خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

خبر روز

بهترین مطالب حوزه معماری و عمران و دکوراسیون داخلی -تکنولوژی - بازاریابی - پوشاک و اکسسوری

12 نکته در زمینه طراحی وب سایت


در آغوش گرفتن فضای سفید


مردم از هرج و مرج متنفرند. این برای طراحی وب سایت شما به چه معناست؟ از فضای سفید استفاده کنید. بالشتک زیاد روی پاراگراف ها فضای تنفس را فراهم می کند و خواندن آن را آسان می کند. این بخشی از نیروی محرکه روند اخیر صفحات وب بلندتر است که از طرح بندی های یک ستونی استفاده می کنند و یک روش عالی برای رانندگی موثر در ترافیک است.

  

استانداردها را نادیده نگیرید


تکرار زیادی در اینترنت وجود دارد. طراحی وب خوب از نظر استاندارد رشد می کند - و این به این دلیل است که آنها کار می کنند. هرچه سایت از نظر بصری پیچیده تر باشد ، از جذابیت آن نیز کاسته می شود. چیدمان های عجیب و غریب و غیرمعمول افراد را خاموش می کند ، زیرا کاربر احتمالاً ایده ای در مورد تعامل با طراحی وب سایت شما ندارد. از معیارها به نفع خود استفاده کنید و به جای تلاش برای اختراع مجدد چرخ و از دست دادن بینندگان ، در آن فضا خلاقانه طراحی کنید.


از عکس های افراد استفاده کنید


بار دوم که عکس های اصلی و با کیفیت را در سایت خود قرار می دهید ، احتمال تبدیل را افزایش می دهید. این امر به ویژه هنگامی صادق است که انسان بیش از اشیا or یا مکانها برجسته باشد. چند عکس با کیفیت بالا که برای شما گرفته شده دریافت کنید (یا خودتان آنها را بگیرید) و از آنها به عنوان تصاویر پس زمینه تمام صفحه برای افزودن صیقل استفاده کنید و به زودی شاهد افزایش چشمگیر کلیک ها (و خریدها) خواهید بود. اگر بودجه کمی دارید ، فقط از سایت های عکاسی سهام استفاده کنید که عکس هایی با کیفیت بالا و طبیعی به شما ارائه می دهند تا از این عکس جعلی ترسناک در بسیاری از عکس های سهام جلوگیری کنید.


از نشانه های تصویری در عکس های خود استفاده کنید


با افزایش عکاسی ، می توانید کیفیت و عملکرد طراحی وب سایت خود را تا حد زیادی بالا ببرید. به عنوان مثال به جای استفاده از تصویری که شخصی را خیره به جلو در مقابل بازدید کننده نشان می دهد ، تصویری را امتحان کنید که شخصی را با ظرافت به سمت دعوت شما برای عمل نشان می دهد. این نوع ترازبندی هوشمندانه تصویر می تواند نرخ تبدیل شما را افزایش دهد.


در مورد پیوندهای خود هوشمند باشید


آیا هنوز بهترین طراحی وب سایت خود را ایجاد کرده اید و آیا آماده اید که پیوندهایی را به محتوا اضافه کنید؟ مراقب باشید که کجا قرار داده اید و چگونه کار می کند. از قرار دادن پیوندهایی که باعث جلب توجه بازدیدکنندگان از سایت شما شود ، خودداری کنید. پیوندهایی را به سایتهایی که در آخر آنها گم می شوند (مانند فیس بوک یا Pinterest) قرار ندهید. نکته کلیدی در اینجا این است که اگر باید پیوندهایی را در آن بگنجانید ، باید برای سایت شما معنی دار باشد و باعث حواس پرتی نشود.


از ته کف کاذب خودداری کنید


وقتی به یک قسمت پس زمینه تاریک می دهید ، بینندگان تصور می کنند که این یک پاورقی است. طراحان وب این را شبه ته نامیده اند - و این طراحی وب خوبی نیست. اگر مردم این پاورقی را فرض کنند ، دیگر کاوش در صفحه شما را متوقف می کنند (یا بدتر از آن ، کلاً بروید!).


اگر شما باید قسمت های تمام صفحه را در وسط مناطق پیمایشی صفحه خود داشته باشید ، از تاریک شدن بیش از حد آنها به محتوای اصلی خودداری کنید و حتماً کاربر را درگیر خود کنید.


دوربرگردان ها را فراموش کنید


روی اسلایدرها یا روتورهای تصویر تمرکز نکنید. این یک عمل بد است زیرا مردم معمولاً فقط تصویر اول را می بینند. بقیه نادیده گرفته می شوند. ما به جای تنظیم طراحی وب سایت خود از این طریق ، توصیه می کنیم از یک تصویر اصلی در تمام صفحه استفاده کنید یا تصاویر را به صورت عمودی روی هم قرار دهید و انگیزه آنها را برای پیمایش بیشتر فراهم کنید (بنابراین نرخ تبدیل شما در این مرحله افزایش می یابد).


کوچک کردن زبانه ها


زبانه ها به طور کلی از ویژگی های سایت جذاب نیستند. اکثر ما چیزها را بررسی می کنیم و باید بپذیریم: من قبلاً به سایت ها سر زده ام و هیچ وقت متوجه نشده ام که برگه هایی روی آنها وجود دارد. آنها تمایل دارند کارهای دیگری غیر از مخفی کردن محتوا انجام دهند. محتوا را از ماسک خارج کرده و در محتوای پیمایشی صفحه فاش کنید. این فقط مربوط به ایجاد ارتباط دیگران با داده های شما نیست ، بلکه فقط طراحی وب خوبی است.


نمادهای اجتماعی را از روی سر بردارید


هنگامی که شما یاد می گیرید چگونه یک وب سایت را طراحی کنید ، ممکن است متعجب شوید که می دانید قرار دادن آیکون های سایت های اجتماعی در این عنوان واقعا عمل بدی است. وقتی آیکون ها را در آنجا قرار می دهید ، کاربران را فریب می دهید تا سایت خود را ترک کنند و در عوض در شبکه های اجتماعی گم شوند!


اصطلاحات عامیانه و زبان را حذف کنید


وقتی از بازدیدکنندگان با واژه های خاص صنعت انتقاد می کنید ، در نهایت مانند یک تبلیغات آموزنده به نظر می رسید و می توانید ترافیک را بترسانید. طراحی وب خوب کلمات ساده ای است که همه می توانند آن را درک کنند. بر حفظ سطح خواندن و بهبود قابل ملاحظه قابلیت استفاده تمرکز کنید. شما مشتریان را فریب می دهید ، نه یک هیئت مدیره.


از متن به نفع خود استفاده کنید


اگر فکر می کنید "مردم همه این جزئیات را نمی خواهند" ، فقط نیمی از حق با شماست. در حالی که باید از بازدید کنندگان طاقت فرسا با دیوارهای متن بی پایان جلوگیری کنید ، طراحی وب سایت شما باید زمینه ای برای توصیف غنی پیشنهادات شما را فراهم کند. زیرنویس های زیر تصاویر می توانند به عنوان مثال به کاربران بگویند که به دنبال چه چیزی هستند.


این ترتیب لیست را در نظر بگیرید


هنگام قرار دادن لیست ها در محتوا ، به نحوه ارائه آنها بسیار توجه کنید. وقتی نوبت به لیست می رسد ، طراحان وب می دانند که اولین و آخرین موارد موجود در آن لیست باید همیشه مهمترین اطلاعات باشند. کسانی که در وسط هستند کمترین دیده می شوند و بنابراین کمترین میزان مطالعه را دارند. این یک چیز ثانویه است ، اما می تواند تأثیر زیادی در اطلاعات طولانی مدت داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.