی های شیمیایی موثر ترین محلول هستند که با ریختن آن در چاهک گرفتگی لوله به راحتی از بین می رود. مجرای لوله باز می شود. ریختن مقدار کافی از این مواد به داخل لوله امکان باز شدن گرفتگی داخل لوله وجود دارد. باید به این نکته هم توجه کرد که سرعت اثر گذاری لوله بازکنی با مواد شیمیایی کمی کند است.


 


لوله بازکنی با تلمبه دستی در کامرانیه:


لوله بازکنی دستی وسیله ای برای باز کردن گرفتگی های سطحی و کم و ضعیف در لوله فاضلاب است. این وسیله مانند پمپ و دسته است. یک قطعه پلاستیکی نیم دایره ای شکل که نام پمپ روی آن گذاشتند ویک دسته که روی آن قرار دارد. برای چسبندگی بیشتر و قوی تر عمل کردن لوله بازکن ها دور تا دور لبه پلاستیکی و بخش را که باید به سینگ بچسبد را پارافین بمالید .


قسمت پلاستیکی لوله بازکنی را طوری قرار دهید که آب نتواند به زیر این لوله بازکن و روی چاهک قراردهید و مقداری آب در سینک بریزد و بعد دسته لوله بازکن را را محکم به سمت پایین فشار دهید این حرکت را پشت هم انجام دهید و تکرار کنید. لوله بازکن را بردارید تا آب داخل سینگ با فشار وارد لوله بشود و موادی که در لوله قرار دارد را به درون چاه ببرد.



بعد از این کار آب داغ را باز کنید تا وارد لوله بشود. کناره های لوله را کامل تمیز و پاکیزه کند. سایت پرتقال تمام خدمات مربوط به لوله بازکنی کامرانیه را انجام می دهد و در کوتاه ترین زمان در محل مورد نطر شما خود را می رساند و کار با کیفیت تحویل شما می دهد.


 منبع: سایت پرتقال

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.