خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

نظافت کردن توالت


توالت , سرویس بهداشتی و توالت اعم از مکانهایی است که تمام افرار از آن ها به کار گیری مینمایند و همگی به تمیزی آن اعتنا مینمایند . تمیزکردن دستشویی فرنگی بخش مهمی از تمیز کاری منزل است که دوچندان آیتم دقت قرار میگیرد .

  

به کار گیری از سرویس بهداشتی فرنگی در خانه‌های اهل ایران فراگیر شده و واجب است طرز پاک کردن دستشویی فرنگی را بدانیم . در پی مقاله تمیزکردن سرویس بهداشتی فرنگی را به شما یادگرفتن می دهیم .



وسایل ما یحتاج جهت تمیزکردن سرویس بهداشتی

جهت تمیزکردن دستشویی فرنگی به چندین وسایل نیاز داریم . وسایل مایحتاج جهت تمیزکردن دستشویی خارجی عبارتند از : برس سرویس بهداشتی , دستکش , اسفنج , پاک کننده پیاله سرویس بهداشتی ( به عنوان مثال نوشابه ) , اسپری ضد عفونی ( می توانید از ادغام سرکه و آب به کار گیری نمایید ) که برای تمیزکردن سرویس بهداشتی فرنگی به همگی آنان نیاز داریم .


فرآیند تمیزکردن سرویس بهداشتی فرنگی


استارت کار با ظرف دستشویی


برای استارت کار از ظرف سرویس بهداشتی شورع می کنیم . ماده منزه کننده ظرف دستشویی یعنی به عبارتی نوشابه را به ذیل لبه‌های سرویس بهداشتی فرنگی بریزید و بگذارید تا از لبه‌ها به ذیل بیاید .


درحال حاضر از برس سرویس بهداشتی برای نظافت کردن پیاله دستشویی استعمال فرمائید و به خیر و خوبی پیاله سرویس بهداشتی فرنگی را بسابید . بعداز این که عالی کلیه جا را نوشابه ریختید و با برس منزه کردید , در دستشویی فرنگی را ببندید و برای ۱۰ تا ۱۵ دقیقه طاقت نمایید . بعد از این بازه زمانی دستشویی فرنگی پاک خواهد شد .


آغاز به پاک کردن روی سرویس بهداشتی نمائید


بعداز آنکه در سرویس بهداشتی فرنگی را بستید , با به کارگیری از محلول ضد عفونی کننده ( مخلوط آب و سرکه ) و همینطور یک اسفنج آغاز به نظافت کردن منطقه تانک و در سرویس بهداشتی فرنگی بکنید .


در سرویس بهداشتی فرنگی را گشوده نمائید


بعداز این‌که کار به انتها رسید نوبت این است که در دستشویی فرنگی را گشوده فرمائید . حال در سرویس بهداشتی فرنگی را پس از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه گشوده فرمائید و مجدد استارت به نظافت کردن لبه‌ها , گوشه‌ها و حریم پیاله دستشویی خارجی نمایید .


این بخش احتمال دارد کثیف‌ترین نصیب پاک کردن دستشویی فرنگی باشد و ممکن است چندش آورترین نصیب . با یه خرده زحمت و به کار گیری اسپری ضد عفونی کننده می توانید به راحتی تمام کثیفیهای پیاله دستشویی فرنگی را از در میان ببرید . بعداز اتمام این کار یک توشه دیگر با برس سرویس بهداشتی پیاله سرویس بهداشتی را پاک نمایید و تمیزی ظرف دستشویی فرنگی را ملاحظه کنید .


 سرویس بهداشتی را پاک نگه دارید


تمیزکردن سرویس بهداشتی فرنگی اضطراری است و خوبتر است که مدام توالت فرنگی را منزه نگه دارید تا از رفتن آبرویتان جلوی میهمان پرهیز نمائید و مهمان ها از دیدن دستشویی فرنگی شما لذت ببرند . چون وجود کثیفی در لبه‌های زیرین به هیچ عنوان جلوه جالبی به سرویس بهداشتی خارجی شما نمی‌دهد و فیس دستشویی خارجی را زشت مینماید .


همینطور در شرایطی‌که که بعد از هر دفعه به کارگیری از دستشویی فرنگی در تمیزی و تمیز کاری آن توجه به خرج دهید , مطمئنا موقع پاک کردن سرویس بهداشتی زحمت کمتری خواهید کشید و دیگر نیازی به تمیزکردن سرویس بهداشتی فرنگی نخواهید داشت .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.