خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

نشت یابی لوله های آب


نشت یابی لوله های آب در تهران یکی دیگر از خدمات ویژه و حرفه ای کاربلد در زمینه نشت یابی و تشخیص ترکیدگی لوله می باشد. با یک تماس می توانید نشت یابی آب تهران را به ما بسپارید.

  

متخصصان ما محل دقیق نشتی آب یا ترکیدگی لوله را به وسیله دستگاه حرفه ای نشت یاب آب تشخیص می دهند. تشخیص ترکیدگی لوله در تهران به وسیله دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله از لحاظ هزینه و زمان بسیار به صرفه است. رفع نم و رطوبت ، نشتی ، ترکیدگی لوله متخصصان کاربلد سرعت ، دقت و اطمینان را به همراه دارد.



تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه نشت یاب


تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه نشت یاب = تشخیص ترکیدگی لوله ها و نشت یابی لوله ها یکی از مشکلات اساسی افرادی است که در مجتمع ها ، ساختمان ها ، برج های مسکونی و منازل شخصی زندگی می کنند .


تشخیص ترکیدگی لوله بادستگاه یکی از خدمات شرکتهای تخلیه چاه می باشد که این روزها بسیار رواج پیدا کرده و دلیل آن این است که در گذشته با سعی و خطا محل ترکیدگی لوله کشف می شد و خسارات زیادی به بار می آمد که قابل تحمل نبود .


اما امروزه با دستگاه های مجهز به دوربین و سنسورهای فوق حساس به سرعت محل دقیق نشت مشخص و اقدام به رفع آن می نمایند .



اگر هر کدام از موارد زیر در مورد شما صحت دارد بدانید لوله های شما دچار نشتی شده اند :

 


❎ گر لوله های آب ساختمان شما دچار نشتی شده اند


❎ اگر مبلغ قبض آب شما چندی ست که زیاد می شود


❎ اگر بوی نم و رطوبت کف خانه ازارتان می دهد


❎ اگر از سقف اب چکه می کند


❎ اگر در این باره با اطرافیان و تعمیرکاران مشورت کرده ولی به نتیجه ای نرسیده اید



ممکن است در قسمتی از ساختمان شما یا ساختمان همسایگان شما ترکیدگی لوله اتفاق افتاده و باعث ایجاد رطوبت شده باشد. نشت آب همان چیزی است که باید به شدت نگران آن باشید. زیرا یکی از دلایل تخریب ساختمان ها ، ترکیدگی لوله و نشت آب است.حتی ممکن است نشت آب بسیار جزئی باشد ولی به مرور زمان، کم کم به صورت رطوبت و نم جذب دیوارها و همچنین شالوده ساختمان شده و اگر باعث تخریب ساختمان نشود حتما به گچ دیوارها و سقف ساختمان صدمه زده و در مواردی باعث ایجاد بوی نم و رطوبت در کل منزل خواهد شد.



اگر با این 6 مورد مواجه شدید برای نشت یابی اقدام کنید :

مبلغ قبض آب بیش از حد طببیعی و معمول باشد

در شب و زمان سکوت صدای آب به گوش برسد

بر روی دیوار و سقف آثار لک و نم زدگی دیده شود

افت فشار آب کاملا محسوس باشد

از سقف و دیوار ، آب چکه کند

بوی نم و رطوبت کاملا به مشام برسد



دقت تشخیص ترکیدگی لوله آب

این دستگاه ها یا محلی را پیدا نمی کنند یا اگر محل را پیدا کنند با دقت کمتر از 10 سانتی متر ، نقطه سوراخ شده لوله را تشخیص می دهند.


بنابراین اگر مصالح استفاده شده در ساختمان شما گران قیمت است بهتر است قبل از تخریب ساختمان ، محل نقطه ای نشت لوله آب را با دستگاه یافته و سپس اقدام به تخریب همان نقطه کنید.


متخصصان شرکت خدمات پارسیان آماده اند تا دراسرع وقت پس از تماس شما جهت تشخیص ترکیدگی لوله در اقصی نقاط تهران حضور یافته و نسبت به تشخیص محل دقیق ترکیدگی و نشتی لوله با دستگاه و بدون تخریب، رفع نم و رطوبت ناشی از ترکیدگی لوله ها، نم باران، رفع بوی بد فاضلاب، رفع گرفتگی لوله با دستگاه (لوله بازکنی) و غیره اقدام نمایند.



منبع: خدمات آنلاین تاسیسات

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.